Oke dan heb je dus 3 dagen voor en de dag zelf, dan staat het nu goed. Dan moeten we vanaf donderdag aan de bak dus. En berekeningen staat vrijdag en de zondag van mijn ei. Dus later we dat maar doen dan. En dan maar hopen dat mijn ei echt zondag komt. Nou ja we klussen toch al om de dag meer kunnen we niet doen toch
Nou Susan, volgens mij gaat het al goed bij jullie. Blijft het vrijen met elkaar nog leuk? Of is het af en toe zo van nou... omdat het moet... Andere deze ervaring?
Soms moet het gewoon even omdat we anders te veel dagen overslaan, maar als we dan eenmaal bezig zijn word het vanzelf wel leuk hoor. En als we geen zin hebben doen we het niet. Hoop maar dat het deze maand goed gaat. En met ons allemaal natuurlijk. Hoe gaat het met jullie dan jullie zijn al langer bezig zie ik wel.
mamat sterkte!!!! Om de dag is toch voldoende? Moet wel gezellig worden, nog een week en dan moet ik ongi worden en daarna weer lekker voor het echie! krijg als het goed is dus nog een NOD in mei net. Ach ja we zien het wel eigenlijk hoop ik van niet haha...
Ach... ik kan niet zeggen dat bij ons het vervelend is ofzo Gelukkig hebben we een hoop humor en nemen dat mee naar bed ... Alleen om af en toe de zin te maken is weg. Terwijl we vroeger echt een stel konijnen waren... hihi
Hee meiden! Ik heb geloof ik m'n ei al gehad vandaag...! Was behoorlijk eerder dan ik dacht dat ie zou komen. Maar ben ook weer niet zeker, want ovulatietest vond ik niet ontzettend duidelijk. Maar wel steekjes vandaag, en beetje zere tepels. Na ja, maar afwachten! Zou ik nog in April m'n NOD hebben. Bij jullie schiet het ook al aardig op zie ik met het ei Gelukkig maar!
Ik krijg net pbtje an NAliey dat mijn pendel in April voor mijn ei was dus dat ik zwanger word ik april. Muurtje is dit jullie eerste ook of niet?
Heel verhaal zitten tikken, heeft de klene het weggehaald. In ieder geval.. heb afgelopen donderdag een termijnecho gehad en daarbij was gebleken dat het vruchtje niet meer in de vruchtzak zat. Ik ben ook niets verloren wat dus betekent dat ik zwanger was van een windei. Al heel vroeg in de celdeling is iets foutgegaan waarbij de vrucht op is gehouden zich verder te ontwikkelen. De helft van de cellen die zich tot placenta en vruchtzak hebben ontwikkelt, gaan gewoon lekker door met doorgroeien. Dit betekent dat alle zwangerschapssymptonen nog steeds aanwezig zijn. A.s. donderdag krijg ik een curretage. Heb geen zin om te wachten tot het vanzelf komt, want dat kan nog wel even op zich laten wachten, aangezien ik nog geen bloed verlies. Helaas, maar het is niet anders. Je kunt het ook zo zien... het lichaam heeft zijn werk goed gedaan door een niet goed ontwikkeld vruchtje af te stoten. Na de curretage ga ik weer aan de slag, dus wie weet ben ik volgende maand weer zwanger. Tot nu toe was ik snel zwanger, dus hopen dat het snel weer zo is. Ik kan nog geen banner maken, die gaat pas in met ingang van donderdag, dus vrijdag zet ik hem erop.
@ Susan; Ja dit is voor ons eerste beebje... vind het spannend en dood eng... Maar er is toch iets in mij die zoooo graag wil.
Jeetje mamaT, had ik nog nooit van gehoord van jouw verhaal. Succes met de curretage donderdag. Gelukkig dat je makkelijk zwanger wordt! Veel reden tot optimisme dus!
hey ladies hoe ist Veel sterkte mama ik heb wel wat terug gelezen. zijn er ook meer meiden die rond of voor hun eisprong behoorlijk veel pijn in hun (.)(.) hebben of niet. en dit heb ik al 2 a3 dagen heb men ei niet gevoeld heb wel wat ongie krampen gevoeld net niet lang maar weet ook niet als het dat was want normaal voeld het anders aan bij mij meer steken
Ja hier ook. Soms denk ik willen we dit wel en de dag erna wil ik niks anders zeg maar. Hier komt ook nog bij dat ik nog steeds op invalbasis werk en dus geen vast contract heb. Dit maakt opzich niks uit maar dat maakt oppas vinden straks wel moeilijk. Dit omdat mijn schoonouders te ver weg wonen en mijn moeder 4 dagen werkt. Dat word dus een heel flexibele gastouder voor nog 2 dagen. Zodat ik 3 dagen kan blijven werken ivm de hypotheek.
Nou mamaT succes a.s. donderdag! Lijkt me hoe dan ook niet fijn om zo iets te ondergaan. En het is ook goed dat je zo nuchter bent.
Ik let er eigenlijk deze ronde voor de eerste keer op, maar ik had vandaag m'n eisprong denk ik en ik heb wel zere borsten idd. Maar kan het niet zijn dat je je ei al eerder hebt gehad en dat je nu je innesteling hebt gehad??... Of is dat echt niet mogelijk?
Ik had in de vorige ronde juist na mijn ei zere borsten met harde tepels. Dus verschilt denk ik per persoon. Ik zou gewoon door klussen voor het geval dat.
Whahahaha!!! Valt mij nu pas echt op... ons antwoord op het merendeel van de vragen is..... GEwoon even klussen voor de zekerheid! Hihii!
ik heb ook altijd zere borsten zo weet ik dat ik men ei heb of heb gehad weet het dus ook niet zeker en innesteling denk dat het daarvoor nog te vroeg is morgen krijg ik de uitslag ook dus spannend zal het effe vragen ook aan men arts waarmee het te maken zou kunnen hebben
hihih ja he gewoon door klussen kan geen kwaad hoewel ik gewoon ook om de dag klus maar de afgelopen paar dagen was het denk ik dat love is in the air zat hihi dat we maar niet van elkaar af konden blijven
We hebben gewoon dezelfde gedachte Klussen voor alles kan nooit kwaad en is en blijft leuk om te doen toch
@ babylove... wat een geluk. Dat niet met de handen van elkaar af kunnen blijven is bij ons al een tijd geleden... Helaas Komt wel weer