Owja dat is zeker lekker Nienke dat ze wat ouder worden en hun zelf min of meer kunnen redden .. Ik sta er nog elke keer versteld van als ik naar me tante zegger kijk, zo klein als ze was hoe wijs ze nu is. Met har KOMT WEL GOED SCHATJE
Mijn vader had een briljante openings zin naar me vriend AHummm die is echt te schunnig om hier neer te zetten
Nou... hier schoorsteen... TOen mijn man en ik nog vriendje en vriendinnetje waren... Nee niet eens... We wilde geen relatie. We waren nl allebei net uit een slechte relatie komen zeilen... We wilde gewoon sex. Nou... en dat ging goed...
haha ja dat is ook wel leuk Tussen mijn ex en dit kereltje heb ik ook rare nukken uit gehaald maar goed, haha ze zeggen toch meestal seks met je ex is het best
Zeker weten! En lief is dat he, als ze zo wijs bezig zijn. Die van mij kon met 2,5 jaar het nummer van Marco Borsato Rood meezingen: http://www.youtube.com/watch?v=9wsq8RjxfMs Een van mijn meest favoriete filmpjes!!
In de flat waar ik woonde. Had ik op een gegeven moment een vriendin uit de brand geholpen door haar in huis te nemen toen ze nergens anders heen kon. Enne...Zij had gezegt dat ze het weekeind weg zou gaan... Dus ik in de keuken aan het slaven om een heerlijke lasagne voor mijn vriendje klaar te maken... En ik kan je zeggen liefde gaat door de maag...
Wij lekker gegeten.. en wijntje gedronken... Op een gegeven moment komt de passie naar boven drijven... en tja... nieuw servies... kristallen glazen (ah gespaard.. hihi) Dat wil je niet kapot gooien op de grond... Dus wij de pasta schaal op een stoel... de glazen op een andere stoel... de borden op weer een andere stoel en de laatste stoel hebben we er bij gebuikt... Kussen op de tafel en gaan met die banaan. WHAHAHA!
Wij op een gegeven moment klaar en wij destad in... komen we thuis. Zit mijn huisgenootje aan tafel een pizza te eten... Eh... ze vond het een beetje vreemd dat de boel op de stoelen stond... maar echt... ze had m niet door... tot op hede niet. WHAHAH!
http://www.youtube.com/watch?v=waU5otv0iKk toen was tie twee dagen oud,, Nu is die 19 maand. En heeft ie het huilen omgezet in BIER EN TIETE LALALA
Dit is echte onzin me zusje en ik, Die daar loopt is me zusje http://www.youtube.com/watch?v=YaXTvFch ... re=channel
bij mij is het zo kan er gemakkelijk afblijven mits er iets of in dit geval iemand tegenover staat bij sammy had ik 8 februari een positieve test en had toen net een nieuw pakje sigaretten gekocht maar heb die aan iemand anders gegeven en ben gelijk gestopt was toen 20 6 maanden na haar geboorte weer begonnen door stress van het uitelkaar gaan met haar vader destijds met de jongens op 30 november positieve test gelijk gestopt maar tussentijds wat stress gehad en om dat te verlichten toch nog 3 sigaretjes in die zwangerschap gerookt toen ik uit het ziekenhuis kwam en eindelijk thuis was snakte ik naar een sigaret en ben dus gelijk weer begonnen nu zou ik zodra ik een positieve test heb weer direct stoppen heb in mijn familie al teveel gezien dat het niet goed is tijdens de zwangerschap schoonzusje met een kindje wat niet helemaal in orde is en heel de zwangerschap flink doorgepaft en tante die ook een kindje heeft met heel wat afwijkingen ook flink gerookt tijdens de zwangerschap dat ga ik niet riskeren de ha zeggen meestal liever helemaal stoppen maar als je dat niet kunt is minderen ook heel goed