me zus haar vriend is de 24e 8 jaar terug verongelukt en toen kreeg ze na een half jaar wat met hem. maar ondanks dat ze met die verongelukte jongen nog maar 12 weken ging was hij als een broer en zoon voor ons.. ZO voelde het het voelde goed, dat hadden we met hem dus niet en brachten hem in vergelijking met die ander. Tuurlijk is dat fout, maar dat gebeurt toch op de onwillige manier.. Maar goed, mijn eerste tante zegger is geboren op 12-12-05 daar is die op Kraamvisite geweest en dat is de laatste keer dat wij hem gezien hebben en mijn zus zien we 3 hooguit 4 keer per jaar..
TJa... het is ook een keus van je zus he? Om bij die man te blijven en de fam zo weinig te zien... Lastige situatie... Naar! Mishandelt hij haar ook? Kan ze niet bij hem weg?
Nee ze heeft in julie 05 een mk gehad en bij de controle echo is dat vast gesteld. Maar als je verder dan geen kinderwens NOG heb. Dan komt het in je dossier te staan maar doen ze er verder niks mee. Dus ze had HA gebeld en die zij ja dat is al vast gesteld (kralenketting) dus dossier doorgestuurd naar gyn en ze werd opgeroepen
Nee hij raakt haar met geen vinger aan. [-o< Gelukkig. Ze is zo makkelijk beinvloedbaar heel jammer natuurlijk. Ze ziet ook niet dat mijn ouders er veel verdriet van hebben volgens mij. Maar ja Ik ben blij dat ze vrijdag naar me ouders komt want me zusje is de 25e (hoezo toevallig) jarig. Kan ik dr wee zien na ruim 5 maanden
Hallo Dames, Ik kom me weer even melden, heb al een hele tijd niets van me laten horen, ben ook erg druk geweest. Hoe gaat het hier? Bij mij is alles prima, heb geen last van kwaaltjes gelukkig. Mijn NOD komt er al weer aan en wordt dus weer spannend! Voor alle zwangeren, Van harte gefeliciteerd! Voor alle wachtenden, nog even geduld AUB Voor alle dames die op rood zijn, balen meiden, hou de moed er in! Groetjes Janis ps zijn er nog meiden van de vorige maanden hier?
Ja, kan ik je echt niet aandoen denk ik, hahaha Ik hem zelf al aangezet. Balou (leenhond)had erop zijn kont afgeveegt, nare gewoonte van hem. jelle zit steeds aan het toetsenbord kom niet echt verder met typen, [-X leuk zo,n bijna 2 jarige wat overal aan kan en nu in de valfase zit. Ging gister onder het uitlaten, kruipen, wilde niet lopen en om de 5 min. ging hij op straat liggen en riep heel hard: AAAAH GEVALLUH (gevallen) inmiddels dus een uur de hond uitgelaten, zo snel ging het. Groetjes sjaantje
Nou gelukkig dan maar! *Pieuw... veeg zweet van voorhoofd* Heb je al gezegd tegen je zus dat je het jammer vind dat jullie elkaar zo weinig kunnen zien? Dat je d'r mist?
echt vervelend dat je je zus bijna niet meer kunt zien ik weet hoe t is... ik mag mijn nichtjes niet meer spreken en alleen maar omdat ik iets verkeerds in me msn naam had staan... ik kreeg net te horen dat me opa kk heeft dus ik zette in me naam rotziekte die kk opa sterkte en ik denk aan je...:'( een kind van 6 weet (als t goed is) niet wat kk is want t stond niet voluit... dus toen zei me tante van als je t niet uit je naam haalt dan blokkeren wij je... nou dan doe je dat toch, er staat niks verkeerds in me naam... sinds toen heb ik ze niet meer gesproken... ach kende ze toch al niet goed... maar ook van me oom... ik had lief klein konijntje in me naam staan... want we hadden op de bruiloft van me schoonzus daar een dansje op gedaan... dus ik zette in me naam lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus he...(naam) en dat vond hij kinderachtig...hij had teveel gedronken dus begon me uit te schelden... toen heb ik hem geblokkeert... het zijn alle 2 andere dingen, maar ik wilde even zeggen hoe k*t t is als je geen contact meer mag/wil hebben... ik hoop dat hij een x bijdraait en dat je je zus vaker kunt zien...
Cool ben ik niet alleen Durfde me bijna mijn gezicht niet meer te laten zien, zolang ben ik hier niet meer geweest En nu zit ik weer wat beter in mijn vel, en ben er niet zoveel meer mee bezig dan de voorgaande maanden.
@ Niet lekker in je vel zitten... hier nog een! ARG! Ik mot gaan! Baas spreken en wil niet te laat komen.. Ook al is hij waarschijnlijk te laat. (ALTIJD ZO!)
ach ik heb ook zo'n hond die t heerlijk vind zijn kont overal aan af te vegen.. vandaar dat zijn dekentje ook is gewassen haha... maar wassen vind ik helemaal niet erg...vind t erg om t te strijken en op te vouwen... ik strijk ook haast nooit alleen dingen die echt gekreukt zijn... of echt netjes moet zijn zeg maar.. heb ik straks een kleine dan moet ik de kleertjes wel strijken, maar goed dat heb ik ervoor over... maar wassen en ophangen vind ik niet erg, en opvouwen valt ook mee maar dan moet je kijken van dit moet gestreken worden dit niet...en sokken bij elkaar zoeken vind ik ook zo erg... maar verder vind ik wassen leuk, en dweilen ook... haha
Nee, effe niet. Lees wel mee hoor, maar voel me niet zo lekker... Effe rustig aan dus. (niet zo hieperdepieper als gisteren)