NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoi hoi, heb ik nog iets gemist, behalve dat rage gedoe met de site dan!

@hier, toch wel het gevoel dat mijn ongi gaat komen.....word er zelfs een beetje verdrietig van, want ik wil dit gewoon helemaal niet!

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh, er is niemand meer, zie ik! dan ga ik ook maar slapen

truste

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    he meiden,

ff een tussenstop... het was dus zeker geen innesteling want vandaag is het echt erg.
    Heel veel vloeien en ook (raar?) veel van die stolsels, zo propjes, heb ik nooit echt gehad.
    Nuja, mijn cyclus is nu ineens wel 10 dagen korter dus dat is best goed.

Liefs!

Nienke; ik heb je bericht gekregen, bedankt, ik wilde antwoorden maar zoals je misschien zelf al gemerkt hebt doet zwpagina erg vervelend.

Suusje, idem dito! thx meid...

xxx

4. gemke

gemke Niet meer actief

ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen muurtje

5. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He yootje hoop dat de ongie weg blijft meid.

@ Lady- Echt jammer voor je dat de :devil: zich hebben doorgezet.

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    thx meid maarja het is nu eenmaal zo he :)

Mijn nod was 25 mei en mag dus dik vet op rood,
    hoop dat ze in het vervolg niet zo onverwachts komen want ik schrok me dood!

liefs

7. gemke

gemke Niet meer actief

zo nog effe voor ik ook ga slapen een avatar voor je gemaakt hoop dat je het iets vind zo niet hoor ik het wel dan maak ik gewoon een andere hihihi

truste allemaal
    en een dikke kusssssss van mij :D

8. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    iedereen lig al lekker in bed ga ook maar slapen voor degene strax good morning

9. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Goedemorgen!!!
    Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft, dat er geen duiveltjes op bezoek zijn gekomen en dat de site vandaag gewoon normaal blijft werken.
    Zou vanaf vandaag zomaar mijn ongi kunnen krijgen.
    Cyclus is altijd anders........verwacht het vandaag, donderdag of vrijdag.......
    Gisteren al een beetje met krampjes begonnen en ik ben chagerijnig!!!
    Hellup ik wil niet!!!! :(

Iedereen die moet werken vandaag: werk ze!
    Iedereen die vrij is: geniet van je dag!

10. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Iedereen lekker geslapen? Hier gisteren optijd naar bed gegaan, sliep meteen en vanmorgen nog zoooo moe opgestaan :confused: ik heb half met mijn ogen dicht de kinderen aangekleed e.d. begin nu pas mijn ogen een beetje open te houden :)

Hier beginnen de kwaaltjes allemaal een beetje af te nemen, dus ga maar nergens op hopen, toch de bloedneus en het moe zijn.....let's hope so ;) ow en sinds gisteren ben ik ook nogal uhm...winderig :oops:

Ook ik heb gisteren geen testen binnen gekregen van Mat care terwijl ik maandag de mail had dat het verstuurd was en het gisteren zou binnen komen. Helaas pindakaas.
    Hopenlijk vandaag, al moet ik echt mijn best gaan doen niet te testen, dat gaat me zooo niet lukken haha :)

Qweenie ik hoop voor je dat het geen teken van de ongi is, mijn duimen draaien!!

theLady balen meid dat het toch heeft doorgezet :( duimen dat de volgende ronde meer succes heeft [-o<

Ik moet snel verder, tasjes klaar maken en dan naar school.
    Tot later.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Goei'ndag dames :)

Hier weinig te melden, ik wacht vol spanning af hoe het met iedereen af zal lopen (en met mezelf natuurlijk ;) ) Nog een volle dag wachten...

<onsmakelijk>
    Ik ben wel al een paar dagen 'half' aan de diarree, het komt er nl vrij makkelijk uit :oops: Dat kan toch niet allemaal van de nachos van zondag wezen?
    </onsmakelijk>

12. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Mommy probeer sterk te zijn en nog niet te testen!!!
    Vorige maand dacht ik ook (gezien de kwaaltjes) dat het wel zo moest zijn en toen heb ik 4 en 2 dagen voor m'n NOD getest. (Met MatCare). Allebei negatief natuurlijk en 1 dag voor NOD werd ik ongi.
    Het stomme is dat je ondanks die negatieve testen dan toch blijft hopen.....misschien te vroeg getest bla bla bla.........schiet je niks mee op.
    Tja, als die test positief is......dan ben je wel blij natuurlijk. Maar je wordt daar dan ook weer onzeker van, omdat je zo vaak hoort dat het dan nog niet echt 'vast' hoeft te zitten en je vaak gewoon nog ongi kunt worden.
    Probeer geduldig te zijn! (weet zelf hoe moeilijk het is hoor)

13. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Leeuwtje wat is dat wachten toch erg he????? Om gek van te worden............
    Dagen kruipen maar voorbij.
    Duim voor je!!!!

14. Crash

Crash Actief lid

20 apr 2009
    148
    0
    0
    Ambtenaar
    Gelderland
    Hey dames, zie dat bij jullie rood de overhand heeft. Aan het begin van de maand was dat nog anders. Kom, aan de klus!!! Laten we hopen dat de rest van de maand alleen nog maar roze brengt.

HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

15. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Nog nooit gedaan en geen idee of ik het helemaal goed doe, maar ik heb net voor mezelf gependeld..........
    Heel erg benieuwd of dat uit gaat komen.

(Juni zwanger, Juni posi-test, Meisje)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede morgen,

Hoe is het hier?
    Bij leeuwtje is het broekloeren begonnen? Spannend hoor.

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, wel een voordeel, je cyclus is nu niet meer zo lang.. Dus dat is al goed.

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    He, ik heb zo,n zin om te testen. Mijn temp is lekker gestegen vanmorgen. Ik ben ook grieperig. Maar mijn man is ook ziek en mijn zoontje. Ze zijn nu naar de dokter. Ik voel mij ook niet lekker. Maar kan toch een medicijnen nemen nu.

19. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Ahhh kluszussie! Wat schrikken dat je ineens 10 dagen eerder de duivels op bezoek hebt, gek ook dat ze zo plotseling en heftig langskomen! Maar wel beter een kortere cyclus. Hoe is het met je mams?? Hopelijk gaat het gauw beter met haar... Neem je echt een bewuste pauze met zwanger worden of laat je het gewoon op zijn beloop? Sterkte meis, denk aan je!!

Hoe is het vandaag hier met de zwp? Gisteren werd ik er zo vaak uitgeknald dat ik het maar had opgegeven.

Las in de gauwigheid dat Bink toch een twijfeltest had. Hopelijk binnenkort wel een knalposi test meid!

@mommy3-4, spannend! Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten met testen. Maar wat qweenie zegt is ook weer zo waar. Ik wacht persoonlijk ook liever een dagje langer dan dat ik een nega test heb.

Ik ga weer even verder lezen en me maar eens melden in juni.

20. Kris34

Kris34 Niet meer actief

GOEDEMORGEN!

Deel Deze Pagina