goedebijna middag dames ik moet zo mijn dochter van school halen maar kwam effe spieken en zag dat niene een positest had of was het nienke nou evengoed van harte gefeliciteerd en senna nog niet wakker pfff was er geen tijd afgesproken voor de livetest straks mis ik hem nog nou ben nu weer weg ik ben bang dat ik vanavond pas weer kan bij lezen tot laterzzzzzz
Goedenmiddag, Had nog even een vraag ik heb nu ongeveer 4 dagen steekjes/krampjes bij mijn schaamgedeelte. net tussen de eierstokken en de vagina zeg maar. Wat kan dat zijn? Zelfs bij het klussen van de week kreeg ik een steek in die gedeelte. Groetjes
Moet effe een opkomende misselijkheid wegslikken.... Misschien iets fout met de koffie? SUCCES voor strakjes!!!
Ik weet het niet 1984. Ik heb ook steekjes in die regio maar dan eerder in mijn li lies. Nou net iets hoger. Misschien wel een innesteling. Moest van de week ook een keer stopppen met lopen omdat ik er een flinke steek kreeg. Ik denk dat we niks anders kunnen doen als wachten. Zucht....
Sorry meid ik niet ik zoek er namelijk ook iemand die dat voor mij wil doen alleen wil niemand dat doen dus zal ik straks weer zelf moeten
Bij mij zijn hetniet echt ongi krampen maar meer dat als ik mij inspan of even heb gezeten en dan opsta dat ik het dan voel echt een trekkerig gevoel zeg maar. Het is inderdaad echt afwachten weer. Heb ook altijd na mijn ei pijnlijke zware borsten maar dit keer helemaal niet. Groetjes
ik ben al klaar met stofzuigen haha... nu nog dweilen en verder met de was... en dan afwassen en opruimen en dan klaar...
argh de waterbak van de dieren is gesloopt is een dure fontain... dat veertje is eraf...dat zat vast aan een balletje in de waterbak,,, en de waterbak kan niet open dus ik kan t niet meer vastmaken nu doet hij t nog wel maar moet ik voorzichtig doen met er terug opzetten... heeft iemand er ook zo 1?? is een blauwe bak met een doorzichtig ding (snap je t nog haha) weet iemand dan of ik m nog kan maken??