Naliey natuurlijk fijn te horen dat de cyste weg is, maar dan het nieuws geen eisprong..... Ben erg benieuwd wat er uit komt einde van de cyclus. Sterkte en succes ermee!! Hier gooi ik mezelf een uurtje plat zodra de kinderen thuis zijn. De jongste slaapt net dus die houdt het nog wel een uurtje uit dan, pff ben doodop was een beetje laat geworden gisteren, het was nogal gezellig met mijn mannetje Kom vanavond nog even kijken
@yootje Welkom terug En hoe was het bij de Ardennen? Zo te lezen was het super! @naliey Dat is zeker goed nieuws van je cyste...maar zeker geen goed nieuws wat betreft de eisprong! Net wat kris zegt...misschien ovu testjes gaan gebruiken @hier Ga ff dingen opschrijven zodat ik niet vergeet wat ik allemaal aan de ha wil vragen Wil namelijk alles laten testen! En ik neem ook mijn tempkaartjes mee
zat ik ook aan te denken, maar de gyn zegt houd t maar bij tempen anders raak je straks helemaal in de war...
@ Senna, ik ben benieuwd wat de ha zegt... @ Redi; aardbeien... Spertie helpt daartegen. Zet pil of zalf. @ Kris; Broekloer moment? Hoest? (hihihi doe gewoon mee... )
@senna, weekend was inderdaad SUPER, wel erg vermoeiend hoor! liggen nu ook allebei voor pampus op de bank! vriendje met een film, ikke met de laptop!
En nu ben je zeker niet in de war??? Wat een onzin. Ik gebruik die dingen ook. Niets om over in de war te raken. ZO weet je tenminste... (Als je die van het kv niet gebruikt) wanneer je je ei hebt. MEt tempen ben je telaat.
@ Kris; klopt het dat jouw banner het niet meer doet? @ Oh ja! Hallo allemaal... iets eerder terug dan verwacht... Afspraak ging weer niet door... En nu omdat ik te laat was (10 min en ik stond aan de overkant van de brug... waar aan gewerkt werd...)en de weg niet kon vinden omdat echt alles opengebroken was psies waar ik moest zijn. Die meneer niet boos... gelukkig. Had ie deze week al vaker gehad. hihi Zelfs als ik op tijd vertrokken was dan zou ik het niet gehaald hebben... hihi
@muurtje Ja ik ben ook wel benieuwd! @yootje Nou rust nog maar ff lekker uit Kan me voorstellen dat het een vermoeiend weekend was
in een huisje bij Vielsalm in de buurt! het was inderdaad COOL, het weer was niet echt geweldig, maar gelukkig wel droog. Gisteren hebben we nog gekanood (of hoe je dat ook schrijft). en natuurlijk moest het mij weer gebeuren dat er bij een stroomversnelling liters water over me heen vloog.... tot op de onderbroek nat! haha
ow als ik dank u zeg dan is dat op een "grappige manier" ik zeg normaal altijd je/jij maar als ik iemand bedank dan zeg ik automatisch dank u...haha
Hey meiden! Hoe is het? Nailey wat een goed nieuws oer de cyste! Gelukkig maar meid! Hoe zit dat met die eisprong? Dacht ze dat die niet geweest is? xx
Yoorje; Vielsalm ligt vlak bij ôttré! Daar hebben mijn schoonouders een huisje. Grappig joh! Leuk in die omgeving he?
Oja en over de zegewagen: Succesvol afsluiten van een bepaalde kwestie, De situatie in de hand hebben. Dus ik zeg succesvolle zwangerschap.