NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @bollemieke en sjaantje, spannend zeg. mieke, ik zou vijdag nogmaal testen. Sjaantje, eigenlijk vind ik dat jij ook braaf moet wachten tot vrijdag! 2 dagen voor nod is toch eigenlijk nog wel vroeg.

trouwens iedereen een hele goede morgen gewenst vanuit het zonnige zuiden!

@hier, de ongi-krampen van gisteravond zijn weer weg. ik vind dat toch wel erg gek dat ik nu al 4 dagen op rij 's avonds krampen heb, overdag nergens last van! kan dat ook een kwaaltje zijn?

2. 1984

1984 Niet meer actief

Denk het wel bandenpijn heet dat toch?

Groetjes

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh ja, en wat me ook opvalt is dat mijn ontlasting vrij vast is en dat het af en toe ook moeite kost, terwijl het bij normaal gesproken erg dun is.

bandenpijn, krij je toch pas als je een eindje op weg bent?

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Mieke? Ben je er nog?
    Ben je bij aan het komen van de schok? Dat het mogelijk is dat je toch zwanger bent?

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Sjaan! Spannend! Ik zou ook testen... (oh nee!! Zou ik niet doen hoor! ... ;)) Let wel je bent 2 dagen voor je nod...
    Je laat het in ieder geval wel hier weten he?

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    MIEKE!!!

Gaat het een beetje?

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    mischien is mieke bezig met het plaatsen van de foto van haar test, of aanmelden bij januari-mama's. wie weet!

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Als er klontjes gaan komen in mijn afscheiding... dan is het niet goed... denk ik...heb ik nl altijd voor mijn nod

Mijn hemel... ik bedenk mij net wat... Ik heb 2 juni een assessment... En als ik ongi word dan ben ik echt niet blij.. En dan zit ik daar te simmen tijdens die assessment... Oei. Niet handig gepland. hihi

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Waarschijnlijk heb je gelijk. hihi

10. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ben effe weg! Over een paar uurtjes wieder zuruck!

11. Niet meer actief

Zo zijn we weer even.

Sjaantje oh wat ontzettend spannend =D> ik hoop zo dat je gelijk hebt!!
    Hier een hele lichte misselijkheid, maar vorige keren ook altijd maar heel lichtjes en nog nooit overgegeven.
    Ik heb dat gevoel dus juist ivm die bloedneus, nu heb ik alleen nog wat bloed als ik mijn neus snuit.

Muurtje hier ook last van veel afscheiding. Toen ik naar school liep was ik even bang dat ik ongi was geworden, kwam een hele lading uit :oops:
    ik ga mijn plasjes nu ook een beetje in de gaten houden :D bij alledrie de zwangerschappen had ik een soort van witte vlokjes in mijn urine. Heb het nog niet gespot, maar wat niet is kan nog komen he ;)

Kris een hele goede reis gewenst en fijn dat je hondje weer mee gaat. Die heeft echt een lekker leventje gehad joh, wil ook wel een maand naar Spanje =D>

Bollemieke wow een tweede streepje, showen hoor!! Wat ontzettend spannend.

Yootje die krampen kunnen natuurlijk zijn doordat je darmen wat overstuur zijn? Als je zwanger bent krijgen die een stofje waardoor alles een beetje "stil" wordt gelegt. tegen de avond gaat het allemaal een beetje opzetten en heb je er het meeste last van.
    Bandenpijn kan natuurlijk ook zoals 1984 zegt, ik ga voor je duimen [-o< en bandenpijn kan al vroeg in de zwangerschap voorkomen, weet niet of je al kids hebt, maar als je al meer kids hebt kan het volgens mij al heel vroeg.

Sweetcandie volgens mij vroeg jij naar de leeftijden van de kids? Oudste is 8, dan de volgende 6 en de jongste is 2 :D

Post hier nog niet geweest :( als die testen vandaag niet binnen komen dan wil ik mijn geld wel terug :x

12. 1984

1984 Niet meer actief

Nee volgens internet niet hoor omdat nu je baarmoeder ook een plekkie moet vinden heb ik begrepen via meerdere forums enzo.

Het is afwachten he altijd spannend!

13. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nou nou ben benieuwd, wij gaan trouwens voor de eerste, daarom weet ik mijn goeie god niet waar ik alle pijntjes, kwaaltjes enzo moet plaatsen. maar omdat die krampen toch echt wel voelen als ongi-krampen, ga ik er maar vanuit dat binnen enkele dagen de duiveltjes op visite komen!

14. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hoi hoi
    ik ben nog niet zo heel lang op dit forum , maar mijn NOD is 21 mei dus zou dr ook wel bij willen :oops: heb zo'n idee dat het wel s raak kon zijn
    ik ben 23 mijn man 30 en we hebben 2 leuke hondjes, als jullie verder nog wat weten willen hoor ik het graag :)
    Wij zijn nu 8 maanden bezig en in in februari helaas een vlindertje :( dus maar weer verder hopen....
    alvast bedankt :Dgroetjes Cat

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Doegie!!!

Moest ff als de wiedeweerga de vuilnis naar buiten brengen... Vuilnis mannen dag.
    Oh ja! Gister is de buurman langs geweest en mijn man was thuis. hihi. ZOw! Dus niet meer zo gek doen jullie. hihi!

Oh meiden wat zitten we ons zelf gek te maken... met al die kwaaltjes en zal 't zo zijn..?
    Terwijl we eigenlijk allemaal weten dat we niets zeker kunnen weten tot we een positieve test in handen hebben. hihi

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Welkom cat86!

17. 1984

1984 Niet meer actief

1: Suekes
    2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04
    3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany
    5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77
    7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro
    8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine
    9: Caromama & Maartje84
    10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33
    11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009
    12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie
    13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars
    14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045
    15: Kwek
    16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79
    17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79
    18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & Zwingertje & Rijtje
    19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978
    20: Laura28 & MamaT &Bink1976 & Angelea
    21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats & cat86
    22: Qweenie & Love child & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 & Loontje4
    23: The Lady & Bramtim
    24: Mamatje77
    25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984
    26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Mommy3to4
    27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 & Suekes & Muurtje
    28: Moosje25 & Ladypink & Manu74
    29: Bolle Buik & Dingetje
    30: Naliey & Gemke& BB10
    31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje

ZONDER DATUM:
    P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias

TESTMARATHON:

* 22 Mei: Sjaantje & Loontje4
    * 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83
    * 28 Mei: Ninoshka & Love child
    * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24
    * 31 Mei: Gemke & nailiej & Suekes & Muurtje

151 dames voor de ROZE HUMMER
    23 Zwanger, 46 Ongesteld, 5 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven,
    5 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
    Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu

Heb jou erbij gezet cat86!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    1984, wel even nog het aantal dames in de auto aanpassen. svp. ;)
    (met wijzigen kan je dat doen)

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Cat86; als je wat van ons wil weten.. vraag maar raak. ;)

20. Niet meer actief

Welkom Cat!!!
    Morgen dus je NOD wanneer ga je testen??
    Wat spijtig van jullie vlindertje :( hopenlijk hebben jullie heel snel een mooie positieve test en dat alles dan goed mag blijven gaan [-o<

Deel Deze Pagina