NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris34

Kris34 Niet meer actief

hier staan de cheersleaders alvast te oefenen: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hahaha hope so, ben de 24ste jarig zou een leuk cadeautje zijn en het grappige is dat mocht ik wel zwanger zijn is het ong rond mijn mannetje dat ik uitgerekend ben hihi

3. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    begreep je net mijn verhaal trouwens kris?? van me ei?

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mamatje... wie begrijpt nou dat verhaal... ;) hihi
    Nu, morgen ben ik dus weer aan de computer gekluisterd en aan het duimen voor jou!!

@ Ego: Ik ga ff douchen.. ben klaar met uitnodiging. GElukkig!

5. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Jazeker, ik heb het ook gehad. Het is een cyclus van vele hoogtepunten en diepe dalen! :) :)
    Wat is voor jou een normale cyclus? Ik heb 25/26 dagen en ben dus van de 4 mei uit gegaan. Ik had later nog een temp daling gehad en een keer vruchtbaar slijm (althans dat denkik )en als ik dat invulde verschoof mijn ei weer een paar dagen later. Kortom, ik ben geen expert in het herkennen van de slijmsoorten en misschien zat ik er wel net naast met het beoordelen van. Ik heb mijn ei gewoon op de 4de laten staan.
    Gewoon op je gevoel afgaan en zolang er geen ongi is heb je kans op zwangerschap toch?

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    om de dag blijven klussen....dat verhoogd je kansen ook...tot aan je ongi hahah dan weet je zeker dat je het ei nooit mist........

7. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    he meiden, ik kon het niet laten en heb vanmorgen getest...helaas witter dan wit niks te zien....duivels zullen morgen of overmorgen wel komen.....of kan het nog? neeeee laat je niet gek maken.x sorry einde ego

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Als ik me ei de 12de heb gehad...kan ik nu niet al zo veel verschijnselen hebben lijkt mij....
    Bij mij varieerd het heel erg me cyclus. heb al eerder een cyclus van 28 dagen gehad en dan varieerd het tussen de 30 en 32 dagen....van januari die duurde 35 dagen en waarom dat toen zo was weet ik ook niet. Zo een giller zijn als ik 2 eitjes zou hebben gehad haha. had namelijk rond de 7de en de 12de mei beiden vruchtbaar slijm en een tempdip

Om de dag zou ik wel willen maar mijn mannetje maakt altijd lange dagen en die is vaak moe....en we willen er ook geen erge druk op leggen dat je alleen voor een beeb aan het vrijen bent..snap je wat ik bedoel...probeer natuurlijk wel zo veel mogelijk rond me dagen te vrijen...

9. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Tuurlijk kan het nog! Je bent toch nog niet ongi? Houdt jij je temp bij?

10. Niet meer actief

Kan allemaal nog 3kats!! Heb bij alle zwangerschappen pas een week na NOD positief getest.

Pff net kreeg ik me toch ontzettende steken tijdens het lopen :confused: voel al de hele dag wat kleine, maar scherpe steekjes, maar tijdens het lopen waren ze echt pijnlijk :oops:

Vandaag zou mijn innesteldag kunnen zijn, maar goed ik probeer er niet vanuit te gaan, maak mezelf helemaal gek :(
    Verder heb ik zo'n zenuwachtig gevoel door mijn hele lijf :(:

Gemke ik had mijn vorige zwangerschappen ook nergens last van, ik ga dus hard duimen voor je dat het een goed teken is dat je nu nog nergens last van hebt [-o<

Morgen krijg ik ook mijn Mat Care testen binnen, ben benieuwd of ik me kan bedwingen :) t is nu echt nog veel te vroeg om te testen.

Ik ga de kinderen weer klaar maken voor school.

11. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    pff ken morgen ochtend pas weer bellen nou dan wacht ik wel tot het avond is dan heb ik me echo dit heeft ook geen nut meer
    ik ben er best wel boos om al dat gedoe
    ik zei ik ben jullie al een stapje voor ik heb morgen een afspraak voor een echo ze zei jaaaa daar kan ik nik saan doen geen gefeliciteerd of wat leuk niks

*zit te koken*

12. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    eigenlijk ga ik er vanuit dat het weer niet zo is...hou geen temp bij, met mijn onregelmatige tijden is dat heel moeilijk dat zou betekenen dat ik dagelijks om 06:00 uur moet tempen ook op mijn vrije dagen na een avonddienst. maar goed misschien toch proberen. heb wel ovu test gebruikt en op dinsdag was ie positief en voor het laatst de zondag er voor geklust.
    heb verder geen klachten, beet je pijnlijke boobs aan de zijkant al twee weken en af en toe een beetje krampjes onder in de buik.
    Ik was deze maand heel relax maar nu ben ik mijzelf weer gek aan het maken...hoorde deze week dat de een na de ander weer zwanger is en na 1 maand stoppen met de pil.... af en toe is dat gewoon heel moeilijk...

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Redirosoe, Wat een reactie zeg jeemig!!
    Ben hier ook aan het koken wat ga jij maken? Ikke pasta mmmm al heb ik soms heel erg trek, zeg maar honger en het andere moment hoef ik helemaal niets te eten...????RAAR!!

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Zooo eten is al klaar, heb al stofgezuigt nu nog even een was ophangen en er weer een was in doen en de bedden afhalen en dan is het weer tijd om naar me werk te gaan....

15. Niet meer actief

Redirosoe jeetje zeg wat een fluit :evil: daar wordt je niet vrolijker van he!!

3kats Ondanks dat ik nu ook pas in de eerste ronde zit begrijp ik je gevoel heel goed. Bij mijn 2de en derde zat er na het stoppen 9 maanden tussen voor het raak was, maar kop op, heb al een aantal keer gelezen geen bloed geeft moed (of zoiets ongeveer) en vond dat een hele goede ;) Niet opgeven dus!

Mamatje77 Ooooh jij ook zo'n honger? Ik heb het echt al een paar dagen de hele dag en nacht door. 's Morgens krijg ik niks binnen, smaakt gewoon niet dus eet dan ook bijna niet, maar zodra het 11 uur wordt......dan val ik bijna om van de flauwte en begin ik te eten en voordat ik naar bed ga stop ik :oops: (wel verantwoord ;) , fruit e.d.) en 's nachts word ik er wakker van. Was al even bang dat ik de enige was :confused:
    Klinkt lekker wat je maakt. Wij krijgen vandaag filetlapjes, aardappeltjes en worteltjes =P~

Nu moet ik echt gaan, kom straks nog eventjes ;)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mamatje... vermoed dat Redi iets anders bedoeld met koken... hihi

Redi; Zonde van je energie om je boos te maken. (makkelijker gezegd dan gedaan) Misschien zijn er spoedgevallen bij het bloedonderzoek centrum geweest en is die van jouw daarom later... En ha.... zijn niet allemaal zo vriendelijk... Ik heb er ook een gehad.
    Heb m een keer gezegd dat ik niet blij was met zijn reactie. En hij verbaast. Wist van niets en het was zeker niet zo bedoeld. Ok... prima dan.
    Zoals mijn baas en bedrijfsarts zijn er wel meer lompe mensen die niet reageren zoals je zou willen... Daarom ff boos zijn en daarna proberen je energie op leuke dingen te gooien.

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Allemachtig, Mamatje; wat heb jij de voel goed geregeld... ik heb alleen maar die uitnodiging gedaan en de rest wat er nog ligt... moet nog gebeuren. hihi

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Belee wordteltjes, vind ik niet lekker!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    HE! Senna weet je al wat?

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Senna = online!
    Hoe is het met Senna vandaag? HA gebeld??

ps Muur: ikke ook niet zo van de worteltjes...

Deel Deze Pagina