nou ze konden niks zien omdat ik erg veel slijm had en dat het waarschijnlijk in een vroeg stadium nog zit maar zat ff te kijken voor een nieuwe banner maar er klopt gewoon iets niet ze zegt dat ik zwanger ben ok dat geloof ik maar ze zegt dat ik een week over tijd ben ok dat kan ook nog dan zou ik op dag 37 van me cyclus ongesteld moeten worden ok kan ook nog ze vertelde mij ook dat ik nu zo op een 4 weken zwangerschap zit ok dat kan ook maar als ik dat dan ga berekenen kom ik met een banner met daarop 5 weken en 1 dag zwanger terwijl zij zegt dat ik 4 weken zwanger ben :S snappen jullie m ? ik niet
Hoe sneller ze iets aan die site doen... hoe beter... @ Leeuwtje; (klaaaaaag)Ik heb nu al krampjes onder in mijn buik... Nog nooit zo vroeg gehad.. Alhoewel... ik weet het niet meer. Arg!
@muurtje zijn ze bezig met die site dan we moeten 2 min wachten voor de volgende pagina ik irriteer me mateloos grrrrrrr
@Muurtje: I hope so. Hoop ook dat die krampjes van jou goed nieuws zijn! @Tante: Jij bent dus ook lekker afgepeigerd? @Iedereen: Ga ervandoor, moet hard aan het werk. Tot laters
zet je zelf op 4 weken, dan heb je in ieder geval wt speling. Je hoort namelijk wel vaker, dat het iets langer rond sweeft en zich dan gaat nestelen hihi .. Maak je niet al te veel zorgen. Zoals romy altijd zegt: KoMt wel goed schatje
Redi; het verneukeratieve is dat de banners rekenen v.a. je vorige ongi. Maar je bent nu dus 4 weken zwanger , ik denk dat de echo v.a. je ei. kijket eh rekent eh...dingest..Snappie?
@ Site... weet niet waar ze nu mee bezig zijn... Lotte zei tegen mij dat ze zouden laten weten wanneer ze over zouden gaan stappen. Misschien het voorbereidend werk wat stoort? Heb gister puur gefrustreerd mij in geschreven bij 9maand.be en ben daar op het nod forum aan het kleppen geweest... @ Krampjes... hoop dat het een goed teken is!
NIET DAAR HEEN :LOL: Ja ben helemaal naar de galamiezen whaha.. Heb in ieder geval nu 2 weken vrij van school ivm operatie.. En nu gewoon dus al vroeg weekend.. Maar heb 2 jun een examen.. En dan die dagen er na nog vrij. Heerlijk Die site gooi ik strax naar buiten met pc en al ... grrr ik heb zo hekel aan wachten
ze zijn volgens mij niet bezig met de site hoor ze hebben gewoon een verrotte server die het aantal bezoekers niet aan kan denk ik vooral s'avonds is zwp heel traag en laten er dan net de meeste bezoekers op zitten ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt met die server overstap
bovendien als ze bezig zouden zijn met het forum dan zouden wij daar niets van hoeven merken lijkt me ik ben zo vaak bezig in ons eigen forum en daar merkt niemand ooit wat van ja ze zien iets nieuws verschijnen ofzo en bij een overstap naar een ander soort forum merk je alleen dat je even niet op de site kunt maar dat hoeft maar een kwestie van 5 minuten te zijn ofzo
oh ja hier is de 2e meivakantie begonnen nu heeft mijn dochter wel gewoon 2 weken vakantie jipieeeeeeeee zaterdag gaan we lekker naar de camping waar mijn dochter dan bij haar vader is we gaan haar verrassen we zijn door mijn ex en zijn vrouw uitgenodigd om een nachtje te blijven logeren met alle kids keigezellig heb er nu al zin in
Volgens mij heeft kris het ook opgegeven om hier vanavond te zijn... Haar man is niet thuis... Edit! Ze is er wel!!! Joehoe!! (KLOTE!!!! zooi hier!!! HEb t bericht al 6 keer op nieuw getikt.)
Gemke, wat gaaf dat jullie in harmonie met elkaar om (kunnen) gaan.... Dat zie je helaas veel te weinig! Veel plezier! Hier: tas is gepakt! Ik ga morgenavond naar NL!!!
GEmke... wil je voor mij ook zo'n mooie Avatar maken... Heel gaaf hoe je je naam er zo in hebt verwerkt! Hier huis redelijk schoon en ik heb mij suf gestreken.... morgen is er weer een dag... Oh Morgen ga ik in de tuin werken met een vriendin... die denkt dat het leuk is om een tuin te hebben... hihi Ik zeg.. kom dan maar helpen... En ze zei ook nog ok. Ik ben er dan. Zorg wel voor de lunch... hihi