Zet mij maar op rood. Vanmorgen kwamen de duivels op bezoek en ik kreeg ze niet weggejaagd. Ik verhuis dus helaas naar juni.
mijn ventje heeft ook onderzoeken gehad maar ze kunnen niks vinden... in zijn familie zit er wel migraine en het zou kunnen dat dit ermee te maken heeft... (en zoiezo teveel aan zijn hoofd hebben) zijn zusje loopt nu geregeld in het ziekenhuis vanwege de erge migraine.. en rob moet eind dit jaar ook mee voor onderzoek... kijken of het erfelijk is en of die vergeetachtig heid ermee te maken heeft... zijn zusje heeft geregeld dat zij geen gevoel meer heeft in der arm en laat dingen vallen, dat heeft mijn ventje ook...
Muur, ik ga een nieuwe ticker maken....op de site waar jij hem vandaan hebt...die zijn leuheuk!!! Ben zo terug!!
zo weer lekker lopen klagen over de mannen hihihi ik heb niks te klagen hoor mijn man daarentegen ik ben namelijk absoluut alles behalve een poetsvrouw ik zie het gewoon niet heel stom ik krijg het niet voor elkaar om altijd alles schoon te houden bovenedien is het ook zo dat als ik alles schoon heb ik daar 5 minuten van mag genieten om dan vervolgens te ontdekken dat de kids er weer een puinzooi van hebben gemaakt en dan heb ik het niet over speelgoed want dat zie ik niet als rommel dat is normaal in een huis waar geleefd word ik heb met mijn man de nodige ruzie's gehad door mijn probleem en we zijn ook hulp er voor gaan zoeken bij een pshygiater onze situatie uitgelegd de problemen eromheen die ik al mijn hele leven heb en conclusie van de pshyg was dat er mensen zijn die om minder wel hun huis niet schoon krijgen ik ben alles behalve lui ik sping'elke ochtend vrolijk uit bed zonder dat ik me nog even om zou willen draaien vol energie dus maar toch ik zie het gewoon niet ik weet hoe het moet maar ik zie het niet zo stom begrijp het zelf ook niet en dussssssssssssssssss om een lang verhaal kort te maken heb ik een hele lieve man die mij daar nu in steunt en helpt hij helpt in het huishouden we ruimen samen op ik doe de keuken hij de woonkamer of andersom hij zet s'avonds koffie klaar voor de ochtend en brood voor de kids en ook voor sammy voor naar school als hij niet heeft kunnen helpen overdag dan doet hij alleen de afwas als de kids op bed liggen zodat ik lekker op de bank kan gaan hangen of op het forum kan gaan kijken we hebben een lange weg bewandeld voor we zover waren maar nu is het gewoon perfect en tuurlijk heeft hij ook wel eens wat anders aan zijn hoofd en loopt het wel een mis maar dat is na rustig en goed praten weer helemaal goed maar hier ben ik dus degene met het poets/opruim probleem oh ja heb net een beertender verkocht wij deden helemaal niks meer met dat ding hooguit een keer op 2 a 3 gebruikt dus op marktplaats gezet eergister en vandaag kwamen ze hem ophalen voor 50 euro hihi ik helemaal blij en mijn man is met mijn schoonvader een bankstel ophalen die van ons was helemaal verrabbezakt dus moesten een andere en laten we die nou gratis op kunnen gaan halen hihi hij ziet er kei goed uit dus nog een keer helemaal blij nou eind van de maand nog een posi test dan kan de maand mei voor mij niet meer stuk
kijk ik ben ook niet zo'n pietje precies... maar elke dag doe ik wel wat... in het begin (voor ik hulp kreeg enz) stapelde de afwas en was zich alleen maar op.. door die thuishulp ben ik het gaan leren, en nu kan ik het wel... alleen niet pietje precies.. maar gelukkig is het hier niet vies alleen een beetje rommelig.. ik doe per dag een gedeelte... de ene dag de huiskamer helemaal, de volgende dag de badkamer helemaal, dan de slaapkamer helemaal en daarna de keuken helemaal... kijk zoals stofzuigen en dweilen doe ik wel elke dag hoor maar goed...ik zal iig alle tips die me gegeven zijn onthouden... en hopelijk werkt t
Nou heb ik een zwarte achtergrond....wil ik niet....als ik een nieuwe maak hou ik die zwarte achtergrond...is toch raar!!!
heej, ik voel me eigenlijk gewoon normaal, vandaag en gisteravond nergens last van, ook geen ongikrampen meer. ik vind mijn lichaam toch wel zooo ontzettend vreemd. vandaag is mijn nod, uitgaande van mijn laatste en gemiddelde cyclus. mijn langste cyclus is 33 dagen. dan zou mijn nod maandag zijn. voor die tijd gaan we dan ook niet testen. maar voor hetzelfde geld ben dan dan ook wel al ongi. Lefbekkie en sweetcandie van harte gefeliciteerd!
Ben echt meer dan klaar met deze site.. Heb een helee snelle verbiding maar zelf die trekt m niet open :S . Om shagerijnig van te worden . Ow klagen over mannen haha .. Die van mij doet heel kort en krachtig gezegt. Geen ene Flikker in huis. en Ligt de hele dag met ze reet lui te wezen op de bank
dan hebben wij eigenlijk niks te klagen maar kunnen jullie het er niet samen over hebben dat hij ook iets van 2 klusjes per week doet ofzo?? en werkt hij??
Hallo Dames, Ik zou jullie nog op de hoogte houden van, mijntest, nou hij was vanmorgen weer negatief, maar geen bloed dat geeft moed toch? Ik voel me nog prima, alleen dat mijn darmen enorm te keer gaan en nog steed de zuurbranden. Ik ben zaterdagavond weer thuis, en als ik zondag morgen nog niet ongi ben ga ik weer testen. Dames prettig weekend alvast en tot zondag. Groetjes Janis
Zo ik zie dat jullie t over t huishouden hebben.....Pfff nou ik moet nog een bult was waar je u tegen zegt gaan opvouwen, dus dat moet ik echt gaan doen zo. BAH! Verder nog meiden zwanger? Ik zag iig Lefbekkie en Sweetcandie, dus da's alvast helemaal super. Meiden gefeliciteerd! Hier nog geen gezien, vandaag is mijn NOD. Verder zit ik hier met een zielige kat. Is gister gesteriliseerd en loopt nu met zo'n kap om. Op dit moment ligt ze lekker bij me op schoot te slapen. EDIT: Hm, ik zie dat mijn ticker vanzelf overnieuw begint met de cyclus, dat moet niet....ik ben nog helemaal niet ongi geworden.
Ben er weer ff.. heb weat klusjes gedaan in huis... hihi Vaatwasser uitgeruimd, Wasjes in de kas gelegd En ik sta in de startblokken om boven op zolder te gaan schilderen. zodat de wasmachine eindelijk op zijn plek kan geschoven worden. Staat al 2 mnd midden in de kamer. hihi. Had geen zin. Dus dames ik ga voor nu afscheid nemen en misschien tot vanavond. Maar als de site weer zo klote doet dan ben ik snel weer weg! @ Janice shit dat je weer een negatieve test had! @ Chicken! GEweldige banner! Ik wil er een met knocked-up... hihi! @ Mermaid! HOest? @ Yootje... we wachten in spanning af! *duim!*
He dames, Hebben wij het over mannen. Ik heb gelukkig een man die wel veel doet. Hij helpt mij wel veel gelukkig. Hij houdt niet van rommel, nou ik eigenlijk ook niet. Maar ja met 2 kids blijf je opruimen.