@ niene en lieselke VAN HARTE MEIDEN geniet er maar lekker van! @ muurtje klote zeg met je baas, is natuurlijk belachelijk van hem! @ tante mars wat een lieverd zeg! @ binnenkort testers spannend! ik duim alvast! @ lijstje 1e kindje 30 jaar (ben een druif in lijstjes veranderen ha ha x
sorry het mag dan wel niet ivm herplaatsing maar dit is dus 1 van onze hondjes die zo mishandeld zijn Zeg nou zelf zoiets doe je zo'n schat toch niet aan
ahhhhh wat een moppie wij hebben ook een franse bul uit een gestoord gezin gered die nu bij ons is en das ook zo een lieverd waarom doen mensen die beestjes nou toch zo een pijn? heb zelf altijd bij de dierenambulance gewerkt en kwam vaak agressie tegen bij huisdieren enz zooooo erg waarom ? vraag ik me af keer op keer weer
nee ze geven zo veel liefde en ze maken je zo blij ik zou ook niet zonder me hondjes kunnen laten we hopen dat mensen gaan inzien dat we liever voor onze beestjes moeten zijn we kunnen een voorbeeld aan onze huisdieren nemen maar goed das een gebed zonder end we moeten er maar niet te diep over na denken daar word je echt te triest van hebben we nog wat gemist ? zijn de live testers nog geweest?
He meiden Daar was ik weer even...heb nog niet getest...Sorry...want kwam wat tussen door en zijn net thuis Dus waarschijnlijk morgen Zal nu even terug lezen
@tante mars he he gelukkig is ze er nog pfffiieeeuw die vriendin is hier nog bij me dus als ik niks meer zeg spreek ik jullie morgen
Jeah Senna leeft Koeky kwaaltjes spannend Ok ik moet een keuze maken,, zoals jullie weten word ik dus maandag over een week geopereerd.. Maar nu zag ik net dat volgende week zaterdag in de discotheek een stukkie verder op Lisa en Rachel (xfactor) optreden.. Maar j wat is dan verstandig te doen?? Ik wil dr wel graag heen maar ja moet ook wel goed utigerust zijn natuurlijk ..
3Kats - 30 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - 3e kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Heb 3kats bovenaan gezet omdat haar naam met een cijfer begint
Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - 3e kindje Tante Mars - 21 jaar- eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Heb 3kats bovenaan gezet omdat haar naam met een cijfer begint Alle namen met cijfers als eerste !