*ego!* Hallo (baas), Voor de zekerheid nog even in mijn mail gekeken of je af had gezegt. Maar ik kon helaas geen mail terug vinden. Vind het jammer dat ik voor niets zo vroeg naar school ben gekomen. Graag verneem ik van jou enkele nieuwe tijd en data's wanneer het jou schikt om een gesprek te voeren. Met vriendelijke groet, Mu
Lang geleden dat ik hier geweest ben.....heel veel bij te lezen........echt niet te doen! Eerst 2 weken op vakantie geweest en nu net weer een weekje gewerkt. Ben weer aan het wachten.........deze maand weer ovulatietesten gedaan. Wel een week lang, maar niet 1x positief!??? Hoe kan dat nou? Volgens mij heb ik wel een eisprong gehad, want ik voel dat altijd. Weet iemand of je die pijn voelt ná je eisprong of juist ervoor???? We hebben namelijk ervoor geklust en daarna niet meer Afwachten tot 22 mei!!! Wat duurt dat toch weer lang!!!! Ga nu gauw weer aan het werk. Fijne dag allemaal!
Als je toch bijna klaar bent, mag je bij mij de sleutel van mijn huis wel halen, kan je die van mij ook doen
zeker zo 1 die je ook voor in een knaagdierenkooi hebt maar dan in t groot?? ik vond deze fontain zo gaaf, die wilde ik graag hebben voor de dieren.. nu heb ik m maar nu is hij kapot
Volgens mij heb ik trouwens Senna gespot op een ander forum en is ze al wel wakker maar heeft ze nog niet getest. Het forum is iets van temp blijft hoog maar test is negatief. Nou anders moeten we nog effe geduld hebben. Nou dames, kletse en poetse nog. Naliey succes met je drinkbak. Ik ben er vandoor. Ik ga de administratie doen en dan eten en werken. Ik kom morgen weer even kijken. Doei doei
hallo allemaal, nog niks vernomen van Senna? ik dacht dat ik gister mijn best had gedaan met bladzijde vullen...heb weer een tijd moeten lezen ha ha gezellig hoor. x
@muur wat een klotestreek van je baas zeg.. Ik ben blij dat ik nu niet meer werk. En wil ook niet aan werken denken op dit moment. HEb net een k..t ervaring gehad bij het ontslag die ik niet verwacht niet had. Nooit verwacht. Maar ja we hadden een nieuwe baas en dat was een gore kl..t..z..k.. die alleen aan zijn eigen denkt. Hij heeft mooi huisje gekocht, hij is manager waarom niet. Ik kan die mensen gewoon ontslaan, geen gevoel. En ze weten niet wat het allemaal met je doet. bah rot tijd.. moet nog steeds janken als ik eraan denk... ik heb nog nooit zo,n egoistische zak gezien.
dank je haha... houdoe en tot morgen.. en werkze he... argh de letter N reageert niet goed meer :S haha
Ik vind het trouwens niet gek dat Senna zich nog niet heeft gemeld....ze was vannacht hier om 2 uur nog aan het spoken.... MIsschien komt ze later nog wel effe langs! Muur: Grmmmm @%^$@%^$#^%#!&&*#@$&$#$%@#!!!
Friesland maar dan moet je eerst een rot eind reizen Ach ik doe het zelf wel, want geld hebben we nodig, iig bedankt voor het aanbod
Haha, misschien is Senna gewoon druk bezig met iets.. Wel vreemd, ik denk dat ze uit huis is anders was ze allang op de pc gegaan. Sennaaaaa, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ben je......................................................