Wat een gedoe dat getel. Ik heb wel zo'n banner in beeld, maar kijk er eigenlijk nooit naar. Het klopt vaak niet helemaal, vooral met me eitje Maar NOD klopt vaak dan wel.
Nee hoor Gemke ik heb het net in de boeken opgezocht nl. Die banners kloppen niet, die tellen tot de dag na je nod en dan kun je ook testen(volgens de banners)
Ok ladies, om jullie blij te maken: Ik ga morgen om 08.00 uur de wekker zetten (broertje staat om 09.00 uur voor de deur) en dan ga ik een test doen (als ik dan nog niet ongi ben hè). En dan laat ik t jullie zodra de laptop is opgestart (jaja, dat duurt altijd even) weten. Deal?!
ja maar nod staat toch voor niet ongesteldheids dag dan neem ik aan dat dat de dag is na de dag dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden dat is mijn logica met andere woorde de niet ongesteld geworden dag dus op je nod mag je ook al testen namelijk en aangezien ze altijd zeggen dat je moet testen als je overtijd bent
Gemke, kijk eens op de nod uitleg op deze site. Daar staat dat je nod de dag is dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar dat natuurlijk niet wil.
Meiden ik heb het gevoel dat mijn banner niet helemaal klopt... Ik heb de 14e mijn ei gehad volgens ff... en dat kan wel kloppen want mijn temp ging omhoog (zie kaartje van mij op ff) Enne als ik 13 dagen er bij op tel.. dan kom ik op de 27e uit.. en dat is over...6 dagen... ok hier nog een blondje.. Klopt dus wel...
Kijk ook maar eens naar mijn banner, ik heb een cyclus van 25 dagen dus mijn nod is over 9 dagen en mijn banner zegt dat ik over 10 dagen kan testen. Dan zou ik 1 dag overtijd zijn.
ik ga eens effe een banner van hier bekijken want volgens mij kloppen die dan idd niet die tellen bij mij steeds 1 dag meer dan dat de bedoeling is mijn nod (zoals jij het uitlegd) is de 29ste maar hij telt hier tot de 30ste op de calculator en zoals ik het in mijn agenda zie kom ik steeds op de 29ste uit pffff ik weet het ook allemaal niet meer het zal wel dan hoor ik dahct namelijk altijd dat de nod gewoon de dag erna was maar klinkt allemaal wel logisch volgens mij maar het zal wel kloppen idd wat je zegt
@Gemke...ik bedoel over dat testen...ik moet er wel om lachen, iedereen heeft z'n eigen ideeën over de NOD enzo. Heel grappig!! En Mermaid wordt inmiddels helemaal gek van ons..haha
M.i. is je NOD de dag dat je ongesteld zou moeten worden (voor mij is dat dus vandaag). Ik heb wel t idee dat de banners van zp niet kloppen, want daar zei de banner bij mij "je bent 1 dag overtijd", maar dat is helemaal niet zo, want morgen ben ik pas 1 dag overtijd. Anyway, ik ga morgen dus testen (zie berichtje vorige pagina) en dan laat ik t jullie weten. Nu ga ik ff mijn kopje thee opdrinken en me maar eens douchen en aankleden *schaam**schaam* Ik zit nog steeds in mijn joggingbroek op de bank.
Geeft niets hoor, ik heb ook al veel verschillende verhalen gelezen en gehoord maar deze heb ik speciaal opgezocht in de boeken omdat ik het nu wel eens zeker wilde weten
Bloedverlies Het is normaal dat je in het begin van de zwangerschap een beetje bloedverlies hebt, dit komt voor bij 50% van de zwangerschappen. De baarmoedermond en vagina zijn in de zwangerschap heel rijk doorbloed, er hoeft maar iets te gebeuren en er knapt een vaatje. Dit kan zijn na vrijen, na harde ontlasting, of zomaar. Dit kan GEEN kwaad. Ook later in de zwangerschap kun je een beetje bloedverlies hebben als gevolg hiervan. Rose slijm; door de zwangerschap heb je meer slijmverlies dan anders, een klein beetje bloed kan dit slijm rose kleuren. Kan geen kwaad. Bruinige afscheiding; oud bloed, in de baarmoeder(mond) kan zich wat oud bloed verzameld hebben, meestal neemt het lichaam dit vanzelf op, maar soms wordt het gewoon afgestoten,dit zie je als bruinige afscheiding. Kan geen kwaad. Helderrood bloed: er kan een vaatje geknapt zijn (het kan ook van een aambei komen!) een klein beetje helderrood bloedverlies kan geen kwaad. Heb even wat voor je gekopieerd! bruin verlies kan dus zijn : ZWANGER!!! Ik duim voor je!!! Groetjes sjaantje