@desi hey hoe is het ? man ow man ik ben de dagen nu wel aan het aftellen wanneer ga jij je eerste echo laten doen ? @mommy welkom klets gezellie mee
het redi!!!! hoe is het met jou???? zenuwachtig voor de echo???heb je nog eens getest??of ga je dat niet meer doen???en wacht je gewoon de echo af??? ik moet maandag naar de huisarts, vanwege mijn medicijnen, en dan weet ie gelijk dat ik zwanger ben, en dan krijg ik gelijk me verwijzing voor de gyn. misschien had ik ook wel gelijk de gyn kunnen bellen maar wist niet zeker of dat kon, dus dan maar zo! XXXX
ja ik ben zeker zenuwachtig maar nog even volhouden ik heb niet meer getest en wacht de echo idd gewoon af ik betaal me anders scheel aan die testen je kan idd ook gewoon je gyn bellen maargoed zo kan het ook
ja ik wist het niet zeker of dat gewoon zo kon zeg maar, vorige zwangerschap werd ik met 25 weken opgenomen, en toen kwam ik pas onder behandeling van de gyn,....en ja wist eigenlijk niet zo goed of ik automatisch dan weer zo binnen kon lopen of een verwijzing nodig had ach ja...maandagmiddag bel ik ze voor een afspraak dan horen we het gauw genoeg!!! wie is ook weer je verloskundige? ik ahd het eergister gevraagd, maar niet meer online geweest hahah dus moet ik heel wat blz terug spitten om er achter te komen ahhaha net zoals de vraag...of je deze rond de 22 wilde afspreken of richting de 29e ahahhahah je heb gelijk dat je niet meer hebt getest! hoelaat moet je dinsdag?
Als je dan ed gyn belt moet je toch weer naar de HA om een verwijzing te halen , dus dan nu maar in 1 keer toch Zo ik heb net 3 manden met was opgehangen had gister geen zin om het op te hangen nu s het strax in 1 keer droog dus dan opvouwen geblazen.. Ik ga nu maar even douchen, de rest van de dag ben ik hier denk ik weinig te vinden druk druk druk verjaardag verjaardag verjaardag en nogges verjaardag bluhhhh Liefs
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child & puck24 * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 140 dames voor de ROZE HUMMER 21 Zwanger, 33 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 6 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 1 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu welkom kwek en gefeliciteerd hihi en ook welkom Mommy3to4 begrijp ik het goed jij gaat voor nr 4?? leuk ook een groot gezin dus
Dames gefeliciteerd met jullie zwangerschap, spannend he Wij gaan even iets leuks doen met de kinderen . Groetjes Mommy3to4
die oude test marathons moeten die echt blijven staan had ze al eens weggehaald omdat ik dahctd at het als een soort agenda diende maar ze zijn weer terug die datums zijn geweest toch daar hebben we voor de statistieken niks aan toch?? of zie ik dat verkeerd??
Gemke wij gaan idd voor nummer 4, droom die hopelijk snel mag uitkomen [-o< Heerlijk een groot gezin, altijd al een wens geweest en gelukkig ook van mijn man
hello allemaal Kwek, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ alle ongi dames: das balen dames! succes in de volgende ronde.
ah leuk zeg wij gaan voor nr 5 nouja nummer 4 voor ons allebei wij hebben allebei al een kind uit een vorige relatie en samen een tweeling
Ik ben iets helemaal vergeten! Maar snel even doen: **HCG****HCG****HCG****HCG****HCG** **HCG****HCG****HCG****HCG****HCG** **HCG****HCG****HCG****HCG****HCG** **HCG****HCG****HCG****HCG****HCG** Vangen maar!
Gemke ik zie nu dat jullie voor nummertje 5 gaan, gezellige joh =D> Die lijst wat jij net hebt geplaatst, kan ik daar ook op? Ik weet niet precies hoe dat werkt Mijn NOD ligt rond de 26ste? Als ik het op 28 dagen houdt tenminste. Nu gaan we snel met de kinderen de deur uit, ze worden nogal ongeduldig Groetjes Mommy3to4.
vang vang vang al denk ik niet dat het erg veel nut heeft deze maand maar vang toch maar voor de zekerheid
@desi ik ga naar het geboorte centrum op de westzijde heb er zoooo een zin in en ja testen lijkt me niet meer nodig me buik raakt steeds opgezetter dus is wel erg duidelijk haha
ooooh redi ik schaam me dood want dat had je inderdaad als gezegd!!wat een sukkel ben ik hahah!! begint het nu al die dementie ahahhaahaha ik had dat gister avond joh niet normaal zo opgezet!!pff!! hoe laat moet je??