1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST * __ Mei: 140 dames voor de ROZE HUMMER 22 Zwanger, 36 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Balen Bianca. Ik heb je op rood gezet. Veel succes in juni!
Alles goed hier? Ik zie dat Muurtje nog steeds lekker aan het klussen is. Hopelijk zit er een goed wurmpie bij wat voor heel wat vreugde gaat zorgen! Ik zie dat redirozoe ook nog hier komt kijken. Gezellig. Ik ben ook zo benieuwd wie er allemaal nog op roze gaan! @hier: ik ga proberen de testen erop te krijgen!
lekker bij gelezen, gisteren heerlijk uit eten geweest, vandaag lekker uit geslapen! ga douchen en dan werken... fijne dag iedereen en tot morgen weer x
Hallo meiden! Ik laat hier even mijn gezicht zien omdat ik zag dat Rebbel zwanger is! Meid van harte gefeliciteerd en dit keer gaat het lekker goed komen met jou en je wormpje! (Rebbel was eerst ook een decembermama) Alle andere zwangere meiden ook proficiat! @de rest; jullie volgen ook snel! liefs Suus
Hoihoi! Film was super spannend! Taken. Met Liam Nealson. Echt een super brute film. Niet zo'n standaard film maar echt heel cool.. Ben idd nog aan de klus geweest. Was echt heel leuk... hihi En dat terwijl man zei. Neen vrouw vandaag krijgt u mij niet! Alle noten zijn al gekraakt... hihi! @ Ego had net ff pijn in rechter eierstok.... Suuskebap komt eens wat vaker binnen vallen! Gezellig!
@ Bianca, jammer joh! Kamer 12? Ik wil 13 hou die maar voor de zekerheid vrij! @ Niene waar is de foto?? @ Gemke? Lekker gedoucht? hope so!
HE! Kris! Nee, ik heb Senna nog niet gezien of gesproken... Ben bang dat dat geen goed nieuws is... Hoe is het met jou?
Hier waarschijnlijk wachten totdat de duiveltjes komen....gisteren nog een mooie stijging, vandaag een enorme verzakking in temp.....
Tja ik kan er niets anders van maken....we wachten af. Het broekloeren is begonnen! hihi Ik ga de was er uit halen en buiten hangen. Ontzettend heerlijk weer hier. Later!
Het weer is hier bud. Nou ... succes dan met broekloeren... Maar zo als het slogan hier luid... Nog geen bloed is goed... Ik wacht met je mee... Sterkte!
Maakt niet uit hoor! Maar ik doe er morgen weer 1 voor ik ga werken.. hou jullie wel op de hoogte hoor morgenochtend rond half 9 laat ik het weer weten.
Hey meiden, kom weer even spieken! Alles goed hier? Ik duim heel hard voor de meiden die mogen testen! Succes en ik duim ook voor de broekeloerders, hopelijk geen duivels! Vandaag niet veel tijd, morgen weer wat meer, kom ik weer lekker meekletsen. Tis echt veel bijlezen als je twee dagen niet hebt gekeken.. Aan de andere kant is wat afstand ook niet verkeerd, wordt helemaal gek, weet totaal niet wat ik deze ronde moet/mag verwachten. Is zo klote om in te schatten... Nou ja heb mijn ovutestjes liggen. Ik wil ook zo ontzettend graag en dan graag finders keepers en niet weer een mk. Dikke knuffel aan iedereen en tot morgen! xxx Sue