3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10 - 34 jaar - eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje Koeky - 28 jaar - tweede kindje Kris34- 34 jaar- eerste kindje Laura28 - 29 jaar- eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Mermaid - 27 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nala79 - 29 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje Puck24-24 jaar-tweede kindje Redirosoe-26 jaar - eerste kindje Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetische volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Ah leuk, weer een "wie-ben-jij"lijstje. Ik heb mezelf erbij gezet. EDIT: Laura en ik waren tegelijk met de lijst bezig. Ik heb je op mijn lijst weer erbij gezet.
Hé muurtje! Hier alles goed. Ben wel een beetje gaar na de bruiloftsparty van gister. Vanavond dus heerlijk rustig op de bank voor de buis zitten. Mijn ventje is niet thuis, dus lekker rustig. Verder zoals ik al zei totaal geen symptomen. Maarre.....jij wel dus? Vertel, vertel!!
jeeeetje weer een boel nieuwe zwangeren en helaas ook een paar door naar juni. Hier aangekomen op het wachtbankje zit het best lekker. Zag het nieuwe lijstje. Zal eens kijken of ik mezelf erbij kan zetten.
Symptomen... mwaa.. nog niet... Verstopping.. Heeft er totaal niet mee te maken... maar ik ben al twee dagen niet naar het toilet kunnen gaan.. En da's nu toch wel vervelend aan het worden... Word er zo gassig van. hihi En ... het raam aan de bijrijders kant kan niet open.... WHAHAHA!!!! (had ie gister avond maar moeten klussen ... hihi ) *bloos*
Man zit met wii te spelen...ik zit mij eigenlijk een tikje te vervelen.. Ik zou nog wel iets kunnen doen... maar geen zin in. Het is jammer dat er hier niemand is...
Hoi meiden, Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? Mamatje77/31 jaar bijna 32 en het is voor een 2de kindje Verder weet ik nog steeds niet wanneer ik precies me ei heb gehad...als ik van iets vroeger ervan uit ga deze maand....dan komen me klachtjes die ik nu heb aardig overeen met de klachten die ik had van pas geleden dat ik even zwanger mocht zijn...opgebalzen buik en darmen, gevoelige vollere borsten, heb rommelde darmen, moeeeeee en heb dat ik meer afscheiding heb en heb ik inene een tik met eten. Dat laatste ik had ik niet bij de vorige keer. Ik droom ook veel vaker en meer. Zwangere dames van harte!! Die ongie zijn geworden balen en succes met de volgende ronde. En die op het wachtbankje zitten duimerdeduim. Liefs van mamatje
AH! Tante jij verveelt je ook? Mooi! (nou niet mooi) maar dan kan ik jou vervelen... hihi Mama77 ook gezellig hier
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje ZW Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10 - 34 jaar - eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje ZW Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje ZW Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje ZW Koeky - 28 jaar - tweede kindje Kris34- 34 jaar- eerste kindje Laura28 - 29 jaar- eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje ZW Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mamatje77 - 31 jaar- tweede kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Mermaid - 27 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nala79 - 29 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje ZW Puck24-24 jaar-tweede kindje Redirosoe-26 jaar - eerste kindje ZW Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje sjaantje2006 - 25 jaar - tweede kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetische volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje Dames, jullie staan er bij! Dat plaatje er boven is trouwens erg mooi!
ja ben der ook ffies gezellie haha maar ga straks wel weer ff bij me mannetje zitten maar wat denken jullie......heb er zelf wel een goed gevoel over dat ik eventueel weer zwanger ben, heb iig de testen besteld via internet ja tante hoe is ie met jou? Muurtje ook weer een beetje bijgkomen, met dat gedoe op je werk?
Hoi Mama, Ik ben weer bijgekomen. Ik ben geloof ik nog nooit zo boos geweest als gister... (werd misschien eens tijd... hihi) Maar hier alles goed. Ik heb eindelijk op de wachtbank plaats kunnen nemen. Dacht dat mijn ei spoorloos was. hihi HE! Je hebt trouwens een mooie dip in je temp en hij is nu lekker stijgende... Als het goed is zou je over 3 dagen meer moeten weten... als je lf 12 is. Super spannend joh! Ik hoop het voor je! Ik hoop zo dat ik ook eindelijk zwanger ben... *zucht* en dat blijf...
Ik voel ook niks... Ja ongiekrampen al, dus ik denk dat het er niet in zit. Aangezien ik wel weet wat ik moet voelen als ik zwanger ben...
Waar is de lijst? Ik ben de zwangeren er bij aan het zetten. Maar ik weet het niet allemaal uit mijn hoofd... Arg...
Gatverdamme!!! Net bij t plassen had ik met afvegen lichtrood verlies. Dat zal wel weer betekenen dat de eraan komen. Ondanks dat ik niet t idee had dat t raak zou zijn deze maand baal ik er toch van. Nou ja, nog maar even afwachten en niet al te nega zijn. Ons mantra hier is tenslotten "geen bloed geeft moed". En bloed is er nog niet, dat zou pas over een paar dagen moeten komen (of toch niet natuurlijk, nog beter ).
UHmmmmm Ja met mij is het wel goed,voel me eindelijk tijdens een ongi (nou ja ongi) kiplekker . Nou waren de twee laatsten 1 opgewekt met primolut en 1 mk maar voel me heerlijk.. Het lijkt erop dat mijn lichaam zich ondanks pco heeft hervonden. Normaal was ik altijd 10 dagen ongi en nu lijkt het al afgelopen te zijn na 3 dagen. Nou ja in ieder geval. Ik lig er niet wakker van. Voor we aan de klus moeten moeten we rubbers halen, want zwanger worden mag helemaal niet dus ook geen gemeenschap zonder voorbehoedsmiddel. Nou ja nu hebben wij zoiets van na de operatie maar weer , maar weet niet of ik dat wel zolang vol hou whahaha .. Heb wel een hekel aan rubbers maar nog 3 weken wachten kan ik volgens mij niet .. Nou ok dat was onzin verhaal nu verder tot de orde van de dag. Mamatje je sympthonen klinken goed. Ik zal heel erg voor je duimen . Muurtje jij mij vervelen haha.. Oww ik had je smsje trouwens gehad, , maar me tel lag boven kan niet terug sturen want me beltegoed is op haha.. gebruik dat apparaat ook alleen voor sms want we hebben een onbeperkt abbo op de huis tel hihiih .. IK doe vrijdag smsen want dan waardeer ik weer op oe oe oe ik word streng op mezelf mag maar 1 keer per maand opwaarderen want jaag het er altijd zomaar doorheen. Rap, toch vind ik het wel spannend...