NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 53 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
@Tanta mars:Ooowwww meis . Wat een naar bericht, dat is wel even schrikken! Wat voor operatie gaan ze doen? Heel veel sterket in ieder geval! @Ricmar: Nou, ik hoop voor je dat ie weer beschikbaar is, want steeds een ander uitzoeken lijkt me inderdaad ook niks. En dan gewoon deze ronde op roze en in jan een beebje... Ik duim voor je! @Mijs: Je staat erbij, welkom en veel succes .
@ nana: dank je wel! Voor jou ook veel succes gewenst! @ tante mars, wat vervelend! Wat gaan ze doen idd? @ricmar: hopelijk kan je donor dan!
Jeetje Mars, wat vervelend, wat gaan ze nu doen?? Als je geen zin meer hebt om te antwoorden begrijp ik dat ook hoor. In ieder geval heel veel sterkte en succes...
wat gaat het hard hier!! ik heb net even een stuk of 10 pagina's bijgelezen. kreeg namelijk weer geen berichtje dat er gepost was. tja dit weekend weinig aanwezig waarschijnlijk, morgen kleiduiven schieten en zondag trainen met de honden. dus zondagavond zal ik vast wel even terug gaan lezen. gr laura
nou weet ik niet hoe dat werkt met die lijst, zou iemand mij er misschien bij willen zetten. wil graag meedoen met NOD 5 mei groetjes en vast bedankt
@ Tante, wat een vervelend nieuws en dat allemaal zo vlot achter elkaar. Ik kan me voorstellen dat je erdoorheen zit. Ik wens je veel sterkte! @ ricmar, hopelijk is je donor tijdens jouw vruchtbare dagen in de buurt! @laura: veel plezier van het weekend!! Ik heb gisteren krom gelopen van de pijn in mijn onderrug! Ik weet nu weer hoe fijn het was dit niet te hebben door de pil. De eerste en tweede ronde heb ik hier tijdens de ongesteldheid veel minder last van gehad. Zal ik dan nu helemaal ontpilt zijn? hmmm, dag 3, nog 27 te gaan!
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 54 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Lievemama18 zit ook gezellig in de Hummer!
Tante Mars, Jeetje wat een naar bericht! Weer een tegenvaller... Wat gaat ze doen bij de operatie? Pff, sterkte hoor!
Môge! Hoe is het hier met de dames? Hopelijk een beetje lekker geslapen. Tante? Überhaupt geslapen? Hopelijk als een blok Hoop dat bij jullie het zonnetje ook zo lekker schijnt? @ lievemama18 welkom lfs!
@tante mars: sterkte meis wat een ellende allemaal zeg @lievemama18:welkom meis en succes @muurtje: jij ook goedemorgen en hier schijnt ie ook heerlijk hoor het zonentje zo vandaag ga ik maar eens lekker wandelen met de jongens en elisa effe bij hun oma langs koffieën hihih spreek jullie later weer
@mijs, richmar & ladyjoey: ook welkom meiden en heel veel succes deze maand als ik nog iemand over het hopofd heb gezien ook jij van harte welkom hihi zij zoveel weer bijgekomen
Jeetje Tante wat een berichten weer. Alles komt ook tegelijk. Heel veels sterkte meid de komende dagen en succes woensdag.
Goedemorgen, Er wordt al wat afgeklets hie zeg haha niet bij te houden. @niene, nou dat heb ik ook hoor rugpijn pff niet normaal en ik loop leeg haha pil was wat dat betreft zo gek nog niet. @muurtje wat heb jij een ontzettend leuke vrolijk banner, leuke kleuren!!! Hier ook super mooi weer, heb eind van de middag verjaardag dus dat komt goed uit het zonnetje!! Fijne dag allemaal. Liefs