Huh ik snap er nu niks meer van. 20 april is idd de 25e dag van de cyclus, maar dan is de volgende dag (dus 21 april) dan toch de dag dat ik ongi zou moeten worden. En dat is dan weer de 1e dag van de nieuwe cyclus. Je kunt 1 dag toch niet 2x tellen (dus als laatste dag van de ene cyclus en als eerste dag van de volgende cyclus). Als ik op de site een banner maak zegt ie ook dat vandaag mijn NOD is.
Ja Mermaid, daar heb je ook weer gelijk in..dan tel je die dag dubbel...hmmmmm...dan toch nog een dagje wachten?
Hahaha wat een verwarring. Nou ja, ik ga denk ik zaterdag testen mocht ik dan nog niet ongi zijn. Morgen zou eventueel ook wel kunnen (ik hoef niet te werken), maar dan komt mijn broertje ook langs om te helpen met de tuin.
Nou inderdaad Mermaid...hahaha...Ik ga wel gewoon voor je zitten duimen..ik kan beter niet gaan zitten rekenen. Blond en zwanger....slechte combinatie..haha
hoi hoi! Hoe is het hier? @ Chicken jammer dat je Mermaid niet zo ver hebt gekregen om te testen. hihi. Goed geprobeerd... en dan wacht ze ook nog tot zaterdag!! ARG Ben sneller klaar met schilderen dan ik dacht. En voor dat ik begon was ik even heel emotioneel. Ik moest gewoon huilen. Waarom weet ik niet en ik wilde een knuffel. En die heb ik gekregen. Maar daarna was alles weer goed. Heb (met handschoenen aan) geschilderd en mijn man de giftige dingen laten doen hihi.
Hey meiden.. ik zit in spanning af te wachten.. ben nu 2 dagen overtijd.. en heb nog steeds last van bruin slijm verlies.. mijn ongi zet nog steeds niet door en heb al 4 maanden een regelmatige cyclus van 29 dagen! wordt gek!!! Wie van jullie dames had in het begin ook last van veel bruin slijm verlies waarbij de ongi niet doorzette en zwanger bleek te zijn? Liefs xxx
@ Mermaid; morgen vroeg als je je ochtend plas moet doen net uit bed.....is je broertje er toch nog niet... hint hint...
Hé muur...gezellig je bent er weer!! Ja, heb ik toch mooi geprobeerd...maar ja, ze trapt er niet in..hihi. @Carina...TESTEN!!!!!!!!!!!!!
@ Chicken1975 JAAA ik wacht toch af tot het weekend als het dan nog niet doorgezet heeft dan doe ik dan een testje.. weet niet echt wat ik met dat bruine slijm aan moet wordt er zo onzeker van liefs xxx
@ Muur: Nou heel misschien dan, als ik dan nog niet ongi ben. @ Carina: Ik heb ook al een paar dagen wat lichtbruin, waterig verlies. Geen idee wat t is. Ik heb altijd wel bruinverlies voor de ongi, maar dat ziet er dan weer anders uit dan deze x. Maar ach, ik heb elke x andere symptomen, dus ik reken nergens op.
@Carina; Gewoon testen. Ik heb er wel eens over gelezen dat het mogelijk is, wat je nu omschrijft. Dus...
Hihi Chickie! Over 2 dagen heb je nog 200 dagen te gaan... hihi Als het lukt om foto's van de echo te plaatsen....
Als ik morgen een prachtige echo heb ga ik eerst een poosje uit m'n dak....daarna zet ik uiteraard de foto's in m'n album Muur...over 19 uur weet ik het....
Chicken dan ga ik het kippen dansje mee doen! Trouwens.. hoe kom je eigenlijk aan de nickname? Is dat van Chicken en Cow? (jammer dat die van de buis is...hihi)