NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    truste iedereen die gaat slapen...
    ik blijf nog ffies...

2. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    half 8 in de ochtend denk ik hahahha
    ben je er al zo vroeg bij?

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    mamatje77 zal ik morgenvroeg met je meedoen?

pfff site weer lekker traag he, ga even een poging doen bij te lezen, zal wel ff duren met het tempo dat de site heeft :rolleyes:

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oh ik zal trouwens niet zo vroeg zijn haha, morgen hebben de kids vrij dus beetje uitslapen denk ik ;)

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Slaap lekker allemaal!

@ Mamaatje... waarschijnlijk niet... Maar eh.. uitslag wel hier neer zetten he? En anders pb je maar... hihi

KNUF en ik duim voor je! (ondeugend hoor, te vroeg testen.... hihi)

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    gezellie angel....alleen die van mij zit klokslag 7 uur beneden.....dus ga ik er half 8 uit, hij zit ffies tv te kijken dan en kan ik nog ff liggen...maar dan moet ik echt meteen plassen

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Slaap lekker muurtje ;)

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    weltrusten muurtje....

welke test heb jij? Ik heb de van matcare die dipstick

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Damn dat is echt vroeg :) dat ga ik echt niet redden, die 3 van mij stuur ik altijd gewoon terug naar bed als ze zo vroeg zijn als ze vrij hebben ;)
    Dat houden ze meestal dan tot een uur of 9 of half 10 uit en dan valt het niet meer te rekken.

Ik heb de mat care gewone (9 voor 15 euro), gisteren ook mee getest het 's middags, maar die was negatief, morgen zijn we 2 dagen verder en ga ik het met ochtendurine doen

10. sjaantje2006

sjaantje2006 Actief lid

22 aug 2006
    443
    0
    0
    heey dames,

Hier weer effe een berichtje van mij.
    Ben net terug van het werk, en nog effe broekgeloerd.
    Maar nog steeds geen rood!!

Hoop dat morgen de testen binnen zijn,
    Groetjes sjaantje

11. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Nou spannend hoor dames!!
    Jullie horen me morgenochtend vroeg!!

Liefs van mamatje en slaap lekker

Zit hier namelijk misselijk te zitten met zere boebies en ben supermoe...hopelijk goede voortekenen....tot morgen

12. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    meiden waar is iedereen gebleven??
    ligt iedereen nu te "slapen" ?? :p
    sorry heb niks zinnigs te zeggen haha...
    alleen dat me duimen alvast draaien voor de testers morgen...

hebben jullie nog plannen voor morgen of t weekend??

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mamatje en Angel77 morgen succes met testen morgen..

@ muurtje wat betreft het gevoel, het is allemaal net alsof ik droom eerlijk gezegd. Mijn man heb ik een beetje overtuigd, maar daar moet ik hem met een andere vette test overtuigen. Zit te denken om clearblue te gaan kopen waar staat zwanger en hoeveel..

Hoeveel kosten die.

14. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    meiden,

heb ff een stom/raar vraagje...
    sorry vveel me whaha..

maar waar dromen jullie het meest over??
    wil ik weleens weten whaha... :p

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nou ik geloof dat ik alles heb bijgelezen, zo goed en zo kwaad als me lukte :( alleen mijn geheugen is net een zeef, zwangerschapsdementie zullen we maar zeggen, alleen overgehouden aan mijn vorige zwangerschap, helaas dus geen kwaaltje van nu ;)
    Ojee dat gaat dus wat worden asl ik er komende keer last van ga krijgen, volgens mij ga ik dan nog mijn eigen naam vergeten #-o hahaha

Ik las iets over huishouden.....hier een huishouden van jan steen :) Het is allemaal schoon en opgeruimd, tot je de kasten open maakt :oops: De 2 oudste willen nu vaak zelf vanalles pakken en dit mogen ze ook, mits ze alles zelf weer opruimen....dat is dus het probleem. Ze proppen het overal maar in en dat schiet niet op.
    Buiten een hamster hebben we geen huisdieren en dus ga ik niet elke dag zuigen of dweilen. wel elke dag even vegen en mocht ergens gemorst zijn even snel dat plekje met een sopje schoonmaken. Wc's doe ik wel elke dag, zeker nu de jongste ook op de grote wc wil en de middelste niet zo nauw kijkt of ze wel goed zit ;)
    Wassen doen we alleen in het weekend (of het moet al eerder nodig zijn dan eerder) en strijken doe ik op dinsdag. Keuken doe ik elke dag even na het eten, is gelukkig niet groot en boven doe ik in het weekend zodat mijn man met de kids beneden kan blijven en ik boven dan ook even aan 1 stuk door kan gaan.
    Mijn man helpt me gelukkig bij alles, zodra de kids op bed liggen gaan we samen even door de kamer alle puin van de dag opruimen zodat we daarna samen met de voeten omhoog kunnen ;) Ik heb er hier natuurlijk overdag de kids rond rennen waardoor het allemaal wat moeilijker is alles gepland te doen, maar zolang het er maar netjes uitziet vind ik het prima. Doe alles wel minimaal 1x per week met dettol, vind dat zooo lekker ruiken en dat geeft me dan toch weer net dat gevoel van het is weer lekker fris ;)

Oh chips wie had er nu ook alweer een mooie ring gekregen?? :oops:
    In ieder geval van harte gefeliciteerd!! Wat een origineel idee om dat via de veronicagids te doen =D>
    Wij zijn in juni alweer 9 jaar getrouwd :confused:

Bink als ik het goed heb was jij toch op rood :( ontzettend balen meid, hoop dat je in juni meer succes zult hebben!! [-o<

Er waren nog een aantal op rood, weet even niet meer wie, maar ook voor jullie succes in juni!! [-o<

Sweet wat een mooie banner!!!! =D>

Meiden ik weet het echt verder niet meer :oops: Wij hebben vandag hard gewerkt op de zolder, die moet helemaal opgeruimd worden, opgeknapt en een kamer gemaakt worden. Dan kunnen de 2 meiden daarheen, de jongste naar waar de meiden nu liggen en waar de jongste nu ligt weer de babykamer als het zover is, maar wat een werk zeg. Wat kan een mens toch veel verzamelen op 10 jaar tijd (wonen er nu 10 jaar). Pfff daar hebben we nog wel ff werk mee zeg :(

Naliey morgen gaan we hier lekker niks doen, heb pijn in mijn onderrug en billen van het op zolder werken dus morgen neem ik een verlofdag op haha ;) Mijn man moet morgen weer gewoon werken dus heb de tijd lekker voor mezelf en de kinderen. Hopenlijk is het goed weer dan kunnen ze buiten spelen.

Fijne vrijdag allemaal!!

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Waar ik momenteel over droom zijn vrienden die ineens aan de deur staan met positieve testen :(: geen idee wat het heeft te betekenen haha en jij dan?

Zijn er hier btw ook dames die doen pendelen?
    Ik heb mezelf gependeld, kreeg nu zwanger van een tweeling, 2 jongens.

Weet niet of het wishfull thinking is, destijds zat ik ook juist bij mijn zoontje =D>
    Als er hier dames zijn die graag hadden dat ik voor ze pendel stuur gerust een pb met naam, achternaam (meisjesnaam) en geboortedatum :D
    's Avonds als de kids op bed liggen wil ik best voor jullie pendelen ;)

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Net meteen even gependeld of ik morgen kan testen en ik kreeg negatief #-o weet het echt niet, 4 dagen voor NOD zou dat te vroeg zijn???
    Kent iemand de mat care testen, niet die ultra maar de gewone? Zouden die echt zo gevoelig zijn? weet echt even niet wat ik zal doen??

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Angel: Zou je voor mij willen pendelen?

@Mama: Als ik jou was zou ik nog even wachten met testen...

19. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tuurlijk Leeuwtje, stuur me even je gegevens (voornaam, je meisjesnaam en geboortedatum) als je wil en hetgeen je precies weten wil ;)

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    lekker een rustig dagje dus ;) mag ook wel na zo'n drukke dag haha...
    ik weet verder nog niks wat ik ga doen...
    zoiezo t huissie weer schoonmaken...
    en verder zie ik wel ;)

Deel Deze Pagina