NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    staat wel gezellie heh!!

Weet nu al ff niet meer wie dat vroeg over wanneer me nod was....maar had het verhaal er ff bij gezet....is dat een beetje te volgens over me eisprong en temp?

2. gemke

gemke Niet meer actief

1: Suekes
    2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04
    3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro
    8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine
    9: Caromama & Maartje84
    10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009
    12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie
    13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars
    14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045
    15: Kwek
    16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79
    18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje
    19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978
    20: Laura28 & MamaT &Bink1976 & Angelea
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats
    22: Qweenie & Love child & Kirby & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006
    23: The Lady & Bramtim & Loontje4
    24: Mamatje77
    25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984
    26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4
    27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 & Suekes & Muurtje
    28: Moosje25 & Ladypink & Manu74
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30: Naliey & Gemke& BB10
    31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje

ZONDER DATUM:
    P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias

TESTMARATHON:

* 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83
    * 28 Mei: Ninoshka & Love child
    * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24
    * 31 Mei: Gemke & nailiej & Suekes & Muurtje

151 dames voor de ROZE HUMMER
    23 Zwanger, 43 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven,
    5 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

heb de lijst nog eens aangepast volgens mij waren er een paar vergeten de stand in te vullen

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    goedemorgen, ik heb heerlijk uitgeslapen vandaag, was ook wel nodig na het weekendje!

ik lees nu dat de testen van 2 voor 5 van kv toch niet helemaal geweldig zijn.... die van predictor waar krijg je die, online bestellen of in de winkel?

ondanks mijn ongi-krampen in het weekend en gister, nu op het moment nergens last van. toch ga ik er maar vanuit dat mijn ongi onderweg is, voor mijn cyclus van 29 dagen hebben we niet goed geklust, voor die van 26 en 33 wel. mijn ei heb ik helemaal niet gevoeld, dus daar heb ik niets aan. och ja, we wachten maar gewoon af, met de riem goed aangetrokken!

@redirose, spannend zeg, zo'n eerste echo. ik zou ook op van de zenuwen zijn, volgens mij. succes ermee. en als het kan willen we de foto zien!

4. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Er zijn trouwens heel veel pendelaars die gependeld hebben dat ik deze maand zwanger ben....maar als ik dat er ook nog eens bij zet, zegt ie dat mijn onderschrift te lang is...Gemke hoe krijg jij het voor elkaar er zo veel bij te zetten??

5. gemke

gemke Niet meer actief

je mag 250 tekens erbij zetten en als het goed is haal ik dat net hihihi
    en je banner word meegeteld bij die 250

6. gemke

gemke Niet meer actief

nou ik ga nog effe wat eten krijg honger
    misschien tot later weer

oh en redi : waarschijnlijk ben je al weg maar wens je veel succes bij de echo hopelijk is alles helemaal in orde

@ongi: balen man succes in de volgende ronde dames

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik ben Boos

ARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH

gister kon ik steeds maar nietop de site komen of als ik er eindelijk op was kon ik me niet inloggn om te plaatsen. Nu ben ik een heel eind achter en nog werkt de siten iet mee :(

8. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik had het gisteren ook helemaal gehad met de site! En volgens mij nog wel een aantal meer. Ik ben ook gewoon het ongezellig wat anders gaan doen. Hopelijk gaan ze de site heel snel een update geven en dan zijn we van dit gezeik af.

Verder alles goed?

9. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    meiden ik moet weer klagen...
    zit nu echt te janken...

ik had toch verteld over die ruzie laatst tussen mij en me ouders toch??
    me moeder belde net op,
    ik zat al te twijfelen zal ik opnemen of niet, achteraf heb ik er spijt van dat ik opgenomen heb...
    ze bood eerst haar excuses aan voor de laatste x toen ze boos ophing (verder niet) ik zeg excuus aanvaard...
    zegt jha is maar goed ook, en ze begint weer boos te doen...
    ze zegt jij kan niet tegen discussies en dat moet je maar leren, ik zo vinden jullie dat alleen maar leuk om te doen ofzo?? ik moet jullie altijd maar gelijk geven, en ik ben t zat..
    en ben t ook zat dat jullie ons leven willen beslissen..
    om een lang verhaal kort te maken, ze hing weer boos op...
    want ik zei van als je belt om je excuses aan te bieden moet je niet weer verder ruzieen...
    zegt moest ik zeggen van sorry dat ik ophing groetjes aan rob en tot ziens??
    dus ik wil zeggen nee maar je kunt er dan rustig over praten...
    en op t moment dat ik dat aan t zeggen was zegt ze sorry dat ik boos ophing, groetjes aan rob ik ga nu ophangen ik heb hier geen zin in, ik kijk wel of je ons nog belt maar ik bel niet meer zegt ze, tot ziens, en ze hangt zo op...

ik weet echt niet meer hoe ik hiermee om moet gaan...
    net rob al gebeld maar die kon niet lang praten omdat zijn baas bij m stond..
    dus daar heb ik ook niks aan...
    ben nu weer gewoon erg gestresst en overspannen...
    zit nu helemaal te shaken, ik weet t echt niet meer...

kan iemand me tips geven hoe ik hiermee om kan gaan en wat ik moet doen??

10. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Bink, o ik hoop dat je toch zwanger bent....Succes.

@ Redirose, succes. Ben benieuwd. Laat je straks nog iets weten.

@ Tante, vandaag heb ik nergens last van maar gisteren ben ik ook maar gestopt omdat hij zo traag was en ik geen geduld had.

@ ego, hier moet ik ook de riem aantrekken. Ik heb nog nooit de neiging gehad om te testen. Maar heb zo het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Maar ja je lichaam kan je ook voor de gek houden. Daar ben ik inmiddels wel achter. Voel hier nog steeds alleen steekjes li onde in mijn lies. Verder geen ongikrampen ofzo. Heb gisteren 2 KV testen gekocht en heb ook nog een DA test liggen. Ik ga toch maar wachten tot vrijdag. Dan zijn mijn mannetje en ik samen thuis dus....wie weet tijd voor een feestje. Het is dan een dag voor mijn NOD waarschijnlijk. Ik weet niet precies wanneer die is want ik had 3x een positieve ovutest. Ga uit van de 1e x positief. Dus ben benieuwd. Als ik niet eerder ongi wodt natuurlijk. Zaterdag moet ik werken en mijn mannetje moet ook weg dus wordt het vrijdag. En tot die tijd maa wachten :(

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    hello ladies hoe is het hier met mij gaat het wel denk ik

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, ik merkte ook dat die heel traag was.

@even over zwangerschapstesten, ik vind die van clearblue wel erg duur. Waar kun je die op zijn goedkoopst krijgen. IK heb nog een kruidvat testje dus dat wordt over 5 dagen testen..of eerder

13. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    dank jullie wel
    ik ben er nog hoor moet zo even de was doen etc een beetje tijd verdrijf de tijd gaat veeeel te langzaam sprak net me mannetje en die zei ook al dat de tijd niet opschiet haha de lieverd

14. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @redi Hoe laat heb je de echo meid..

Ik wens je veel succes..

15. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ladies is het nou nog normaal dat je na je positieve ovutest nog steeds posi hebt na een aantal dagen of doe ik iets niet goed

16. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @he babylove

Spannend voor jou ook bijna testen, nog 8 dagen. Hopelijk wordt Mei onze maand.

17. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    om kwart voor 9 pfffff veel te laat duurd gewoon vel te lang haha

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik zou dan:

Op de fiets in de auto op de trein de benenwagen hebben genomen dr heen zijn gegaan, en een swieper die deur open geklapt. En vragen : WAAR BEN JIJ NOU HELEMAAL MEE BEZIG ??
    Ik ben 22 jaar woon samen en heb jou hulp daar niet bij nodig, ik heb mijn eigen leven jij een eigen leven en als jij nog iemand wilt verzorgen neem je maar een hond die kan comanderen zo vaak als je wilt.. Maar voor mij is het BASTA... zoek maar contact als je weer normaal kan doen of eventueel ene hond heb aangeschaft om de redenaties op bot te vieren ..

Oops nu ben ik wel erggggg hard denk ik

19. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    ja spannend he ik zit alleen me af te vragen wat dit nu weer is met die ovutesten

20. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

O Naliey, wat erg voor je.
    Het lijkt me dat jullie het toch wel uit moeten praten met misschien een 3e persoon erbij die het gesprek kan sturen ofzo. Het lijkt me erg ingewikkeld. Succes ermee!!!

@ Sweetcandie, nee niet eerder testen. Trek die riem nog maar eens aan. Ik snap precies hoe je je voelt. Zucht...

Deel Deze Pagina