NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Rickmar en Smokey; allemachies! wat ontzettend naar. Ik hoop dat het snel over is!
    lfs

2. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet

NOD Mei 2009

1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes
    2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness
    3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc
    4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076
    5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18
    6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23
    7: Knorretje84
    8: Wgev & Mcellie
    9: Caromama
    10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje
    11: MariaX & Mup& ingearts
    12: Ruby82
    13: Eefje09 & kiki24 & Nala79
    14: Alina & Smokey & Ricmar94
    15:
    16: Pearl29 & Niene
    17: Susan71& Patriez & Lieselke
    18:
    19: Mijs
    20: Laura28
    21: Krokodieltje
    22:
    23: The Lady& Susan27
    24:
    25: Chelle
    26: Sylcor
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

ZONDER DATUM:
    P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13

TESTMARATHON:
    * 23 Mei:Susan27

* ....Mei:

61 dames voor de ROZE HUMMER
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven,
    2 Cyclus van slag, .. vlindertje

LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kris? Ben je hier? hihi...

4. Mcellie

Mcellie Actief lid

15 okt 2008
    214
    0
    0
    Office Manager
    Hoogvliet
    Goedemorgen dames,

Ik mag mij hier melden. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus ik heb mijn NOD op 8 mei gezet en ik hoop ook dat deze keer het eens uitkomt.

Ik hoop dat het een goede maand wordt en dat we maar veel roze mogen zien.....

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiemorgen allemaal!

@mamaT, jeetje wat een tegenvaller, echt heel erg voor jullie! Hopelijk ben je inderdaad snel weer opnieuw zwanger en mag je er 9 maanden van genieten! Sterkte donderdag!

@all: lekker geslapen? hier wel! we hebben de nieuwe gordijnen voor mn kleine man en hij heeft tot 8 uur geslapen, dus das lekker!
    hier gister en vandaag een beetje duwend gevoel onderin mn buik, en vanochtend bij het opstaan had ik wat last van mn borsten, alsof ze wat groter waren...
    ik las overal dat de innesteling meestal rond dag 8 is na de bevruchting, maar op mijnkalender.net zeggen ze dat het op de 5e dag na de bevruchting is, dat zou voor mij vandaag kunnen zijn... spannend! Wat denken jullie wanneer dat is?

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo dames

ik kom mij melden, alles goed hier? (heb nog niet kunnen bijlezen)

ik ben gisteren kotsmisselijk geweest.
    heb de hele tijd het gevoel dat het ei al is geweest, maar voor hetzelfde geld is dat dus niet zo....

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant

Eerlijk gezegd wil ik niet eens iets voelen deze maand. We hebben het zo druk met de as verhuizing en mn nieuwe werk... en mn nieuwe werk is een issue op zich... heb namelijk sinds 15 april contractvergroting gekregen... dus als ik nu zwanger zou zijn... m'n baas zou ontploffen haha, ondanks dat hij weet dat we zwanger willen worden... Maar goed, komt wel goed!

En bij jou ook! ;)

Kus

8. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    goedemorgen iedereen in die vette auto.

ik kwam even spieken hier en ik zie veel te veel bekende namen. ik wilde jullie dames speciaal even een hart onder riem steken. ik hoop echt voor jullie dat het snel mag lukken!!! lieselke ik had toch gezegd dat ik je hier niet wilde zien? nou in mei is het moederdag dus een mooie maand om zwanger te worden!

ik wens jullie allemaal veel succes deze maand!

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Trouwens wel raar. Mijn kalender weet dat ik de 4e weer ongi moet worden. Zegt alleen dat ik op 1 mei al een thuistest zou kunnen doen... raar toch?

10. gemke

gemke Niet meer actief

pffff ik weet het effe niet meer hoor
    volgens mij geen bruinverlies meer hier of zo weinig dat ik echt nu net niet gezien heb
    tis in elk geval zeker weten geen ongi
    zou het dan toch al gelijk raak zijn deze maand
    ooohhh ecrg ik had mezelf zo beloofd me niet mee te laten slepen door allerlei kwaaltjes e.d
    baal hier heel erg van want ik wil mezelf niet gek maken
    maar toch voel alles zoals ik het voel toen ik bijna 2 jaar trug van de jongens zwanger was
    zere tepels, bij vlage misselijk gevoel, hoofdpijn
    maar wat zal ik weer balen als het niet zo is ookal had ik me voorgenomen niet teveel te snel te verwachten grrr baal van mezelf

11. gemke

gemke Niet meer actief

hahah dan zal je het net zien meis

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    haha, nou gok het van niet hoor. Vandaag heb ik onderzoek bij de internist weer, ff controle. Is ook weer geprikt op HCG maar dat kan niet eens in mn bloed zitten, omdat ik pas op dag 20 zit van een cyclus van 33 dagen haha... ach. We zien wel ;)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ging net douchen en toen ik mn afdroogde auwie, mn tepels waren echt gevoelig...
    dat heb ik normaal nooit, maar wel toen dat ik zwanger was.... oooo, ik zit mezelf echt gek te maken, nu al, en ik moet nog zeker een week wachten...
    pff, moet gelukkig zo weg en dan heb ik weer wat afleiding, maar vanaf vrijdag hebben we vakantie en dan heb ik alle tijd om me druk te maken de laatste dagen, dat wordt echt erg denk ik, maar goed, niet op de zaken vooruit lopen...
    @gemke spannend joh, we lopen gelijk volgens mij... wanneer is jouw nod? ik dacht eerst 4 mei op basis van een gemiddelde cyclus, maar gezien mijn ei waarschijnlijk op dag 14 is geweest, zal ik rond 30 april, 1 mei mn nod hebben...

14. gemke

gemke Niet meer actief

@surf: hahaha ja we lopen idd gelijk en zijn net zo gek wat betrefd het gek maken hihihi
    hou je in de gaten hoor straks zijn we gewoon allebei kei zwanger
    *duim*duim*duim*

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja dat hoop ik, maar nu net op de wc weer rekbaar slijm (huh???), ja ik weet het ook niet meer hoor, t was niet doorzichtig, zal mn ei dan nu pas weer komen?? ik dacht dat ik m woensdag al gehad had, na 2 dagen rekbaar, doorzichtig slijm (sorry voor de details :oops:)... nou we moeten maar gewoon afwachten hoe moeilijk ook, en vanavond nog maar even klussen, voor het geval dat...

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi surf wordt nog spannend bij jou!!! wie weet helpe mijn hcgtjes wel :D

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou ik ben ervandoor, moet naar het cb, een prik halen voor de kleine man....
    ben benieuwd wat ie nu weegt, denk iig over de 10 kg...

tot later!

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik hoop het, duim je voor me?

19. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    I know the feeling gemke
    ik wilde me ook niet laten meeslepen en zie

nu ja als ik vandaag ei heb hebben we het zelfs mislopen deze maand denk ik (zaterdag was laatst, you know...)

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey fl3x! Hoe is het bij jou? Schiet op joh!

Deel Deze Pagina