@senna, wat vervelend zeg, dat je daar op zo'n manier aan herinnerd wordt. kan me heel goed voorstellen dat je hierdoor even een dipje hebt, *dikke knuf*
Dank je wel yootje...jij bent ook al zo lief Zal ff proberen wat afleiding te zoeken en ga voor mezelf heel hard duimen dat ik vrijdag met goed nieuws komt Ben er misschien strakkies nog wel even
Yootje; trouwens mijnkalender.net zegt dat ik de 26e al mijn nod heb.. Mmmm wie moet ik geloven? ff of mijnkal?
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT &Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats 22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 23: The Lady & Bramtim & Loontje4 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 & Suekes & Muurtje 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias TESTMARATHON: * 15 Mei: Smokey & Senna LIVETEST * 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83 * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 * 31 Mei: Gemke & nailiej & Suekes & Muurtje 140 dames voor de ROZE HUMMER 23 Zwanger, 39 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu [/quote] Heb mijzelf op de 31 geplaatst.... Gezellig! Hoop dat ik het haal!
@ Chicken... had ik nou ook... Maar ik heb m veiligheidshalve m'n nod op de 27e gezet.. En ik test wel mee op de 31e als de duvels nog niet op bezoek zijn geweest (don't hope so!)
als ik jou was zou ik gewoon vanaf je ei 14 dagen tellen en dat is je NOD, dan heb je hem voor jou doen ruim genomen dacht ik toch. FF werk ik niet mee, weet niet hoe zij tellen, mijnkalender gaat uit van een gemiddelde van je cycly volgens mij. succes ermee!
En Chickie hoest met u? Dat zou betekenen dat ik over 8 dagen al zou kunnen testen als ik mijn banner zou moeten geloven... Naaa dat kan toch niet!? Veel te snel. Dan kan toch geen innesteling plaats hebben gevonden?
He hallo, Zo even niet geweest en heel veel bij te lezen. Heb niet alles gelezen maar wel de laatste blds. Zag dat er weer zwangeren bij zijn gekomen. Mooi. Gefeliciteerd. @ Ongi's balen. Op naar juni. @ ego: hier nog steeds op de wachtbank. Heb hier toch geen rust voor. Zucht....Nou ja, als ik niet ongi wordt ga ik vrijdag testen. Dan is mijn mannetje ook thuis dus kunnen we een klein feestje vieren als het positief is. Ik weet het niet. Net met sporten pijn aan de (.)(.), contant een iets zeurend gevoel in onderin mijn li lies. Af en toe steekjes. Snel een vol gevoel. At eerst 10 x meer en ben misselijk als ik te veel gegeten heb. Maar ja, we zullen afwachten. Heb net de KV testen gehaald. Ben benieuwd. Nog effe...
He hallo, Zo even niet geweest en heel veel bij te lezen. Heb niet alles gelezen maar wel de laatste blds. Zag dat er weer zwangeren bij zijn gekomen. Mooi. Gefeliciteerd. @ Ongi's balen. Op naar juni. @ ego: hier nog steeds op de wachtbank. Heb hier toch geen rust voor. Zucht....Nou ja, als ik niet ongi wordt ga ik vrijdag testen. Dan is mijn mannetje ook thuis dus kunnen we een klein feestje vieren als het positief is. Ik weet het niet. Net met sporten pijn aan de (.)(.), contant een iets zeurend gevoel in onderin mijn li lies. Af en toe steekjes. Snel een vol gevoel. At eerst 10 x meer en ben misselijk als ik te veel gegeten heb. Maar ja, we zullen afwachten. Heb net de KV testen gehaald. Ben benieuwd. Nog effe...