Hihi, Muur dat is mijn dochter Nu zingt ze ook Dochters, ook een filmpje van zien? @ Mars, wat een poepie, als je dat babyhuiltje hoort... Zo schattig!! Heeeeeeerlijk!!!
Klopt, Mila is een meid! Hier zingt ze Dochters (en Nick en Simon tussendoor) http://www.youtube.com/watch?v=13IotwE4of8
Geeft niks Muur, ik ken hier een hondje dat Mila heet haha! Ik ga maar weer eens afsluiten. Morgen de kids weer vroeg wakker. Dat is minder aan het moeder zijn haha! Klets ze meiden! En slaap lekker zo!
Echt super grappig dat vogeltje! Ik bestierf het bijna... Jammer van de beeld kwaliteit. Trouwens je hebt een hele aanstekelijke lach... op die filmpies van je zus... hihi
DAmes.. ik ga mijn man volgen naar bed... hij wilde een spelletje spelen met mij... op de wii. En ik heb hem in de steek gelaten Zegt ie... hihi WELTERUSTEN!
ik baal kan de filmpjes van youtube niet bekijken moet dan een nieuwe adobe flasch dinges downloaden maar als ik op die link klik verschijnt er geen download dinges snap er niks van en mannetje is net naar beneden dus die kan ook al niet helpen
truste muurtje ga hem maar gauw troosten sorry mannetje van muurtje dat we haar zo aan de klets hebben gehouden
Nou.. mijn lach is bijna net die van jou... Iedereen begint gelijk mee te lachen. Iemand zei een keer in de bios.. Als jij begint te lachen is het net als een steentje wat in het water wordt gegooit.. De cirkels met andere die gaan lachen worden steeds groter. En ik lach graag en hard. Oh ja nog zo'n stomme opmerking van mij... Trouwens mij nman kan toch nog ff wachten.. hih