nou ben weer effe foetsie moet nog veel doen waarschijnlijk kom ik vanaaf nog wel effe ouwehoeren mits het niet zo traag is weer allemaal
Voor mij is tijd wel belangrijk hahaha voordat ik het weet moet ik te werk hahaha En al klopt ie niet en ik denk dat het een uur vroeger is..kom ik wel een uur te laat op me werk whahahah Maar idd de inhoud is veel belangrijker
Ben er weer ff. EGO: Baas zuigt! (op zijn flesje! Grrr) Nieuwe baan zoeken... Nou...ik ben aan het kijken... Daar waar ik zit ligt nu echt alles op zijn gat. Er hebben al 3 vrijdag laten weten dat ze binnen de organisatie op een andere locatie gaan werken... LEEGLOOP!!! Nou en ik weet ook echt nog niet of ik wel blijf... Weet wel dat hij niet mijn baas blijft.. ZO! Hoe ishet hier verder?
Ik ga maar naar bed, ben moe (is 9 uur 's avonds). Werd vanochtend wakker en wilde helemaal niet uit bed komen, hubbie had dat ook. Dus ik zeg gelijk maar welterusten en tot morgen
Zijn er vandaag nog livetesters? Nog even een vraagje moet woensdag bloed laten prikken is het dan al mogelijk om hcg op te sporen? Groetjes
@1984: moet je effe checken met de calculator. Volgens mij staat er dan ook bij wanneer een bloedtest gedaan kan worden... SUCCES!
@ Kris wat ben jij slim zeg... hihi zou ik niet aan gedacht hebben. @ Ben hier nog aan het stoeien met die uitnodiging voor het examenfeest... Arg
Heb zelf ook effe zitten kijken met de calculator... Er van uitgaande dat cyclus netje op 26 blijft hangen....Volgende klus periode 27 t/m 31 Mei (net na dat manlief terug is van zaken reis ) en mocht het dan nog niet raak zijn zal de volgende klus periode moeilijk worden.. Manlief gaat gewoon een week op vakantie ZONDER MIJ! Hartstikke leuk natuurlijk maar niet midden in mijn klusperiode toch? Gelukkig met mijn nieuwe berekening kan ik hem op mijn laatste dagje voor mijn ei nog effe treffen. Yeahh jippie. Hoeven we toch niet een maand over te slaan! Zo einde ego bericht!
Niet bij de calculator op deze website zie ik. Staat alleen wanneer je een urine test kan doen maar die bedoel ik niet. Bedankt voor je reactie in ieder geval. Groetjes
ey meiden... alles goed?? hier wel... zometeen wordt t spannend... me vriend heeft z'n baas zo ver gekregen dat hij eerder weg mag... hoef ik gelukkig niet alleen.. dus ben benieuwd... kom strakkies zoiezo ff de uitslag doorgeven xxx
@1984: het staat niet bij ZP calculator maar als je op www.predictor.nl gaat kijken dan moet het wel te zien zijn: http://www.predictor.nl/content.asp?page=641 Succes!
dank je... hoe kan ik me zenuwen in bedwang houden?? vind t echt eng... hoop echt dat de cyste weg is.. maar ben bang dat hij er nog zit en dat ik straks geopereert moet worden ofzo...
Bedankt! Staat bij 21 mei dus dat is donderdag Woensdag zal dan ook vast wel moeten kunnen toch ik kijk nog even wat ik doe. Nogmaals bedankt! Groetjes