BB10; hemeltje lief. Jij ook al? Veel dames zijn hun ei kwijt. Ik was m ook al kwijt... Succes met vinden! Ik zoek mee... *Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek Zoek* Niet hier... sorry.
Prima hier. Rootcanal gehad hahaha. Ik moet dan altijd denken aan Nimo.... Heb Boer zoekt vrouw op de achtergrond aanstaan. Altijd leuk! ps. nog geen ongi.
Een hele goede avond...... Mmm, ei kwijt........heb ff gezocht voor je, helaas!!! Hoop dat je hem snel vind! Hier zijn we volop aan de klus.......wist niet dat ik zo lenig kon zijn......hahahaha!!! Maar weekend is weer voorbij (sterker nog, 1e werkdag zit er alweer op)......en tja, door de weeks heb ik altijd minder zin....Ben dan zo druk met werk, eten koken, was, vaat, stoffen, zuigen, dweilen, grrrrrrrrrr.....rotwerk......En mijn nieuwe huis is groter, dus nog meer werk!
Ok! Ik word helemaal kriegel van de site... zijn er nog meer die last hebben van het hele slome openen van de blz? Echt. Ik zit mij het ongans te wachten.. Wat is er toch aan de hand. De andere sites werken heel snel dus aan mijn comp kan het niet liggen... @ Kris deze banner beter? Vond m wel schattig. p.s. hier zo sporten
Wat een drama is deze site vandaag!! Kunnen we niet ergens anders kletsen?? Wanneer gaan ze deze site nu aanpassen??
Jongens hoe vervelend ik het ook vind om jullie te missen... Maar mijn humeur word hier echt niet beter op. Echt ik word nu echt knetter gek van deze site. Ik wens iedereen succes vanavond en tot morgen... Hopelijk dat de site het dan beter doet. Kus Mu !
de site is echt super traag, ik probeer er nu al een uur op te komen!!pffffffffff gisteravond deed ie ook al zo raar!!bah bah bah!!!
he alleen maar gemopper over de raagheid van de site, haha mag ik meedoen? mopper mopper mopper mopper mopper mopper mopper mopper mopper mopper hij is wel al ietsje sneller dan vanmiddag merk ik (of heb ik nu vanavond meer geduld?!)
joehoe ik ben er weer op!het duurt hier nog wel ff, maar het is gelukt en wel in 1 keer!!ahhahaha ik zag de lijst voorbij komen, en zag dat bink op roze staat!!gefeliciteerd, was je test vandaag duidelijk????dat zal wel anders sta je niet in mooi roze hahaha!super meid!!
@yootje: welkom terug meis heb je het leuk gehad? @naliey: joehoe !!! gelukkig meis dat dat ding weg is geen zorgen meer daarover. wat gek zeg dat je geen eisprong hebthoe bedoel je dat eigenlijk helemaal niet of moet die gewoon nog komen @kimski: aha zit dat zo hihi dan heb ik niks gezegd, maar je nod valt net in juni zie ik nu maar gewoon hier blijven kletsen dan hoor wij willen natuurlijk gewoon weten of je zwanger bent geworden of nie @seukes: leuk dat je gezlelig mee doet de 31ste @senna: ahh meis dikke knufff @muurtje: ook jij gezellig meetesten op de 31ste toppie sluiten we gewoon samen de maand goed af zo klaar met bijlezen ik ga effe gtst speiken ben alweer te laat eigenlijk maar de site was zo traaaaaaaaaagggg misschien tot laterrrrr
oh meiden moet me vreselijk inhouden niet te testen. Heb zere borsten, kan mijn broek niet dichthouden want dat kan ik niet hebben aan mijn buik. Absoluut geen zin in warm eten, vermoeid, licht in mijn hoofd/duizelig. Pffff