pfff vroeger ahum 10 jaar geleden gebeurde het nog wel eens in een badhokje ,bubbelbad auto, enz nu houden we het bij de bank bed en douche
Hahaha Hebben jullie dat ook wel eens gehad... Dat je heftig aan het vrijen bent geweest enne... Je kan je onderbroekje niet meer vinden... En later als er bezoek is.. vind iemand m tussen de bank... Bij het opvouwen van de was vergeten.... *slik* hihih
gemke, in de keuken bereiden we tegenwoordig dus ook baby's lees ik net haha! Hij: Ohh wat ben je lekker heet! Zij: Nee, je hebt het gasfornuis aangedrukt...
oh aan het water ergens ook al eens gedaan dat vergat ik bijna kwam nog een vissertje langs die riep gaat ie lekker whahaha
Neee gelukkig heb ik dat nog nooit gehad whaha , zou niet best wezen . Zie het al voor me dat me schoonmoeder het vind haha.. Neeee ik pas altijd wel op waar of ik het neer leg.. Welles gehad dat me kerel daar beneden bezig was dat ze pa ineens binnen kwam stappen SCHAAM SCHAAM ...
ja dat zou bij ons ook wel kunnen gebeuren zo'n grote keuken hebben we niet nu kletsen jullie weer te veel trouwens iedere keer als ik een bericht wil plaatsen moet ik hem wel een aantal keer bevestigen hihihi