Ik zal even in de tuin aan de gang lekker onkruid plukken. Mag nun o gmet de bloote handjes. Fijn weekend
Voor alle meiden die er in mei bijgekomen zijn welkom en veel succes deze maand! Tante Mars wat balen meid, ik vond het al zo leuk dat je er op moederdag bij stond. Hopelijk levert de operatie iets op. Mss wel fijn dat je straks duidelijkheid hebt en ze er iets aan kunnen doen. Wij duimen allemaal voor je dat het na deze MM meteen raak is, het is je zeer gegund! Digi Kunf vanuit hier! Hier is het vandaag ook prachtig weer, helaas moet ik boodschappen doen. Niet leuk met zware tassen sjouwen als het warm is. Vanmiddag nog een fotoshoot (wel leuk) en mss kan ik dan nog ff de tuin in. Ik kan zeer genieten van alle nieuwe planjes die op komen en van groente die ik gezaaid heb. Groeten aan allen en geniet van het weer! BB
Hallo meiden *nieuwe meiden welkom in mei!! *tante mars sterkte *hier druk aan het klussen Hoop zo dat het deze maand raak is! Jullie ook?
@ Smokey; bedankt voor het compliment. Ik geloof dat je op mijn banner kan klikken en dan kom je op de site waar je ze zelf in elkaar kan zetten. Erg leuke zitten er tussen. @ Hier keuken opgeruimd. Even de vloer aan geveegd en... sinds mijn nieuwe hairdododo. ben ik echt een half uur langer bezig om het in model te krijgen. Gister gingen we trouwens op de motor naar vrienden toe enne... mijn haar kwam wel weer zó uit de helm als ik er in was gegaan.. MAar eh het deed wel pijn om die helm op mijn hoofd te hebben. hihih En een ander voordeel van mijn haar ik kan er heel hard mee van mij af steken...
Een nieuw kapsel is altijd wennen in het begin muurtje. Volgende week gaat het al een stuk sneller. Zou de tuin is weer netjes, de winterjassen zitten in de wasmachine. Straks lekker op de fiets de stad in. Nu eerst nog even wachten op de was, wol wasje dus dat duurt niet zo lang
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 55 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
Hey meiden! Ik sta met 1 been in april (NOD) en met 1 been in mei (testen!). Ik heb maar halve bak geklust, maar wel op het goede moment, hihi, spannend dus! Hoe is het hier allemaal? Ik ga nu maar eens lekker genieten van het zonnetje! Dikke kus en allemaal veel succes, de eerste wachtenden en klussers zijn nu al bezig, toch? Succes! xxx Sue
@smokey:veel plezier op de verjaardag @breezer1985:tuurlijk hopen wij dat ook allemaal hihi @suekes:welkom en succes
Heerlijk aan het genieten van de zon. vanmorgen geklust, nu is manlief op weg naar Las Vegas. Donderdag is hij weer terug en dan kunnen we verder klussen. Hopelijk heb ik niet in de komende dagen mijn ei, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
He Hallo Meiden, Ik kom overgewipt van April naar Mei, mag hier lekker meedoen. Als ik mijn cyclus nu na ga (38 dagen) dan zou mij NOD op 24 mei vallen. Wie zou mij ertussen willen plaatsen? dank je Groetjes
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25:Chelle25 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 56 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Welkom Chelle25, je staat erop!!
Hey meiden! Ik kom mij hier melden, vandaag ongi geworden, dus mijn volgende NOD is in mei. Ronde 8 alweer. En deze ronde weten we niet of we 'm goed kunnen benutten, want mijn man gaat volgende week op zakenreis voor zijn werk, en is waarschijnlijk weg met de vruchtbare dagen :S Maar ja, een ei is niet te plannen, dat heb ik de laatste ronde wel gemerkt, want ineens had ik op dag 12 een eisprong ipv op dag 16 of 17. Afwachten dus, wie weet hebben we geluk! NOD zal rond 15 Mei zijn,maar dat is ook afhankelijk van de eisprong! Allemaal Succes met klussen en dan succes op de wachtbank! Hopelijk deze maand heel veel roze ! Groetjes, mexican
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: Mexicang 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle25 26: 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 (op de verjaardag van mijn vriendje) * ....Mei: 57 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Welkom Mexicang, je staat erop!!
hallo dames ik ben er ook weer gewerkt en daarna de wekelijkse boodschappen. ben vreselijk erg ongesteld ik loop leeg (sorry voor de details) een tampon super en een maandverband zijn na 1,5 uur volledig verzadigd.(samen gebruikt) dit ken ik echt niet van mezelf. gelukkig niet echt krampen ofzo. nou ik ga lekker bankhangen zo ( komt er wat lueks op de buis)?
ooow wat vervelend ricmar! hier de hele dag genoten van het zonnetje! en morgen wordt het nog mooier, heerlijk! verder gewoon op de wachtbank, heb nu wel weer wat meer slijm, maar meer zalfachtig, denk dus echt dat mn ei geweest is... of het moet opeens weer veranderen in doorzichtig slijm, naja, we zien wel... morgen denk ik ook weer genieten van het mooie weer... iedereen fijne avond, ga weer met mn ventje en mn kindje zitten... tot morgen!
he ladies, ff komen piepen.. Marsje meid... ik zend je een bérg moed en een koffer vol succes. knuf. liefs
@ricmar, ik kan je de hand geven ik loop ook leeg echt niet normaal Geen prettig gevoel, maar hier ook niet echt krampen gelukkig.