Ja vaag he we moeten weer even afwachten nog he. Moet zeggen de pijnlijke borsten mis ik niet! Heb wel krampjes al vanaf mijn ei en zaterdag kreeg ik gewoon een paar keer van die speldenprikjes waarvan ik echt even spontaan "auw" van zei. Groetjes[/quote] Ik heb echt helemaal nergens last van En jah ik mis de pijn in de borsten ook niet hoor Maar ik laat me niet gek maken, want het zegt allemaal niks, pas als we een positieve test in handen hebben, dan ga ik er in geloven.............. Groetjes Janis[/quote] Juist ja ik geloof het ook pas met een positieve test in handen! Zit nu al in rond 10 vind het vrij lang al, dan denk je eigenlijk alweer bij jezelf het zou deze maand ook vast niet raak zijn. We hopen weer verder. Groetjes
'n Avond dames @muurtje: Ik heb je niet gezien hoor! @Chicken: Gaat allemaal goed komen, meis. @Rest: Hoe staat het leven? Over mezelf: wachten duurt laaaaang...!
Pfff, ben weer helemaal bij!! Allereerst HIEPERDEPIEP voor alle (nieuwe) zwangeren!! Wat een weekend hier op ZP!! Oud voelen/Jong voelen, keukentafel/bank, positive test/negatieve test, klussen/wachtbankje, temp stijging/temp daling....zo kan ik nog wel even doorgaan! Erg leuk, grappig en aangrijpend allemaal! Zelf niet zo veel op ZP rond gehangen maar meer in de buitenlucht. Heerlijk weertje hier gehad. Gisteren spontane actie met de buren en hebben een BBQ georganiseerd. Erg gezellig. Daarnaast wat klusjes gedaan en wasje gedraaid. Wij gaan a.s woensdag naar NL voor een paar daagjes zeilen Jippie!!
Ik heb wel af en toe steekjes / spierpijnachtige krampjes in mijn onderbuik. Zou dat goed zijn of niet? Pfff, je denkt zoveel te voelen in deze periode
Hoi, Ben ook aan het werk... vandaar ff afgeleid... Baas had mail gestuurd. Hij snapte niet waar het mis had kunnen gaan... en zonder verontschuldiging er in... En hij verwacht dat ik a.s. dinsdag om 8 uur in de ochtend aanwezig ben. Nou, ik heb al een afspraak staan. Jammer dan lukt niet. Dus wordt het na de vrijedagen...
@Kris: Waar woon je ook alweer? Duitsland, toch? @Muur: Je zou toch bijna naar een andere baan gaan zoeken...
volgens mij kloppen de postingstijden niet helemaal?? Het is nu al 10:40 en de postingstijden staan op half 10
hahahhaha klopt echt niet!! zien jullie dat? Muurtje...Zou idd ook zeggen zoek lekker een andere baan..wat een baas zeg!!
@Mama: Volgens mij kloppen de tijden aardig... Staan je instellingen wel goed? @Kris: Zeilen, gaaf! Heb het niet vaak gedaan, maar vond het die paar keer wel heerlijk
Ik heb dat al een hele week Geen idee of dat wat betekend. Vorige zaterdag had ik echt speldenprikjes aan de rechterkant van mijn onderbuik. Succes we duimen! Groetjes
@mommy: neuh merk nog niets hoop ook niks te gaan merken bij de vorige zwangerschappen had ik ook nergens last van heb volgens mij alleen kwaaltjes als ik ongi moet worden hahahaha @laura & jessy & snoopy: wat jammer nou meis veel geluk in de volgende ronde @redirosoe: hahaha ze zijn net overgestapt naar een nieuwe server whahahaah dus ik denk dat ze een misstap hebben gemaakt hiermee ze hadden wat dat betrefd beter de oude server kunnen houden want dit is prut idd hoewel zwp het nu weer wel goed doet @nailey: sterkte bij de gyn meis hoop dat die cyste weg is en er snel een beeb in de plaats kan komen @bink: JOEHOEEEEE ZWANGER GEFELICITEERD MEIS geniet er lekker van @rapoenzel: arme kat @smokey: shit man krijg je toch wat van he die onzekerheid ik hoop dat je ondanks dat wel een heel fijne vakantie zult hebben @muurtje: whahaha gaaf filmpje deze http://www.youtube.com/watch?v=MGP6YJH5 ... re=related ook al gezien octomom beetje achterlijk commentaar maar vind het wel gaaf om te zien dacht dat mijn buik al groot was van de tweeling in die buik zitten er gewoon 8 @mammatje: spannend zeg wanneer heb je de uitslag van die bloedtest ik ga effe de lijst zoeken want zag dat ie niet meer helemaal klopte hummer weg enzo + jessy niet toegevoegd aan ongi's en daar na ga ik toch maar eens effe wat in huis doen zolang mijn knulletjes nog slapen
@ Gemke: Moet wel anders heb ik over een paar maanden weer een nest met kittens en dat willen we niet meer Het vrouwtje wordt gesteriliseert na onze vakantie...
rapoenzel bij jouw laatste bericht staat er 9:47 en het is hier toch al 10:48 moet ik het ergens anders veranderen of zo?? kan dat ff zoeken hoor
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT &Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 & Muurtje 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias & Suekes TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83 * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 & Muurtje LIVETEST * 31 Mei: Gemke 140 dames voor de ROZE HUMMER 23 Zwanger, 39 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu zo nou klopt ie weer
Alles is gewoon een goed teken nu Ik ben een groot voorstander van positief denken (wat maar goed is ook, anders was ik nooit geëmigreerd). Mijn duimen draaien voor iedereen! [-o<