Dan moet je het via hun spelen . De werkdruk is niet als voorheen zoals ik begrijp ik. En je komt net uit een BO het is onmogelijk om iemand die uit een zogenoemd ziekte bed komt op deze manier aan het werk te zetten
@ Loesje, zit met burn-out thuis. en ben idd op TB aan het werk. Gaat wel ok. Merk wel dat ik heel snel weer die verantwoordelijkheid voel naar mijn leerlingen toe... moe'k mee uitkijken
Wat een geklets hier zeg.. kan het niet bijhouden. Was even rekeningen aan het betalen.. en dan ben ik weer 10 blz verder.
Welke manier? Ben zelf ook nog niet zo wakker... hihi (Wat heb ik voor een manier geschreven?) Edit; momenteel is voor mij de werkdruk om over te lachen... bijna niets hoor. Maar in het verleden wel. HEEEL HOOG voor mij. EN de wkdruk is nog steeds te hoog voor mijn collega's... Is gewoon te gek voor woorden.
Oei! Das niet zo fraai. Hoop wel dat je dan in ieder geval weer op de weg naar boven zit. Je weet nu iig waar je grenzen liggen, die moet je dus bewaken (en zometeen dus goed opkomen voor jezelf in dat gesprek)
Mmm over het randje drukken... is gemeen... doe ik ook niet. Maar ik ga m wel denk ik op wat punten wijzen. En zie edit hierboven....
hadh et al veranderd haha.. Indd wijs hem goed op die punten, en mochten jullie het niet overeenkomen zou ik toch de arbo inlichten.. Ik en de arbo I Love It! .
DAt grenzen bewaken is moeilijk... zeker als je ze aangeeft en ze walsen er gewoon over heen. (had in mei vorig jaar al aangegeven bij baas... het gaat niet goed met mij... er moet iest gebeuren... ik heb v.a. toen dingen laten liggen. En hij heeft er niets mee gedaan. Ondanks dat ik het meerdere malen heb herhaald. En dat ik dingen liet liggen werd mij niet in dank af genomen... Maar ik had m gewaarschuwd... En dat heeft hij ook toegegeven dat ik dat gezegd had.) Ben daar een tikje boos over (eindelijk... eerst niet boos.. van ach... hij heeft het ook moeilijk... enz.. EN nu MEHOELA! HUFTER IS HET! Hij had wat kunnen doen.) Maar ik ga idd goed opkomen voor mijzelf in dat gesprek.. Bedankt voor jullie steun! en tips!
Oei.. zit toch wel hoog. hihi Arbo arts van mij is een rund. Die zegt dat hij denkt dat ik neit geschikt ben voor het onderwijs. Terwijl hij dat niet kan onderbouwen! Er is ook totaal geen rede voor om zo iets te zeggen. Ik weet namelijk dat ik een verdomd goede docent ben! Waar denkt hij dat recht vandaan te halen om zo iets te zeggen tegen een docent die in een burnout zit! Dat is toch stom!?! Werkt alleen maar averechts! Afgelopen maandag zei hij het weer. De lul! Wie is nou niet geschikt voor zijn werk?!?
Een arbo arts is een arts die is afgekeurd en niet mag werken in zh of als huisarts o.i.d. dus trek je van hem niks aan .. zo denken wij er over haha. Hij zij in november dat mijn vriend geen schefe rug werfel heeft, terwijl je duidelijk kon zien dat het wel zo was zelfs met het blote oog.. En die mafklapper wou dat we foto's gingen laten maken ,, een kei schefe werfel
Ja... ik ken dat. Vriendin was arbo arts maar was nog niet afgestudeerd... hihi Zij was natuurlijk wel goed... En oh!!! Wat vond ze dat een klote baan. hihi Oh ja Tante je hebt als het goed is een pb
Arbo-artsen zijn sowieso een raar soort mensen, schijnen je te moeten helpen, helaas zijn de verhalen van arbo-artsen die hun werk niet goed doen er veel meer...
Arbo artsen menen altijd gelijk te hebben.Zijn idd afgekeude artsen. Heb bij mijn eerste zwangerschap ontslag gekregen, was toen 23 weken zwanger en deed niks dan kotsen. Hij vond dat ik best kon solliciteren. gelukkig dacht het uwv er anders over. Laat je niet kisten, je hebt je diploma toch niet voor niks!! =D> succes!!! groetjes sjaantje
Moet echt ff naar toilet... hou het niet meer.. Tot later! Gelijk ff mijn strijd-masker op doen eh... make-up op doen... hihi
Meiden, Het is weer tijd voor mij om te gaan, weer even werken. Muurtje, heel veel succes zometeen, zet em op! Tot later allemaal!