ER stond volgens mij zelfs niemand op de 15e mei met haar NOD. Wel 2 testers en een daarvan is haar oogleden nog van binnen aan het bekijken... waarschijnlijk. hihi
hier is t qua warmte best lekker... ik ben in me t-shirt naar buiten gegaan om sabi uit te laten, was wel lekker...
Je zei dat je een onzinverhaal had getypt in minder tijd dan het kostte om je koffie op te dfrinken. Dus: oefening baart kunst.
Hihi, das balen muurtje van je stompjes. Misschien moet je gaan pinkiedraaien ipv duimendraaien. Maar in ieder geval heel erg bedankt dat je voor mij ook draait. Ik draai natuurlijk ook voor julie allemaal. Maar nu ga ik weer ff wat doen. Moet nog heel hel huis schoonmaken en boodschappen doen enz.... Veel succes allemaal, tot snel.
Heey meiden, Ben net effe met de hond (logeer) gaan wandelen en met de kleine in de bolderkar, ben gebroken, haha Maar is ook wel weer goed voor me. Hier nog steeds last van mijn onderbuik,trekkend gevoel. Ik moet echt heel veel blz terug lezen ,maarnog nieuws?? @ smokey: ik ga voor je duimen voor alsnog een positest! @naliey: zal ik je mijn was ook efe brengen,hoor dat je al lekker bezig bent, hihihi @nienke: GEFELICITEERD!!! en strooi hier maar een grote portie HCG!! Groetjes sjaantje
ow haha... jha idd... ach af en toe moet ik ffies een onzin verhaal typen ... me koffie is bijna op whaha dus ga zo weer verder aan me was... doe lekker rustig met me koffie hoezo verslaafd aan zwschapspagina
ok meiden ik ga ervandoor anders ben ik te laat ik kom vannavond en anders morgen ff kijken om te zien hoeveel zwangeren er bij zijn gekomen wieowwww go girls!!! fijne dag liefs dikke kus redi
Jakkie bah! Nou succes dan maar. Ik moet ook stofzuigen enzow.... bleee! En ik moet zo ook door naar mijn werk.... GESPREK baas... aai! Wordt trouwens oefenen ...pink draaien... idd heel iets anders... hi hi..