NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    NOD Mei 2009

1:
    2: Jazy
    3:
    4: Klein Chrisje
    5:
    6: Kimski
    7:
    8:
    9:
    10: BB10
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16: Happy79
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26: Surf
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

Datumloos:

ZONDER DATUM:
    Citroentje

TESTMARATHON:

7 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ IMG]http://static.autoblog.nl/images/wp/pink_hummer_2.jpg[/IMG]
    *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

Graag altijd de laatst gewijzigde NOD lijst te kopieren ivm met wegvallen van veranderingen.....(en het is al zo'n werk...!)

-------------------------------------------------------------------------------------

Hallo dames, ik heb mezelf op de lijst erbij gezet, altijd al eens in een hummer willen zitten en dan nu zelfs een roze...jippie)

Ik heb me wel bij de datumloze gezet omdat ik nu nog niet weet hoe lang mijn cyclus is (heb de afgelopen tijd niks bijgehouden). We gaan pas in mei voor een 2e wondertje omdat we in sept gaan trouwen en ik niet met een al te dikke buik wil trouwen.

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ik blijf wel meelezen hier maar ga me wel van de lijst halen...bijgeloof geloof ik :(. Nu maar hopen dat het in april al raak is, anders zet ik me wel weer teug op de lijst.

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    1:
    2: Jazy
    3:
    4: Klein Chrisje
    5:
    6: Kimski
    7:
    8:
    9:
    10: BB10
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26: Surf
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

Datumloos:

ZONDER DATUM:
    Citroentje

TESTMARATHON:

6 dames voor de roze Hummer

.. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje

4. jazy

jazy Actief lid

hej meiden heb even mijn banner en avater veranderd! wat vinden jullie ervan?

xx

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Heel mooi! Jazy. Zeer gevoelig plaatje.

6. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Oh wat heerlijk dat je jouw zoontje zolang gevoed hebt! Hier ook een verslaafde. Hoe heb jij het hem (en jezelf) afgeleerd?

7. ipad

ipad Niet meer actief

Ik heb "gewoon" (met veel pijn in mijn hart)....accuut gestopt........Ik heb hem uitgelegt dat hij geen drinken meer kon krijgen omdat papa en mama graag nog een broetje of zusje erbij willen....en dat een beetje moeilijk samen gaat...zwangerworden en BV....

Als ik samen met mijn zoontje in bed lag, smorgens, deed ik een t shirt aan...zodat hij niet verleid werd.....en ik heb ook een ruime week niet samen met hem gedoucht....omdat hij dan ook altijd wel ptobeerde te drinken.....zodra hij mijn borsten zag was het...tietie tietie!

ik heb tijdens mijn BV 3 miskramen gehad... Niet dat het daar iets mee te doen had, denken ze.... maar toch adviseerde ze me te stoppen met BV als ik weer zanger wilde raken....En...malief vond het nu wel welletjes...wilde zijn borstjes weer terug...hahahahahahaha!

En jij?

8. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Jeetje klein chrisje, 3x een mk... Ik kan me voorstellen dat je dan wilt stoppen met de BV alleen al voor het geval het toch invloed heeft zonder dat ze het weten. Dapper hoor om zo cold turkey af te kicken van dat heerlijke gevoel. Maar je gaat nu weer voor zo'n wondertje dat misschien ook weer tietie gaat roepen!

Ik vond dat ook zo heerlijk toen ik de tweede aan de borst had, eindelijk weer dat gevoel. Zo knus, relaxed, eventjes een momentje samen in de hektiek van alledag, zo heerlijk ook om je kind zo gelukkig te zien. Ik kan er ook nog geen afscheid van nemen... En ik wil het ook niet. Als we een derde krijgen, wil ik wel aan het eind van de zwschap gestopt zijn. Maar nu voelt het nog goed, hij is er verslaafd aan en ik ook. Vorige maand had ik wel een MK en hoop niet dat het met de BV te maken had... Je weet het toch niet!

Veel succes in mei meid, hopelijk helpt het dat je je lichaam wat rust hebt gegeven en mag je straks genieten van een nieuwe zwangerschap!

9. ipad

ipad Niet meer actief

ja....ik vind het ook wel knap...om zo accuut te stoppen....ik kon het niet aan om netjes af te bouwen...dat zou een kwelling zijn....voor mij en de kleine....

maar het meest trots ben ik oo mezelf omdat ik het zo lang heb volgehouden!
    ondanks alle reacties uit de omgeving en vanwege mijn moeilijke start...in het begin had ik overproductie...de kleine kon met moeite mijn tepel pakken....in het begin hing hij er maar een beetje onder en ving de melk zo op.... op de 3de dag heb ik op 7 minuten tijd 460 mililiter gekolft!

Toen ik een jaar voedde...kolfde ik op 10 minuten nog makkelijk 200-240 mililiter...... en ik besefte het toen nog niet...maar dat zijn schijnbaar topprestaties....hahahahaha!

10. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ja joh, dat is echt heel veel productie! En je mag er absoluut trots op zijn dat je zolang hebt gevoed! Ik krijg ook best weleens opmerkingen of ik niet eens moet stoppen, maar waarom zou ik? Hij drinkt niet hele maaltijden, maar gewoon een minuutje of 10 voordat hij naar bed gaat of als hij vroeg wakker is. Ik weet niet wanneer voor mij de grens is bereikt, misschien geeft hij het zelf op een gegeven moment aan dat hij niet meer wil.

Ik geef nu 19 maanden BV en wij hadden geen kraamhulp de eerste 4 dagen, dus moest het allemaal zelf op gang brengen. Gelukkig had ik al BV-ervaring!

11. ipad

ipad Niet meer actief

ja....da's een geluk ja....

ik heb zelf ook al veel mensen geholpen tijdens BV!

super trots mogen we zijn!

12. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Mooi!

13. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Nienke en klein Chrisje jeetje wat goed om zo lang bv te geven......en 3x een mk...pff wat een tijd zeg...

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nienke en chrisje das zeker een lange tijd hoor! ik moet zeggen dat ik al trots ben op mn 7,5 maand, maar als ik jullie hoor, is dat natuurlijk niets... ik werd ongie en toen zakte mn productie enorm, ik dacht mooi moment om te stoppen, dan kan mn cyclus weer op gang komen voor een tweede hummel, dus vandaar..

bij de volgende ga ik zeker weer de 7,5 maand proberen te halen... en wie weet wel langer... t was wel een gedoe in het begin, ik had veel te veel melk, waardoor het er steeds uitspoot, dan zat ie helemaal onder. KOn dus alleen op bed voeden, want zittend werd ik zelf ook doorweekt. Na 4 dagen tepelkloven (tot bloedens toe), begonnen met tepelhoedjes, was ook niet echt geweldig. Nog bij een lactatiekundige geweest, kon helaas ook niet veel helpen, ik deed alles goed. Maar na 5 weken weer de tepelhoedjes aan de kant gegooid en joehoe, vanaf dat moment was het genieten!

moeilijk om afscheid van te nemen, ik heb het in 4 weken ofzo afgebouwd.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Vandaag heerlijk naar de sauna geweest. Ik ben weer lekker uitgerust.
    Ik denk dat het voorlopig de laatste keer is geweest want hierna durf ik niet meer zo goed denk ik. Ik durf het risico niet te lopen.
    Is een van jullie wel eens zwanger naar de sauna geweest?
    Ik heb begrepen dat het zeker de eerste 3 mnd niet goed is.

16. ipad

ipad Niet meer actief

sauna....ikke.....? nee....jaah als kind....maar nu...als volwassen ikke....neeejoh....durf ik niet!

volgens mij wordt het je hele zwangerschap afgeraden....weet het niet zeker.....

17. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, heb ik ook gehoord: eerste drie maanden niet doen.
    Daarna niet langer dan 5 minuten, vanwege het stijgen van je temperatuur. Geldt ook voor een heet bad heb ik begrepen.

Ik ga het ook zeker missen!

Vind het wel lastig om te weten of ik nu al moet stoppen, nu ik niet weet of ik zwanger ben! Misschien duurt het heeeel lang tot ik zwanger ben, dan al die tijd niet in de sauna?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    volgens mij kan je wel naar de sauna als je het al vaker hebt gedaan en weet hoe je lichaam erop reageert... maar ook ik weet het niet zeker...

19. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Lieve meiden,
    Mijn miskraam is achter de rug. Het bloeden is na 2,5 week eindelijk gestopt. Nu afwachten wat mijn cyclus is.. Mag ik bij deze bij jullie op de lijst? Ik heb dus alleen nog geen idee welke dag het wordt..

20. BB10

BB10 Niet meer actief

Hoi Mosie, natuurlijk ben je van harte welkom. Wat verdrietig zeg. Ik weet wat je doormaakt. Vol goede moed op naar de volgende maand.
    Valt je NOD dan nog in april of in mei?
    gr BB

Deel Deze Pagina