Haha! Ik zat op 8 per week! En nu er af.. NEE! ik moet niet liegen.... HEEEEEL soms ff eentje jatten van iemand vnl op het werk moeilijk.. hihi Maar de laatste keren niet. ben ik wel trots op. En jij! wat goed dat je al zo hebt afgebouwd... EN zo met het buiten roken zal het nog wel minder worden. hihi Zit nu naar Rozeland te kijken... HET optreden van Portishead in NY. ZO super geweldig concert. Echt WOW!
Meisie, Hoe snel zag je het lijntje? Welke test heb je gebruikt? Want ... meestal is binnen het aantal gegeven minuten het lijntje zien is zwanger... hoe licht ook. Spannend joh. Gewoon morgen nog een andere test er tegen aan gooien
haha uhm daar heb ik nog nooit van gehoord ben niet zo muziek ( of wat het ook is) freak haha. ja ik ga zeker heel goed ook erg trots op mezelf .. Ik ga ff een berg was opvouwen Aecatz: M welke test had je ???? Kv heeft geen indroger, had je binnen de afleestijd afgelezen?? En probeer maar wel foto te maken .. Mijn oog ziet heel wat
He getver, ik heb een KV test omdat die hier aangeprezen stond. Ik heb tussentijds niet durven kijken. Heb de wekker op 5 min gezet en toen meteen gekeken. ff kijken of ik die foto kan plaatsen, maar zo me verbazen als je er iets op ziet. Hihi straks moet ik ook stoppen met roken, was al aan het minderen.
hey muur! die kv ovu test gaf bij mij ook veel posi aan! en toen had ik een clearblue gekocht ja erg duur, maar toen had ik 3 dagen daarna een positest. ik had namelijk ook eerst een lage temp, toen 2 hoge, en toen weer heel laag, zoals jij hem nu ook hebt, en ik had toen mijn eisprong pas... ach meid, gewoon afwachten, ons lichaam zit raar in elkaar!!
Dat is een heel heel licht lijntje idd. Ik kan m wel zien. Bij deze een voorzichtig gefeliciteerd! Over een paar dagen nog een keer testen. 2 voor 5 eurie van de kv...
aecatz: zie idd een heel licht lijntje....zo heb ik hem ook gehad...ik zou over 2 dagen weer ff kijken als ik jou was. heel spannend meid!!
ja die kv test 2 voor 5 euro. paar maanden geleden was ik nog aan de pil en toen was ik twee weken overtijd, mijn vriend had toen een clearblue gehaald en daar kwam een vaag lijntje bij maar wist zeker dat ik het niet was. En was ik dus ook niet, clearblue is dus afgeschreven bij mij. Ik schrok me rot toen. Wilde nog helemaal niet. Sindsdien mijn partner wel. haha, hij wilde al gaan beginnen met het opknappen van onze rommelkamer Pfft we gaan maar weer wachten dan. Met dit soort dingen heb ik echt iets van laat die duivels maar komen want dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Had ook al zo een vreselijke nachtmerrie vanmorgen. Dat ik positief teste terwijl mijn vriend z'n ex er was en hij echt zoiets had van *bummer*, ben de deur uitgewandeld. In mijn droom dan he
bink: wat spannend voor je meis, ik heb nu net weer ff wat blz terug gelezen, ben benieuwd als je morgen gaat testen
Goedemorgen! Ik mag op rood, ik ben vanochtend ongesteld geworden. Op naar ronde 2!!! Wel fijn dat ik nu mijn cyclus weet, en dat ik weet dat er een eisprong is geweest.
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST 8:00 uur * __ Mei: 140 dames voor de ROZE HUMMER 22 Zwanger, 36 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu
Ik kom even binnengewipt om jullie allemaal veeeeeeeeeeeel succes te wensen en hier komt ie dan: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Zo Astrid, je bent aangepast. Jammer dat het niet in 1x raak was, maar handig voor een leidraad voor je cyclus @muurtje: Is de buurman weer langsgekomen?
Oeh, HCG! *jump*jump*jump*jump*jump*jump*jump*jump* *vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* Thanks very much
*Ego* Ik ben wel emotioneel vandaag, sneed net in mijn vinger en stond te janken als een klein kind. Mijn pijngrens is best hoog en normaal denk ik hooguit 'Shit' en ga ik een pleister zoeken. Hmm, maar kan ook emigratie-spanning wezen. Verdikkie, waarom kunnen die symptomen altijd op zoveel manieren uitgelegd worden! *Eind ego*
Haha! Nee mijn eigen man is er... Buurman is gister een paar keer langs geweest.. hihi Weer met wasjes. Vandaag is onze was en opruim dag... Dus buurman niet welkom. Behalve voor een sigaretje en een bakkie @ Leeuwtje, ik ken dat gedoe met symptomen en voor vele uitleg vatbaar. enzow... ARG!