NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik ben over een half uurtje ook weer weg, mag ik gaan werken. vandaag tot half 10 en daarna nog naar een verjaardag. zal er vanavond dus ook niet meer zijn.

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ben weer van de partij!!!
    Oh vrijdag krijgt Mieke haar uitslag en ik heb geen PC bij de hand!!!! Das balen!!

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    lezen jullie wel eens? ik heb net het boek van sophie kinsella: aanpakken via de post ontvangen, ben wel benieuwd! normaal lees ik mee thrillers en dit is toch wel echte humor...

4. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik zit elke dag een 45 minuten in de metro dus ik lees tegenwoordig heel veel. Laat je me weten ofdat het iets is?

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ik lees wel eens ja maar alle boeken die ik hier heb heb ik al uit :)
    Pff ik ga ff wakker worden in het hok onder het genot van een peukie

6. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    yep, zal ik doen! het was nu trouwens in de aanbieding voor €10,-. ik ben lid van de eci, daar bestel ik altijd mijn boeken. had er ook een besteld van heleen van royen, maar die zat er vandaag nog niet bij!

7. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Ik ben op dit moment een boekt van Nicci French aan het lezen. Makkelijk vermaak.

8. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heb ik nog niets van gelezen, van nicci french, ik geloof dat mijn zus daar wel een paar boeken van heeft. ben nu zelf bezig in een boek van saskia noort, die schrijft ook goed. sleurt je helemaal mee in het verhaal!

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    oh dames, krijg nu toch wel wat krampen, hoop maar dat het me darmen zijn, heb echt geen zin in duiveltjes!!

10. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Ik lees van alles van Romans, Thrillers en fantasieboeken.
    Doe ik altijd voor het slapen gaan, soms niet al te goed,want als het echt een heel mooi boek is, wil daar nog wel eens over dromen.
    Over dromen gesproken, dromen jullie ook wel eens heel raar, had vannacht ook een droom die sloeg echt nergens op, en snap hem nog steeds niet.

11. Janis

Janis Bekend lid

26 jan 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    NEEEEEEEEEEEE Mag niet!!!!!!

12. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Yootje, ik zet gewoon onze held voor je deur! Geen :evil: die nu nog durft te komen!

13. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    goeie middag meiden...

heb net met me advocaat gebeld en kreeg goed nieuws (tenminste het is nog niet definitief maar me advocaat is ermee bezig)
    me ontslag wordt ontbonden maar ik hoef niet meer te werken.
    ik krijg gewoon me salaris...
    maar waar ze nog niet overeens zijn is dat ik me vakantiegeld wel of niet krijg...
    maandag weet me advocaat meer..
    maar me advocaat wil dat ik t wel krijg dus hij blijft erover doorgaan...

dus ben benieuwd ;)

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dromen doe ik elke nacht, en ook elke nacht geen touw aan vast te knopen. 's morgens als ik net wakker ben, dan is er nog een beetje blijven hangen, door de dag weet ik er niets meer van en als ik dan 's avonds weer in bed lig, is het net of ik weer in dezelfde droom beland. heel vreemd, dit is echt iets van de laatste tijd.

15. Kris34

Kris34 Niet meer actief

@Janis: ik droom de gekste dingen! Van de week nog dat een oud collega van mij uit huis was gezet en op het station moest leven. Uitendelijk had hij dan wel weer een plekje gevonden....

16. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Super nieuws Naliey!!! Mag ook wel een keer deze week he?

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dames, ben werken! net nog even broekgeloerd, gelukkig nog niets te bekennen...

18. Carina23

Carina23 Lid

20 apr 2009
    43
    0
    0
    Fulltime huismama op moment.. Maar diploma voor se
    dames!

gister was mijn nod dag.. heb sinds gister af en toe wat last van bruin slijm verlies en soms wat rood.. Maar mijn ongesteld heid zet nog niet door!
    heb een regelmatige cyclus van 29 dagen al 4 maanden lang.
    Ben vandaag 1 dag overtijd. maar wacht eerst tot het weekend af. en denk dat ik volgende week maandag een test doe mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden!

ik ga op van de spanningen :D zou het nu eindelijk raak zijn?
    iemand van deze dames ook ervaring met wat rood slijm en bruin slijm?

liefs

19. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Werk ze yootje en succes!

20. Ik heb hem gelezen, ik vond hem erg leuk, ,maar vooral het boek "Ken je me nog?" van Sophie Kinsella, vond ik erg goed. Om lachfilm lach ik al nooit hardop, laat staan om een boek, maar bij dat boek deed ik het toch echt! ha ha,

Deel Deze Pagina