Nou ik ben niet heel erg ziek. Heb alleen een beetje keelpijn en ben zo moe, heb ook een opgeblazen gevoel. Maar heb geen koorts of zo.. Ik wil gewoon stiekem hopen dat ik zwanger ben. Hoe lang zal ik wachten om te testen als ik mijn ei op 9 mei heb gehad, zie ff..
Muur, geen drama hoor! Ik heb wat uitzendinggemist gekeken en mijn vulling eruit laten vallen hahahaha. Ik had later op de avond ook problemen. Ben echt benieuwd wanneer ze dit allemaal gaan oplossen! Mooie avantar hoor! Goed werk van Gemke!! Moet er nog wel even aan wennen, want hij is zo braaf, terwijl je andere helemaal bij jou stuiterdestuiter personality paste... Trouwens zit me net te bedenken: mocht ik zwanger raken dan nodig ik jou uit voor de babykamer te schilderen en Gemke om de kaartjes te ontwerpen. Wat een leuk idee!!!
Heerst een beetje keelpijn he heb het ook vooral als ik iets zuurs heb gedronken zoals multivitaminen sap erg iritant ach wat verwacht je dan ook met zulk wisselvallig weer steeds. Moe en opgeblazen gevoel is positief toch volgens de symptomen van de zwangeren. Mijn duimen draaien voor je door! Groetjes
Kris! COOL!! WIl ik best! Duurt wel minimaal 3 dagen... hihi (ik braaf... net als de betekenins van mijn naam = zo glad als de zee...) Sweet; gelukkig dat je niet zo ziek bent! DAn is die temp echt wel een goed teken. ik duim voor je dat het zo door gaat!!!
@ Kris; tandarts? Mijnhemel... hadden ze het gaatje niet goed gevuld? Hoe kan nou een vulling er uit donderen?
Ik heb ook steeds maar in mijn hoofd dat ik weer zoals gewoonlijk ongesteld ga worden mijn ob was op en die heb ik van de week ook weer gehaald. Het is zo raar om te denken dat je het misschien niet nodig gaat hebben deze keer. Kan het me ook niet echt voorstellen heel raar. Het is nog even afwachten weer he. Groetjes en veel plezier in de aarde hihi
goedemorgen dames @muurtje: leuke dat je er blij mee bent en graag gedaan @kris: geboortekaartje ontwerpen leuk hihi heb die van de jongens en onze bruiloft ook zelf ontworpen @hier: net wakker weer lage rugpijn net als toen ik mijn ei en het is 1 dag voor de eventuele innesteling kreeg een paar dagen terug en ook een klonterige afscheiding ineens dat is vreemd want dat ken ik helemaal niet effe zoeken nog hier op de site wat dat zou kunnen zijn het gekmaken is denken ik weer begonnen en ik had mezelf zo beloofd dat niet meer te doen
@ Gemke! Dat heb ik nou ook...dat gek maken! ARG! @ 1984 (oeps edit); hoop voor je dat je ze niet meer nodig hebt! *duim!*
ahahahahaha, wat beloven we ons zelf toch elke maand een hoop he? Niet gek maken, niet voor NOD testen.....etc etc Daarom zijn die dagen op het nietsbankje zo fijn! Ik hoef nergens aan te denken en kan jullie 100000% ondersteunen, op de vingers tikken en hopelijk feliciteren!! Zet'm Op!!
@1984 hoop dat je ze niet nodig zult hebben de OB.. Dus wacht nog maar met kopen. Zal ook voor je duimen. Het wordt spannend voor ons. Wie heeft hier nog symptonen.
@ Sweetcandie en Kris! Lekker zijn jullie! Op stoken die hap! Gek maken! Zal ieder pijntje enz iets te betekenen hebben??? Nou hier mijn kwaaltjes; Gister avond pijn aan de bonbonnella's Last van eierstokken die steken Voel afscheiding lopen (onsmakelijk sorry) Edit: Maak mij zorgen over mijn temp... ziet er uit als altijd... Dus ik denk dat het niet raak is... Ja kris ik weet het kennis maken ei en vis enzow en dat ze dat misschien nog moeten doen maar gewoon het gevoel...ik kan het niet uitleggen
Muurtje: ik weet het niet met die kwaaltjes van jou hoor! Ik heb ook nog eens je temp geanalyseerd en ben tot de conclusie gekomen dat.....
Dank je wel! Had de OB al gekocht van de week Heb jij symptomen? Dat is ook een belangrijke vraag hihihi Ik heb alleen deze ronde krampjes die mij niet bekend voor komen en dit keer geen zere borsten na mijn ei daar ben ik wel blij mee want mijn mannetje mocht er dan niet aan zitten hoor deed echt te veel pijn. Ben verder niet misselijk ofzo dus daarom denk ik dat het weer niet raak is... Heb wel gelezen dat niet alle zwangeren in het begin misselijk zijn maar pas na 6 weken ongeveer dus hoeft ook niet echt veel te betekenen natuurlijk. Groetjes en we [-o< [-o< [-o< [-o<
Goeiemorgen dames! Wat een heerlijk weertje hier! Ik kan daar zo van genieten Nou... nog 1 a 2 dagen tot mijn NOD. Mijn banner klopt niet want ik heb 6 en 7 mei positieve ovutesten gehad. Dus ik heb deze keer een cyclus van 31-32 dagen. Ik heb nog geen testen in huis maar ik denk dat ik het vandaag niet kan laten om ze te halen. Ik moet nl een cadeautje voor de doop van mijn nichtje halen dus dan is stap klein naar de KV.... Nog geen tekenen van een aankomende ongi zoals zere, gespannen borsten. Maar verder ook weinig tekenen van een zwangerschap. Alleen af en toe steekjes baarmoeder, witverlies en soms branderige borsten en tepels. Groetjes Cyntje
@ Kris je treft het wel met het weer. Het is hier schitterend! De zon schijnt vol op en het is zo'n 20 graden.
oja de conclusie #-o ....die verrekte website ook altijd Ik ben helaas geen expert, en ga dus ook geen uitspraken hierover doen. Maar, ik heb mijn held op wacht staan voor je! Nog een kleine week wachten en dan weten we meer. Tot die tijd: [-o<