Ikke je staat erbij! @ De rest... Ik heb het paarse kleurtje ff aangepast... deze vond ik wat vrolijker... maar als jullie het niet goed vinden... Dan verander ik het wel terug...
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 4 Mei: IKKE * 8 Mei: Tessa8 * 9 Mei: Crash & Redirosoe * 10 Mei: Wgev & Line77 * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 140 dames voor de ROZE HUMMER 21 Zwanger, 35 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Ingearts (11 mei...) gevonden op het wachtbankje... Daar had ze haar berichtje achter gelaten... hihi Maar ze staat nu op rood...
hey dames ik vraag het nog maar een keertje want word niet echt op gereageer (of overheen gelezen steeds hihihi) hoe zit dat met die testmarathon de oude bedoel ik dan die datums die al geweest zijn kunnen er toch af die doen toch verder niks met de statistieken ik had ze er laatst afgehaald omdat ik dacht dat het als een soort van agenda/herrinnering fungeerde maar het is weer terug moet het wel gewoon blijven staan dan en waarom dan eigenlijk wat is het doel ervan op het eind verder gaat goed hier toch nog maar geklust vanmiddag en wie weet heeft het dus nog zin hihi en hoe is het hier verder
nienke.. je hebt gelijk... wilde iets doen. hihi Verveelde mij rot. En nu vraagt man of ik met hem wil spelen... eh met de wii. hihi weet zo net niet...
zo meiden daar ben ik weer wieoewww haha heb ik nog wat gemist ? heb ff heel snel bijna alles terug gelezen maar ben er snel doorheen gegaan @muurtje alles ok vandaag het was stil hier joh
Gemke... het is ter herinnering wie er aan de marathon heeft mee gedaan. (denk ik..) Van mij mag het weg. Maar ja blijkbaar van andere niet. Anders zou het er nu niet weer opstaan. hihi Ik heb vanmorgen nog maar ff geklust. Baalde er van dat het niet gister was... ivm ovu gister. Of zou ik dan sowieso te laat zijn geweest? Misschien ben ik vandaag ook neit te laat geweest.
@ Gemke! Ik heb puck weg gehaald... Was foutje van moi. Excusses... Hebbie gedaan vandaag? @ Redi; hebbie gedaan vandaag? (hier op de site niet veel hihi )
@muurtje nou het was vandaag wel erg griezelig stil hoor brrrrrrr je had het net over klussen normaal klussen wij ook vaak maar afgelopen maand viel dat best mee en nu zie je ik vraag me toch af hoe het allemaal werkt met die ovaluatie ik snap er niks meer van ga je veel klussen lukt het niet en klus je een keer bijna niet dan lukt het ineens hahaha het aftellen is voor jou begonnen he ? denk je dat het raak is ik bedoel heb je het gevoel dat het raak is ? zou zoooo leuk zijn
Muurtje, er is nu ook een vrouwelijke variant van de Wii... de Shii http://www.digijunk.nl/?page=article&article_id=122&Shii_de_vrouwlijke_variant_voor_de_Wii Hier een filmpje ervan. Ik heb me rot gelachen. Misschien wat voor ons dat laatste Shii spelletje?
Ik heb zo gelachen... Wij hadden vanmorgen al een afspraak om te gaan klussen bij vrienden van ons.... Nou dat door een heftige vrijpartij vanmorgen zouden we dat niet halen... zeker niet omdat ik nog boodschappen wilde gaan doen. Ik zeg dus tegen mijn man... bel jij ff die vriend van je op en zeg maar dat we later komen. Oh... is goed... zegt ie.
@ Redi Ik hoop ook echt dat het raak is!!! Oh zoooo erg. Zo erg heb ik het nog niet eerder gehad... Maar ik weet het echt niet. We zijn deze maand echt konijnen geweest... hihi *bloos!* @ Nienke ik ga ff kijken... @ verhaaal... ik ga zo nadat ik gekeken heb verder... hihi
nou ik denk dan eerder dat iemand de verkeerde lijst heeft gepakt na dat ik de oude dat's had weggehaald we kunnen het nog eens proberen hihihi volgens mij ben je niet te laat hoor als je ei springt heb je geloof ik nog wel 24 uur de tijd lijkt mij ik had vandaag mijn eisprong en had het ook gisteren liever willen doen maar mannetje te moe en ik boos om die reden dus niet echt bevordelijk dan he vandaag na lang sjagerijnen kreeg ik toch mijn zin hihi nee zonder gekheid wil het niet alleen daarom doen maar tis zo zonde als je het niet dan juist doet he als je een kindje wil moet je het wel goed doen