'k Zou morgen wel willen testen, maar ga het niet doen. Ben vastbesloten! @Muurtje: Bij mij wilde de site daarnet helemaal niet openen
@ Leeuwtje... foei niet doen! Wachten jij! Ga gewoon de aankomende dagen maar luisteren naar mijn geklaag... hihi
oh leeuwtje spannend zeg, jij mag officieel ook over 3 dagen! ga je ook dan testen of wacht je langer? mijn vriend wilt graag wachten tot ik een paar dage, liefst een week, overtijd ben! ivm mijn wisselende cycly
@Yootje: Officieel mag ik al over 2 dagen, tis hier al dinsdag Ik sta nu op de testmarathon voor de 23e. @Muurtje: Ik luister...
hey muur wat zitten die tepels van jou hoog hahaha die van mij zijn toch anders ( . )( . )hihihi ik baal ook van de site ik denk dat de server het niet aankan al die kletsmutsen ik ga lekker comedycentral kijken op bed en hoop morgen weer normaal het forum op te kunnen xxx allemaal en truste
He dames, Hoe is het hier, zijn er nog zwangere bij. Was een lang weekend weg.. Hebben jullie mij gemist, als kiespijn.. mmm kijken hoe lang ik nog moet wachten.
He dames, Hoe is het hier, zijn er nog zwangere bij. Was een lang weekend weg.. Hebben jullie mij gemist, als kiespijn.. mmm kijken hoe lang ik nog moet wachten.
he dames hoe is het hier heb ook de hele dag geprobeerde om op het forum te komen maar lukte maar steeds niet nu pas na 3 keer lukte het eindelijk hoe ist het hier zijn wat zwangeren bijgkomen gefeliciteerd dames en we voelen weer heel veel ik ook hoor hihihi maar wil niet te veel aan denken gaat hartstikke moeilijk om dat niet te doen
Oh wee, oh wee! Klaag zang hier, klaag zang daar...Ellende al om... Zou willen dat ik zwanger was.. hihi
@leeuwtje, dan schiet het al lekker op voor jou, was even vergeten dat je voor ons idee, in de toekomst leeft mijn langste cyclus is 33 dagen, dus denk ook dat ik daarop wacht, dan zou mijn nod op maandag zijn. een weekje wachten zou moeten lukken, of toch niet! ik test het liefste ook morgen al, maar heb gelukkig niets in huis, wil ook zo lang mogelijk wachten met het kopen van testen!
gelukkig dat ik niet alleen naar kv ga, ik word daar altijd slecht van die verlichting, helemaal draaierig voel ik me dan.
ik moet ook wel nog langer dan een weekje wachten vindt het ook heel moeilijk om zolang vol te houden