Goedemorgen allemaal, Had gehoopt dat het forum beter ging vandaag, hij is ook wel iets sneller, maar toen ik op reageren klikte ben weer 5 minuten verder. 3Kats hopelijk is dit een teken dat de ongi er nu dus ook een maand of 9 niet meer aan zullen komen bink1976 dat is een mooi streepje hoor =D> morgen of overmorgen nog een keer testen zodat hij wat duidelijker is? In ieder geval alvast een voorzichtige proficiat!! =D> Jessy1983 Wat ontzettend #$&# meid ik ben benieuwd wat de dokter zegt, laat je niet afschepen. Sterkte en succes!! Hier nog even wassen en haren kammen en dan richting school. Ik kom strakjes nog even kijken Groetjes Mommy3to4.
@ mommy: ja dat was mijn idee inderdaad ook...Ga straks nog wel ff nieuwe halen en dan over 2 dagen nog eens testen om hopelijk een dikkere streep te zien!
Goedemorgen! @ Bink: zwanger! zo was het bij mij ook de eerste dag. Kijk maar in mijn fotoalbum. Wanneer je morgen of overmorgen nog een keer test zal je zien dat de streep al duidelijker is! Gefeliciteerd!!!!!!! @ laura en jessy: balen dat jullie ongesteld zijn geworden. Jessy je schrijft dat je het beu bent geworden en ik kan dit best begrijpen! Ik wens je sterkte en succes wanneer jullie naar de huisarts gaan. Hopelijk komt er snel een baby! @ Nailey: Veel succes bij de echo!! Hopelijk is alles nu goed en zien ze een minivruchtzakje!!! Fijne dag allemaal! Ik ga naar het werk! Liefs Niene
Bink Gefeliciteerd meid gewoon binnen paar dagen nog keer testen en dan knalt die streep der gewoon vanaf . Groetjes Mieke
@Bink: Zo'n streep wil ik deze week ook! Feli alvast @jessy: Shit meid, sterkte! Roep je HA tot de orde. @bollemieke: Wanneer ga jij testen?
@ Bink: Ik vind m al best duidelijk hoor. Dus ik zeg: gefeliciteerd. Over een paar dagen nog 1 doen en dan moet je eens zien wat een mooie duidelijke streep je hebt !! @ Jessy: Balen meid, wat ontzettende klote. Suc6 bij de huisarts. @ Naliey: Sterkte bij de gyn vandaag meisje. Ik ben benieuwd of er nog iemand met je meegaat.
Goedemorgen Dames, Hier snel een berichtje van mij uit mijn werk, test nog steeds negatief Denk dus echt dat mijn cylcus van zijn wappie is dus wacht maar rustig af nu eerst lekker met vakantie. Hoe kan ik nou uitrekenen waarneer mijn ei is met zon cyclus pff nou ja we zien wel. Fijne dag allemaal, en tot volgende week, en als ik terug kom alleen maar roze zet hem op meiden!! Liefs
Wij gaan woensdag onze poes laten steriliseren. Dat arme beest, ze ligt elke x zo lekker bij me en dan denk ik van ze heeft geen flauw idee wat ik d'r aan ga doen. Arme baby!! (jaja, ik noem mijn katten mijn babies, tot grote ergernis van mijn man).
@ Mermaid, Ze weten het niet en ze zullen het ook niet weten Ze krijgen nl een roesje.. Gaat vrij snel die operatie, had ik begrepen. Maar toch het zijn je kindjes en je wilt ze geen pijn doen. En het is voor haar eigen bestwil.... Het is slim om het te doen.
Ja ik weet wel dat ze er niks van zal merken, maar ik vind t toch zielig, want na de operatie heeft ze natuurlijk best pijn . Ik heb ook 2 katers en die zijn gecastreerd, maar da's toch een minder heftige ingreep dan een sterilisatie. En mijn poesje is nog maar zo klein. Ze is al wel 2, maar ze groeit niet zo hard en zal wel nooit echt groot worden. Daarom wil ik haar ook laten helpen, omdat ik bang ben dat ze een nestjes krijgen niet zal overleven met haar kleine lijfje. Hier goed weekend gehad trouwens. Vrijdag de bruiloft van vrienden gehad en t was geweldig! Heb er zaterdag en zondag echt van bij moeten komen. Ik was ceremoniemeester, dus ik heb de hele dag lopen rennen. Jij ook een goed weekend gehad Muur?
Mermaid; Ja ceremoniemeester zijn is heftig. Maar zo te horen heb je het er goed van afgebracht. Als je de hele tijd rond hebt lopen rennen. hihi Ken een ceremoniemeester die de taart verder ging snijden en een stukje aan d'r vriendje gaf zelf een stukje nam en... ging zitten. Terwijl zij de boel zou uitdelen... Ik heb die avond heeel veel over genomen... hihi Ik geloof het dus graag dat je moest bijkomen. Nou hier... ook leuk weekeind gehad. Wezen klussen bij vrienden. Thuis wezen klussen (op zp manier...hihi) En vnl op de bank gehangen en filmpies zitten kijken. Was leuk. Alleen hebben we daardoor een tikje vergeten iets te doen aan het huishouden... (ARG! hihi) EN tja... wie denk je dat het nu mag gaan doen in d'r uppie?
Hey mei dames, zag dat een aantal dames direct naar hun MK weer zwanger zijn, super zeg! Gefeliciteerd en hopelijk gaat nu alles goed! Heeft Kris al getest??
Ja ik was erg druk. Mijn man vond t op een gegeven moment gewoon een beetje zielig voor me. Ik wilde namelijk net even mijn koffie op gaan drinken en lekker mijn stukje bruid-ijstaart op geen eten en toen riep mijn vriendin (de bruid) alweer of ik haar nog ff wilde helpen met het fatsoeneren van haar jurk. Nou ja, dan doe je dat natuurlijk. Ik vond het overigens voor mezelf helemaal niet zielig. Ik houd wel van alles regelen enzo, dus ik heb t prima naar mijn zin gehad. Bovendien hadden ze alles zelf heel goed geregeld, dus ik hoefde eigenlijk niets te regelen, alleen alles in goede banen te leiden. Pfff, nou mijn huis is nu ook echt een rotzooi. Ik heb t hele weekend niet gestofzuigd en er ligt nog een berg was om op te vouwen waar je u tegen zegt. Blegh!!! Ik moet die bult was echt gaan doen binnenkort.
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT & Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83 * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST * 31 Mei: Gemke 140 dames voor de ROZE HUMMER 23 Zwanger, 37 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu @ Laura is aangepast, @ Bink jij ook en ps wat een mooie banner