gave tatoo tante mars ik moet mijn zoons en stiefdochter en toekomstige spruit straks ook nog erbij tattooeren heb mijn dochter wel op mijn been staan in een lelijke tattoo dus die moet veranderd en heb haar sterrenbeeld op mijn vinger staan weegschaal en ook nog haar eerste letter en de mijne een g en een s op mijn schouder die moet ik dus ook nog uitbreiden met een m een d en een e
ik heb nog 1 op me enkel en nog een op me pols die laatste wil ik nog wle tonen maar die op me enkel niet die is geruineerd
Suffe opmerking op mijn werk. ik loop de directiesecretaresse kamer in, waar alle Adjuncten zaten... Zegt een adj. tegen mij. Goh wat kan jij hard en leuk lachen... (n.a.v. cabaret voorstelling op school met kerst borrel...) Ja, klopt.. Ik doe alles graag hard... (OEPS!!!) Opeens was iedereen stil... en ik ben heel snel weg gelopen...
ok meiden ik ga ervandoor staat gezellie bezoek voor de deur spontaan bezoek is altijd leuk tot morgen meiden fijne avond dikke kus redi
Nu nog? lekker laat. hihi Trouwens... morgen ff kijken of Kris d;r temp omhoog is gegaan... (ik heb het gevoel dat ze zwanger is...)
Tot morgen Redi lekker slapen Muurtje: Dr staat A M A P M W alle eerste letters van ons gezin ( pa ma zus zus ik zus)
oh dames heb net met mozilla mijn browser geopend en dan kan ik wel youtube zien men toen zag ik dit ooohhh echt erg http://www.youtube.com/watch?v=D5GJO2m_ ... re=related
Ik word ook kippig haha veel plezier nog Redi Hebben wij ook altijd midden in de nacht visite :S soms om mal van te worden maar ja .. Ow ik vind allemaal grappige foto's
Sinds wij niet meer midden in Rotterdam centrum wonen hebben wij geen nachtelijke bezoekjes meer. hihi. Krijg je er van als je boven de pizzahut woont... Inzuipen bij ons... ontnuchteren bij ons... maakt niet uit welk tijdstip... hihi
Hey meiden, Jeetje zeg, het gaat hier snel Leuke onderwerpen ook om te lezen lag helemaal dubbel vraagt manlief wat er is, geloof dat hij inspiratie heeft opgedaan #-o Zag ook een leuk lijstje ivm het hoeveelste kindje, zou iemand mij erbij willen zetten? Mommy3to4, 29 jaar, vierde kindje. Zijn vandaag lekker met de kids gaan wandelen, vinden ze heerlijk. Vanavond ben ik even bij mijn zusje op visite geweest, ook altijd gezellig Laatste filmpje van die baby met waarschijnlijk zijn lievelingspop whuaha, hilarisch!!! =D>
http://www.youtube.com/watch?v=Uo82apIO ... re=related dit is mijn favoriete filmpje vind het echt superknap van dat manneke en super sweet