Als eerste : GEFELICITEERD!!!!!!! En ik ga effe HCG vangen! spring*vangspring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang*spring*vang groetjes sjaantje
*ego*ik voel echt helemaal niks... zal me vast inschrijven bij juni, pendel van justfem zegt zwanger april positest juni, hoe zou dat kunnen mijn volgende eisprong is pas in juni....snif snif *einde ego* x Dank je Niene, denk niet meer dat het help maar je weet nooit*spring,vang*spring,vang*spring,vang*spring,vang
GEFELICITEERD!!! met je zoontje zijn verjaardag! En natuurlijk GEFELICITEERD met je zwangerschap!! groetjes sjaantje
Hey meiden! Nog spannende dingen gebeurt? Zie dat er weer zwangeren bij zijn, gefeliciteeeeeeeerd!!!!!!!! Ik geloof dat ik mijn ei afgelopen dinsdag of woensdag al heb gehad, de ovu-testen nemen alweer af in felheid, wat raar zo snel na de mk... Denk dat ik dus na 27 mei kan testen mits de duivels niet gezellig op visite komen, ik zal de lijst aanpassen zodra ik em vindt. Dikke kus Sue
Jeetje wat is het stil hier vandaag. Dacht dat ik weer geen mailtjes kreeg, maar er is gewoon al meer dan anderhalf uur niks geplaatst hahaha !!
hey geef de hoop niet op hier voelde ik bij geen van de zwangerschappen iets terwijl ik dat de maanden vooraf wel allemaal voelde dus het kan een goed teken zijn he
en over rustig pfff ja waar zit iedereen joh senna heeft zich ook nog niet gemeld die zou vandaag nog testen toch gisteren was niet gelukt had ik begrepen
Ik heb niet alles van gister en vandaag terug gelezen, maar ik zag op de laatste lijst dat er weer een aantal zwangeren bij zijn. Dus aanstaande mama's gefeliciteerd. Gister de bruiloft van vrienden gehad, dus ben de hele dag in touw geweest. Het was echt een super-dag, met 's avonds een te gek feest. Mijn NOD is de 21e, maar ik vermoed dat ik door ga schuiven naar juni. Ik heb helemaal geen symptomen en voel me ook niet "anders". Nou ja, we wachten maar weer rustig af. Verder nog dingen gebeurt hier die te vertellen waard zijn? xx
Wat is het hier rustig zeg. Ben ik niet gewend. Ben heel de dag wezen werken en nu al snel weer bijgelezen. Nog steeds niks van Senna gehoord? Zover ik terug kan lezen niet. Helaas want ik was wel erg benieuwd. Nou, ik ga effe een dutje doen op de bank (gisteren erg laat en vandaag erg vroeg) want ook vanavond moeten we weer weg en morgen weer werken en dan lekker 2 dagen vrij. Heerlijk!!! @ Kwek gefeliciteerd. @ Ongi's op naar de volgende ronde @ wachtenden, geduld is een schone zaak. Zit hier ook nog een weekje op de wachtbank. Bah, bah. Nou tot laters. Kom morgenavond weer eens kijken. Hopelijk hebben we dan iets van Senna gehoord. Groetjes
Hihi ik heb die lijst met voor t hoeveelste beebje ga je...uit April gehaald... en we zijn gewoon hier verder gegaan... hihi. Maar wie het daar in April had bedacht ...weet ik niet meer...
Hallo (eh... eigenlijk niemand... hihi)! @ Kwek! Gefeliciteerd! @ Lieselke; jou had ik al gefeliciteerd (bij deze nog een keer GEFELICITEERD!!!)maar nog niet gezegd WOW mooie testen. @ Ego; ben wezen klussen bij een stel vrienden... En ik zou op de 2ling passen. Was uiteindelijk niet nodig. Jongens hebben erg lang geslapen. En ik heb dus 1 muurtje van 1,5x1,5 geschilderd... Er was niets maar dan ook niets voorbereid.... Ik dacht. Dat doen we ff. MAar die vriend van ons kan niet zo goed... los laten. En hij wil elk krasje en deukje uit zijn muur hebben... En eh... dan kan je dus niet doen waar wij eigenlijk voor kwamen... Schilderen. Dit is echt zo'n geval van help mijn man is klusser... Ze zitten al meer dan 8 weken in de zooi... Ik had zijn nek al omgedraaid. Maar ze zijn ook niet handig in plannen da's wel duidelijk. Hemeltje lief.. Verder lekker zonnig buiten. Wel winderig.. Maar dat is ook erg lekker vind ik . Heerlijk! Wat nog meer? Ik ga zo lekker patates eten. Maar wel uit de oven.... de gezonde versie... beweert men.. hihi... Oh ja! Zowel mijn man als ik zijn al 2 kilo afgevallen door de hoeveelheid eh... klussen... hihi. Best handig.. hihihi! Verder? Ik denk dat het heerlijk een avond niets doen is en op de bank rond hangen. Gister trouwens met de WII gespeeld. En SPIERPIJN! En gelachen. Geweldig ding! Wat een briljante uitvinding. hihi
Aanwezig! Effe snel want ik ga zo koken. De dag is voorbij gevlogen.... (als je pas om 11:30 je nest uitkomt heb je dat al snel). Vanavond lekker niksen en dvdtje kijken. Morgen misschien even wat langer op ZG. Heb volgens mij nog niet veel op de planning staan... Fijne avond allen!!!
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10 - 34 jaar - eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Koeky - 28 jaar - tweede kindje Kris34- 34 jaar- eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nala79 - 29 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Puck24-24 jaar-tweede kindje Redirosoe-26 jaar - eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetische volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10 - 34 jaar - eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Koeky - 28 jaar - tweede kindje Kris34- 34 jaar- eerste kindje Laura28-29 jaar- eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nala79 - 29 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Puck24-24 jaar-tweede kindje Redirosoe-26 jaar - eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetische volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje ik heb mijzelf toegevoegd. hier vanmiddag beetje roze slijm en nu ongikrampjes. tot nog toe nog niets doorgezet maar ga wel duimen dat het een late innestelling is... gr laura edit: typefoutjes hersteld