Goedemorgen meiden. De eerste werkdag van de week zit er weer op voor mij. We zijn vanochtend gestopt met roken.... Pfffttt. Wie telt er met me mee?
ja gaa goed af en rtoe nog wat misselijk en be super moe maar komt vooral ook door de kleine meid die in de terug naar mama sprong zit ze put me echt uit. met de beeb gaat oo goed tijdens me echo bleek ik ineens 12 wekenzwanger! mooi meegenomen die 5dagen hihi **************************** ***************************** ***************************** hier wat hcgtjes
Goedemorgen dames! Weer een hele week voor de boeg! Succes met klussen en afwachten allemaal! Liefs, Alina
Hallo allemaal, Wij willen voor een brusje gaan voor Suzanne. Gisteren ongesteld geworden en mijn NOD is 17 mei. Wie wil mij op de lijst zetten? Gr. Bianca
vang vang vang, dankjewel Fl3x! @bianca: welkom! @all: nou bij cb was alles goed, hij was alleen niet zoveel aangekomen, maar ja, twee weken terug natuurlijk flink ziek geweest, toen dacht ik al dat ie aan het afvallen was, en dat klopte dus ook, hij was maar 70 gram aangekomen in 2 maanden tijd. Maar ja, hij loopt nu ook steeds achter zn karretje, dus dat kost ook veel energie... hij eet nu weer goed, dus komt vast wel goed! alleen die stomme prikjes, wat is dat toch zielig... gelukkig was het weer goed toen we dat kamertje uit gingen. heb nog steeds buikpijn, ga maar even slijm checken, hoop niet dat mn ei nog komt, dan duurt mn cyclus zo lang, en we hebben niet meer geklust vanaf za...
super lieseleentje! ik zal voor je duimen dat je het volhoudt! en als je het een momentje moeilijk hebt, moet je hier maar komen kletsen, dan sleuren we je er wel doorheen! SUCCES!
Middag allemaal! snel tussen de morgen en avondshift ff komen spieken hier @Mare: heeey, leuk dat je hier nog eens komt om de hoek loeren! Ik doe m'n best deze maand, zoals iedereen hier Gaat het goed met jou en de kleine beeb? @flex: jeeeuj, ook nog visite! En al dik 12 weken, gaat goed zo zeg!! @surf: hihihi, beginnen de 'demoontjes' ook al in je hoofd los te slaan? Je gaat zien joh, deze week gaat gewoon omvliegen!
He dames, heb ff bijgelezen in mijn pauze. HIer alles goed en ik bedoelde idd 1 mei innesteling weet niet weer met wie ik het er over had. Nou ga snel afsluiten voordat mij ngroep 6 erachter komt op welke site juf zich bevind. Hihi laatst zat ik op Hyves toen ze binnen kwamen vonden ze wel intressant maar deze pagina maar niet laten zien geloof ik. Heb misschien kans om na de zomervak. terug te komen voor de zieke juf waar ik voor werk. En dat lijkt me niet echt handig als ze weten dat we proberen om zwanger te worden. Dat stel ik liever nog even uit, het vertellen daarvan dan he. Nou groetjes lees thuis wel weer verder.
@ surf... dank je wel.... ik hoop dat het voor iedereen snel raak is... want in mei leggen alle vrouwen een ei goed... ik ga er weer vandoor.
tis echt ernstig, ik voel de hele dag van alles aaaaaaaaaah, ik word echt gek denk ik... pff ok, nu even rustig worden pff pff pff pff pfffffff, zo dan maar weer bevallingspuffen, mssn helpt dat nou goed, ga even broodje eten!
lieseleentje, hier nog iemand die net gestopt is. Rookte thuis al niet meer ivm mijn kleine man, maar op mijn werk/weekend/vrij moment of van die gelegenheden des te meer.... Succes ermee, het is moeilijk vooral nu met dit mooie weer. (lees terrasweer). Suzan, hier nog een juf! Ja die kids zijn heel handig met die dingen ook nog eens kijk maar uit voordat er een nieuwe roddel de ronde gaat! Vind het zo bizar dat jullie allemaal je eisprong voelen, heb ik echt nooit gehad. Lijkt me in dit geval wel erg handig trouwens.....
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup& ingearts 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 * ....Mei: 62 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen!
zoo ben ik weer ga vanmiddag oppassen op het zoontje van een vriendinnetje. heb m net opgehaald. maar hij was al meteen moe, heb de twee mannen meteen in bed gelegd, die van mij slaapt alweer, maar de andere kleine man meot nog even in slaap vallen, hij ligt wel lekker rustig iig, das al een goed begin. DAn kunnen ze straks lekker samen spelen in de tuin!
lekker is dat he ik heb dat heir ook met mijn mannen als ze het middageten ophebben spelen ze nog een uurtje of 2 en dan willen ze toch effe slapen die van mij liggen nu dus ook lekker in hun bedje te ronken
Even een vraagje aan alle ervaren meiden. Zou het kunnen dat als je met de pil stopt(je eerste echte cyclusronde) dat je lijf een snellere eisprong heeft dan bij een normale cyclus? dat vraag ik omdat ik vandaag allemaal steken aan de linkerkant heb. Maar dit is pas dag 8 van mijn cyclus? Ik weet het niet meer, ik voel vanalles wat ik normaalgesproken niet voel. Ik las trouwens gisteren dat je anderhalf X meer kans hebt op een tweeling als je meteen aantelt na de pil (zonder te ontpillen) dan bedenken alle twee je eierstokken YES we kunnen weer. (zou ik wel leuk vinden en dan heeft justfem gelijk) We wachten af. *ego* Het is helaas wel balen dat ik volgende week op vakantie ben. Daar is geen computer of tv en dan moet ik mijn ei al gehad hebben dus wordt het klussen zonder beeb doel. En ik moet ZP missen, oei dat wordt moeilijk. Tegen wie moet ik dan zeveren over mijn klachtjes? Nou meiden ik denk dat ik nog maar ff lekker in de tuin ga zitten, beetje bij bruinen. *einde ego* groetjes BB
Ooooohhhhh ik mag testen op moederdag zie ik net!! Spannend! Hoop dat het geluk brengt en dan ben ik ook nog uitgerekend op mn verjaardag! Succes allemaal meisjes!! X
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup& ingearts 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne & bianca75 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 * ....Mei: 63 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! [/quote] heb me zelf er maar even bijgezet....
NOD Mei 2009 1: 1984 & Miza & Gemke & Suekes 2: Redirosoe & Heitjekarweitje & Arka & Shyness 3: Mariska165 & 1985Breezer & Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Muurtje & Noor1987 & monica076 5: Nana33 & LadyIngrid & Babylove1 & lievemama18 6: Kimski & Josjo & Lynd & Desi23 7: Knorretje84 8: Wgev & Mcellie 9: Caromama 10:Moederdag BB10 & Cristal1980 & Line77 & Nonja & LieseLeentje 11: MariaX & Mup& ingearts 12: Ruby82 13: Eefje09 & kiki24 & Nala79 14: Alina & Smokey & Ricmar94 15: 16: Pearl29 & Niene 17: Susan71& Patriez & Lieselke & Suzanne * bianca75 18: 19: Mijs 20: Laura28 21: Krokodieltje 22: 23: The Lady& Susan27 24: 25: Chelle, Jo86 26: Sylcor 27: 28: 29: 30: 31: ZONDER DATUM: P26 &Anniepannie & Naliey & Lefbekkie & Loesje13 TESTMARATHON: * 23 Mei:Susan27 * ....Mei: 63 dames voor de ROZE HUMMER .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag, .. vlindertje LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! [/quote] Hoi allemaal, waarschijnlijk is mijn nod 25 mei, alleen gaan ik komende maand eerst nog 'ontpillen' dus de kans dat ik al zwanger ben zal niet zo groot zijn alleen vind het we leuk om deze maand al vast mee te lezen en mee te beleven met anderen! Groetjes, Jo 86 PS Bianca we waren tegelijk, maar ik heb je er wel weer tussen gevoegd