Ga jij nog iets leuks doen vanaaf? Ben een tikje ...eh.. weet niet. Heb last van een opgeblazen rommelende buik, En last van mijn klieren.. bij het uiteinde van mijn kaak... bij mijn oren in de buurt. Bloederig irritant (op zijn Amerikaans dan uit gespoken... hihi) En moe... erg moe. Maar het kan niet met een zw te maken hebben. Daar is het veeeeel te vroeg voor.
Haha Machtig haha, volgens mij heb je griep of krijg je griep Uhm wat ik doe vanavond whaha, Niks we zouden op verjaarda gvanmiddag, maar dat hebben we afgebeld omdat we beiden te lui waren om er heen te gaan , vanmiddag dus heerlijk op bed gelegen wahahahahahha . Verder doen we niks ben nog steeds lui heb nergens zin in
Nou.. hier nog een.. We hebben getracht bij een vriend van ons te klussen. Nou dat was niets... We zouden blijven eten... maar toch maar naar huis gegaan. Was daar een puinhoop... Thuis maar patates gegeten. hihi
Wij hebben ui als groente bijlage gehad... hihi En als je al last hebt van je darmen... is dat niet handig om te eten... hihi
Haaha nee zeker niet . Lust zowiezo al geen ui heel sporadies eens op een frikandelletje ofzo maar dan heb ik wel een probleem.. zo heb ik dat ook met chinees en andere pasta's beetje erg lastige darmen .
Ha moppies!! Hier is gisteren eindelijk de volgende ronde weer ingegaan! Zal ff mijn banner aanpassen. Al heb ik geeeeeen idee hoe lange cyclus ik moet aanhouden.. Een dag of 31 maar denk ik. Voor MK's was het telkens 26-29 dagen en dit keer was het 37 dagen. Ik zag trouwens dat mijn naamgenootje Nienke18 zwanger is, gefeliciteerd!! En Lieselke ook al goed nieuws!! Spannend meiden!
Zow.. he! Pieuw... dus nu kunnen jullie er weer tegen aan. (mochten jullie dat willen?) WIl je trouwens op de lijst van deze maand er bij staan? Of stond je er al op? Maar waar dan? Ik kippig? Kan hoor... hihi
Nee je bent niet kippig, ik sta niet op de lijst. Hoeft voor mij niet zo nodig, moet allemaal weer bijgehouden worden haha!
En hoe ist met jou muurtje? Je woede alweer een beetje gezakt? Wel een k-streek dat ze je zo lieten zitten met die afspraak. Niet al je energie in stoppen hoor, dat is het niet waard.
Ach... houd mij van de straat... hihi Ik zat net te denken om een andere banner te nemen... maar ja... de dagen worden er niet korter op... hihi!
hoi hoi, kan iemand mij er bij zetten op de lijst: ikke79, 29 jaar, eerste kind. @ alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd @ alle ongi's succes volgende maand @ hier wachten
3Kats - 30 jaar - eerste kindje 1985Breezer - 23 jaar - eerste kindje ZWANGER Arka - 25 jaar - tweede kindje BB10 - 34 jaar - eerste kindje Bianca75 - 34 jaar tweede kindje Crash - 32 jaar - eerste kindje ZWANGER Cyntje - 31 jaar - eerste kindje Dehaan2009 - 24 jaar eerste kindje ZWANGER Gemke- 29 jaar - vierde kindje officieel dan he ikke79 - 29 jaar - eerste kind. Jo86- 22 jaar - eerste kindje Knorretje84 - 24 jaar - eerste kindje ZWANGER Koeky - 28 jaar - tweede kindje Kris34- 34 jaar- eerste kindje Laura28 - 29 jaar- eerste kindje Leeuwtje83 - 25 jaar - eerste kindje Lieselke - 25 jaar - eerste kindje ZWANGER Line77 - 31 jaar - derde kindje Loontje4 - 31 jaar- eerste kindje Mamatje77 - 31 jaar- tweede kindje Mariska165 - 26 jaar - eerste kindje Mermaid - 27 jaar - eerste kindje Miza - 26 jaar -tweede kindje Muurtje - 32 jaar - eerste kindje Nala79 - 29 jaar - eerste kindje Naliey - 22 jaar - eerste kindje Nana33 - 29 jaar - eerste kindje Niene- 27 jaar -eerste kindje ZWANGER Puck24-24 jaar-tweede kindje Redirosoe-26 jaar - eerste kindje ZWANGER Rapoenzel - 30 jaar -tweede kindje Ricmar94 - 36 jaar -eerste kindje Senna04 - 22 jaar - eerste kindje sjaantje2006 - 25 jaar - tweede kindje Smokey - 32 jaar- eerste kindje Surf - 26 jaar - tweede kindje ZWANGER Susan71 - 37 jaar - tweede kindje Susan27- 27 jaar- eerste kindje Sweetcandie - 36 jaar (37?) - derde kindje Tante Mars - 21 jaar - eerste kindje Wgev - 21 jaar - eerste kindje Zwingertje - 29 jaar - eerste kindje (op alfabetische volgorde) eerste kindje, tweede kindje, derde kindje, vierde kindje, vijfde kindje, zesde kindje