Leeuwtje... jij nog een mening? Oh ja.. je bent aan het "werk" hihi geen tijd. Trouwens al weer wat nieuwe dingetjes in het huis erbij? behalve t bed? hihi
Nou dames,.. Ja normaal was mijn cyclus 33, maar omdat ik een positieve ovutest had op 7 mei, dan heb ik op 7 mei mijn ei gehad.. Dus het klopt ook niet van ff.. Want op 8 mei had ik een lichte streep Dus ik kan nooit een eisprong hebben gehad op 9 mei. Maar hoe ga ik nu tellen hoe ver ik ben.
@ hier... ik hoop zo dat dat geborrel in mijn onderbuik een innesteling is en dat het daar gezond en wel zich verder gaat ontwikkelen! *Muurtje duimt ook heeeeeel hard voor zichzelf*
Ik denk dat sweetcandie het zelf moet weten wanneer ze haar banner aanpast Ja, gisteren is de wasmachine bezorgd!
@Muurtje ik duim ook heel hard voor je meid.. Ik had ook geen menstruatie gevoel, maar ook een beetje rommelig in mijn buik. En af en toe steekjes en witte puntjes op mijn tepel. EN deze keer zijn het er echt veel.
Tuurlijk mag ze het helemaal zelf weten of ze haar banner aan wil passen. Maar als ze geen vragen wil hebben daarover... Dan is het handig om deze aan te passen. Oeh! Wasmachine prettig!
He! Waar is Swietie gebleven? Is ze eruit gedonderd of is ze spontaan een feesie gaan vieren met d'r man?!?
Sweetcandie; hoe verder tellen? Op de calculator op deze site je laatste ongesteldheidsdag invullen en dan rekent hij het uit voor jou.
Lief Leeuwtje! Wat vond jij van mijn berekening voor Sweet? 7 mei + 14 dagen ivm LF = 20 mei. Dan is toch vandaag haar nod?
Lieve Leeuw, Ik ben bang dat ik, zo me 2, hier mijn bedje ga op zoeken. En daar dan weer mijn man. (groot bed hihi) Hij is er nl al in gedoken. Ik ben gebroken na zo'n dag in de tuin werken... Had gehoopt dat Sweet nog reactie zou geven n.a.v. mijn berekening. Maar ze is spoorloos... Oh ja hier een nieuw kwaaltje... heb zo nu en dan zeer aan zijkant rechter borst...
Nou... ik ga daar denk ik niet meer op wachten. Bizar hè die witte slijm lading die je verloor. SPANNEND!!! *duim duim!*
Ja muurtje ben er nog... Ja, je telling is goed denk ik.. zal het morgen maar allemaal uit gaan puzzelen.
Muurtje ik vind het een juiste berekening hoor, volgens mij klopt die als een bus Slaap lekker Ik duik er ook zo in, net lekker gedouched en morgen drukke dag voor de boeg Kom morgenavond weer even kijken of er nog nieuwe zwangere dames bij zijn Slaap lekker allemaal!!