Doeg muur. Hoi rest @Tante: Jemig, het is wat met jou. Hopelijk ben je wel zwanger, dan kun je zonder problemen naar Ciske omdat je die operatie dan niet hoeft te doen!
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST * __ Mei: 140 dames voor de ROZE HUMMER 22 Zwanger, 36 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu aecatz heb je effe op twijfel test gezet hoop dat je snel op roze mag
hoe is het met : Arka ,Senna04, Anne77, Smokey, Mcellie & Zindy onze negatieve testers weten die inmiddels al wat meer
Mmmm, kom weer ff koekeloere in mei.....In juni is het nog behoorlijk stil..... Mis jullie allemaal wel hoor, maar denk dat het goed is als ik even wat afstand neem.....Dan lijkt de tijd nog een soort van "snel" te gaan. Zit nu op dag 7........Pffff, nog 31 te gaan!!! Maar ongie is alweer 2 dagen voorbij, klusperiode is aangebroken (heerlijk, hihi)...... ZIe aardig wat roze op de lijst, maar toch ook nog veel rood!!! Balen meiden, voor de zwangere natuurlijk: GEFELICITEERD!!! Hoop dat de wachtenden in de komende weken ook goed nieuws hebben....Blijf de lijst natuurlijk af en toe even bekijken, wil veel roze zien!!! Liefs Knorretje84.......Ps, Muurtje: jij hebt de lijst van het uitstapje op de computer staan toch? Want dat moeten we wel doorzetten!!!
Hoi Gemke, Hier nog steeds niks morgen ga ik er weer een testje doen, dinsdag ga ik met vakantie voor een weekje dus zou fijn zijn als ik dan wat meer weet hetzij ongi of liever iets anders natuurlijk.Anders zit met koffer alleen al vol met maandverband inlegkruisjes tampons en zwangersachapstest haha en ik mag al niet zoveel bagage meenemen. Heb niet het gevoel ddat ik ongi moet worden en ook niet dat ik zwanger ben dus dat schiet niet op. Wel heb ik een beetje beurs spierpijn gevoel onderin dat heb ik nog nooit eerder gevoeld, ja of me broeken zitten te strak ben de laatste tijd wat aangekomen dus dat zal het wel zijn haha Aan alle zwanger helemaal geweldig en van harte GEFELICITEERD. Alle dames die moeten wachten ik wacht met jullie mee pff En aan de dames met kl*te op naar de volgende ronde!! Liefs
VRAAGJE: Wie ziet het zitten om eens met een club(je) meiden van het forum af te spreken??? Hierbij denk ik aan gezellig samen wat drinken, wat eten, misschien iets ondernemen? Kan me niet voorstellen dat er geen gespreksonderwerpen zijn, kunnen het altijd nog over zwanger worden hebben......Ben namelijk zo benieuwd welk persoon er achter alle berichten zitten, lijkt me leuk om elkaar "echt" te leren kennen..... WIE IS ER VOOR??? nr 1) Knorretje84 (Zuid-Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? Geen voorkeur nr 2) Muurtje (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet uit / Wanneer? juni/juli in een wk-eind nr 3) Crash (Gelderland) nr 4) Bolle Buik nr 5) Chicken1975 nr 6) Kris34 (als ze in het land is ) nr 7) Justfem (Zuid Holland) / Waar? Maakt niet zo veel uit / Wanneer? in een weekend nr 8.) Wgev (drenthe) nr 9) BB10 (brabant) nr 10) Maaikyb (Gelderland) / waar? maakt niet uit / wanneer? geen voorkeur nr 11) Susan27 (overijssel) Wanneer? Schoolvakanties graag nr 12) Lefbekkie (grens noord en zuidholland) Wanneer? Schoolvakantie nr 13) Einneh (ligt er wel aan waar...... moet over de grens vandaag komen ) nr 14) Redirosoe (ligt er idd aan waar ik kom uit zaandam) nr 15) Tante Mars (ligt er wel aan waar.... moet over de grens vandaan komen Friesland nr 16) nr 17) nr 18) nr 19) nr 20) Hoor graag van jullie! Liefs Knorretje84 (bericht ... die af en toe herhaald wordt... zodat mensen zich in kunnen schrijven...) Zullen we kijken of we een zaterdag in juni/juli kunnen prikken??? Voorstel: -20 juni (ik kan: nr 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 7 / 11 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) -11 juli (ik kan: nr 1 / 2 /4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 15 / (er gaan 7 meiden mee) - Utrecht 1 / 2 / - Amsterdam 1 / 2 /15 ER KUNNEN NOG MEER BIJ.... Hoi Knor! Leuk dat je hier bent!! MIs je wel hoor! Kom gewoon hier lekker mee kleppen! En tuurlijk gaan we dat uitje door zetten. Ik ga gewoon op allebei de data. Waar maakt mij niet uit. Lijkt mij echt super gezellig. Neem je m mee naar juni? Zodat daar meiden zich ook in kunnen schrijven? Dan doen we dat gewoon lekker koppelen. En dan kom je snel terug om weer mee te kleppen. hihi
hey meiden nou ben weer lekker uitgeslapen jezus wat ben ik moe gister erg last van een harde buik maar denk dat dat wel normaal is verder voel ik me goed heb ik nog wat gemist hier? kus redi
Nou ik zou eigenlijk niet hier zijn. omdat ik zou gaan opruimen... Maar ik kwam tot boven aan de trap en in bed. hihi Toen heel gezellig en onwijs geklust. hihi. Dus nu ff lekker weer niets doen... Alleen het huishouden wordt zo niets meer vandaag hihi. @ Smokey; hoop niet dat ik een vervelende opmerking net heb gemaakt... Ik hoop gewoon zo op een positieve test voor je! *KNUF!*
@Muurtje: Jij bent weer goed aan de klus....Nog steeds geen posi ovu-test gehad??? Of je hebt natuurlijk ontzettend veel zin.....(herken het, hihi).....
@ Muurtje: Dan zal het iig niet liggen aan het klussen..........Nog 11 dagen wachten zie ik, spannend hoor! *Knorretje begint alvast met blaren op duimen draaien voor Muurtje*......
@muurtje ik ga heeeeel veeel duimen ik ben ook weg ga lekker wat ondernemen voor ik weer in slaap val kus redi
ik duim voor je morgen meis [-o< [-o< [-o< als ik dat zo lees zou je toch haast wel denken dat ie positief moet zijn
nou, ik mag op rood. Gisteren zijn de duiveltjes op bezoek gekomen. Ik ga in juni een kamer reserveren.