3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Pffff nog minimaal een dag of 5 op mijn tanden bijten en de KV vermijden En wat valt dit toch weer tegen!!! Een dag of 3 geleden op de fiets voelde ik fellere steekjes rechts in mijn onderbuik. Vanaf toen af en toe lichte ongi krampjes in mijn baarmoeder, lichter als normaal. Bijna constand een drukkend gevoel schaambeen. Moei!!! ... moe... ik kan de hele dag op de bank liggen (vanmiddag bijna de hele middag) Al 2 nachten slecht geslapen vreemd dromen en een paar x wakker geweest. Af en toe wordt ik ook zo moe van sommige mensen En mijn borsten staan soms van binnen in brand. Maar als ik ze aanraak voel ik het niet en ze voelen ook gewoon zacht. Vaak plassen. Oja, en lekker "fris" witverlies... Oja.... honger!! Nou, het zal me benieuwen. Ik heb bijna het idee dat ik een blaasontsteking heb maar het doet niet pijn, stinkt niet, is helder en ik plas ook grote hoeveelheden.... Wáárom duren die dagen nu zo lang! Je zal zien dat dit alles bij mijn PMS hoort... Alhoewel ik normaal alleen pijn in mijn borsten heb (gespannen en echt pijnlijk) en hevige buikkrampen vlak vóór mijn ongi. Nou, dames... het is een hele waslijst geworden ik ga maar weer eens plassen! Groetjes Cyntje
Cyntje nog even doorbijten meid. Ik kan ook niet wachten. En ben ook heel erg moe. Maar die symptonen had ik vorige maand ook. Dus ik weet het echt niet. Alleen heb ik nu meer pijnlijke borsten en ze jeuken ook. En ze zijn voller
Hoi meiden, Ik kan op rood. Jullie veel (wacht)succes en hopelijk niet tot ziens in NOD juni! Liefs, Mijs
@mijs: shit meid, jammer! Dat je dat al zo snel weet, volgens je banner moet je nog 5 dagen? Is het misschien een vals alarm? @niene: aan mijn kant van de planeet gaat het allemaal zijn gangetje. Hebben net boodschappen gedaan, en wat vind je dan? Koffiemelk, AH Huismerk... We hadden net zo goed niet weg kunnen gaan... Hubbie en ik rolden zowat door het gangpad van het lachen
@tante mars Wat een leuke kat en honden heb je En ik snap ook niet hoe je zo'n beesje kan mishandelen...maar ze hebben nu een goed leven
hoi! Effe snel een update. Ben sinds vanochtend nog steeds zwak, ziek en misselijk.. Ik heb de hele avond bankgehangen en ga nu richting bed. Slaap lekker allemaal!! Liefs Kris
dank jullie meiden. Nee, het was al een paar dagen twijfelongesteld, maar het zet vandaag echt door. Ben nog maar net bezig (ronde 2 was dit), dus blijkbaar onregelmatige cyclus.
Ik ga ook zo maar op bed @hier Steeds een soort menstruatiekrampen...af en toe wat trekkerig...maar geen ongie Sinds vanavond weer wat roze verlies..niet heel veel...alleen wat met afvegen en dan ook niet elke keer Dus dat word morgen zeker een testje doen!
O spannend Senna. Ik moet helaas morgen eerst werken maar kom hierna zeker kijken. Ben erg benieuwd!!
Zal het zometeen gelijk klaarleggen zodat ik het niet vergeet hihihihih Zo blond ben ik af en toe ook nog wel @loontje Ja ik ben ook erg beneiuwd Al denk ik bijna zeker dat ie negatief is...waarom weet ik niet...maar zo'n gevoel heb ik Maar morgen weten we het pas zeker
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje ZO weer klaar met werken. Het was rustig gelukkig. Nu mag ik morgen om 7.30 uur weer beginnen dus ga zo mijn bedje opzoeken. @ Lieselke: Gefeliciteerd. @ Mijs: balen, op naar de volgende ronde. Zelf hier nog steeds een super vol gevoel als ik iets gegeten heb. Vanmiddag wat draaierig. En af en toe nog een steekje in mijn li lies. Ik weet het niet. We wachten het af. Trusten. We wachten af Senna. Ben erg benieuwd.
O dat had ik net ook al gezegd. Het wordt tijd dat ik echt mijn bedje op ga zoeken. Nou Senna heel veel succes morgen en ik ga voor je duimen.
*Leeuwtje duimt ook hard mee, voor iedereen!* Nou, lekker is dat. Net een bloedtest gehad en moest ook eigenlijk een röntgenfoto laten maken (nodig voor het visum). Bloed ging makkelijk, röntgen niet, aangezien ik mss zwanger ben en dan mag je niet. Kans op aangeboren afwijkingen e.d. Nu maar hopen dat ik echt zwanger ben, anders alles voor niets uitgesteld!
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10-34 jaar-eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Puck24-24 jaar-tweede kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetiche volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje