ik heb eerst een tijdje gedroomd dat we een meisje kregen...en zonder dat we t wisten was ik zw maar t mocht niet zo zijn nu droom ik geregeld over dat we een zoontje krijgen... en dat hij erg snel groeit en we leuke dingen doen zoals picknicken, naar de speeltuin enz.. hopelijk mag deze droom uitkomen.. verder droom ik niet echt ergens over... heb alleen af en toe nachtmerries zoals afgelopen nacht... ik had een nachtmerrie over dat ik boodschappen had gedaan en ik terug kwam en iemand me achtervolgde naar de deur.. en dat ik snel de deur dicht deed en die man ineens begon te schieten door de deur heen... en toen schrok ik wakker..
Hoi dames, Hier nog een late night berichtje. Ik kan maar niet slapen. pff vandaag kan ik testen. Megapijnlijke borsten en zitten harde schijven in en lijken gespannen. Dit heb ik nog nooit zo erg gehad. En gistere was mijn NOD. Wel een ongigevoel maar de pijn in me borsten overtreffen nu alles en dat al een week lang. Voornamelijk aan de zijkanten. Bh's word het erger door. Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat ik weer ongi word. Maar stiekem hoop ik wat we allemaal hopen op dit forum @Sjaantje Komt de postbode vroeg? of ga je op de loer liggen? wachtend op die orange geklede mensen met een hoop post bij met dat ene paketje voor jou. haha de eerste keer dat ik de testen online bestelde was ik als de kippen bij als ik de brievenbus hoorde gaan in onze oude flat. Groetjes Lynette
In een droom waarin je achtervolgd wordt probeer je te ontsnappen/ontlopen aan je eigen gevoel dat je in je "wakkere" leven niet kunt hanteren, je weet er niet goed mee om te gaan, wat je ermee aan moet. Jezelf opsluiten (de deur dicht doen) kun je letterlijk nemen, je sluit je ervoor af betreffende die gevoelens. Het zijn gevoelens die je kunnen "verwonden" oftewel kwetsen (vandaar het schieten)
Lynette niet opgeven hoor, geen bloed geeft moed wordt steeds gezegd en ik vind het een klasse uitspraak Morgen gewoon even positief testen en dan komt alles goed [-o< ben je van plan om morgen te testen??
dus deze nachtmerrie heeft dan iets te betekenen?? zou het kunnen dat het te maken heeft met het feit dat ik ruzie heb met me ouders??
dus deze nachtmerrie heeft dan iets te betekenen?? zou het kunnen dat het te maken heeft met het feit dat ik ruzie heb met me ouders??[/quote] Iedere droom/nachtmerrie heeft een betekenis, meestal is het gewoon een vorm van verwerking, maar soms kunnen het ook voorspellingen zijn oid. Deze nachtmerrie van jou zou dus idd een verwerking voor jou kunnen zijn om met de gevoelens om te gaan die jij ten aanzien van de ruzie hebt met je ouders.
Iedere droom/nachtmerrie heeft een betekenis, meestal is het gewoon een vorm van verwerking, maar soms kunnen het ook voorspellingen zijn oid. Deze nachtmerrie van jou zou dus idd een verwerking voor jou kunnen zijn om met de gevoelens om te gaan die jij ten aanzien van de ruzie hebt met je ouders.[/quote] ik vond de nachtmerrie echt eng... ook al was t een nachtmerrie, gelukkig overkwam me niks.. kan er ook iets aan gedaan worden (buiten met me ouders praten, want we willen beide voorlopig geen contact meer) want als ik elke nacht deze nachtmerrie krijg heb ik geen goeie nachtrust meer..
Nu je de betekenis ervan weet (als het hier om gaat) heb je kans dat je de nachtmerrie niet meer krijgt. Een droom herhaalt zich op het moment dat je er iets mee moet doen, althans zo ervaar ik het zelf. Als hij zich nu nog blijft herhalen denk ik dat je diep van binnen het "niet eens" bent met je besluit :
ik hoop dat je gelijk hebt... me ouders en ik willen elkaar even ruimte geven.. en als we er alle 3 aan toe zijn dan proberen we te praten... maar momenteel kan me moeder niet rustig praten, ze gaat gelijk schreeuwen en daarom wil ik niet praten... ik wil het rustig uitpraten zonder geschreeuw... dus eerst aan beide kanten afkoelen en dan zien we verder... maar of het daaraan ligt weet ik niet natuurlijk... maar hoop wel dat je gelijk hebt over dat de nachtmerrie nu niet meer komt..
Ik hoop dat jullie eruit zullen komen, het is toch niet niks he ruzie met je ouders Elkaar even ruimte geven is niet eens zo'n gek idee, als nu alleen maar geschreeuwd kan worden dan maak je het van kwaad naar erger en dan is helemaal het hek van de dam he Ik hoop voor je dat de nachtmerrie nu weg blijft, had je deze al vaker gehad dan??
Ik hoop dat jullie eruit zullen komen, het is toch niet niks he ruzie met je ouders Elkaar even ruimte geven is niet eens zo'n gek idee, als nu alleen maar geschreeuwd kan worden dan maak je het van kwaad naar erger en dan is helemaal het hek van de dam he Ik hoop voor je dat de nachtmerrie nu weg blijft, had je deze al vaker gehad dan??[/quote] jha is echt vervelend, dat is ook de rede waarom ik 4 jaar geleden weg ben gelopen... heb deze nachtmerrie nog niet eerder gehad, maar wel andere, maar dat komt dan doordat ik griezelfilms heb gekeken en dan beleef ik t in me slaap verder haha.. ik heb wel een x een mooie maar enge droom gehad... me opa is al een tijdje in de hemel.. en als ik het goed zeg had ik 2 jaar geleden (vlak voor kerst) een droom waarin me opa zat.. ik weet niet meer wie er in het ziekenhuis lag, de ene x ik de andere x opa terwijl het in mijn droom nog steeds dezelfde dag was echt raar...maar goed me opa vroeg dus van mag ik kerst bij jullie vieren?? dus ik zeg jha natuurlijk gezellig... en je raad t al... met kerst was opa bij ons (ik voelde zijn aanwezigheid)
Aaah wat een prachtige droom Naliey!! Overleden personen in dromen droom je trouwens niet Het gebeurd wel in je slaap, maar je hebt op zo'n moment echt contact Pff jullie gaan nu vast denken dat ik 1 of andere zweefmuts ben hahaha, maar ik ben heel erg geïnteresseerd in het spirituele/paranormale, zelf ook al het nodige mogen meemaken, cursussen gevolgd en mezelf erin aan het ontwikkelen. Maar blijf stevig met beide beentjes op de aarde staan
@Angel: Met je benen op de grond en je hoofd in de hemel @nailey: Sterkte met je dromen en je ouders, ik hoop dat beide beter zullen worden! *Knuf*
Hahaha en als ik snel een posi test krijg ook nog eens ronddobberen op een blauw/roze wolk, weg beentjes aan de grond, dan zweef ik pas echt
jha ik ben ook heel erg bezig met het spirituele/paranormale... en ik weet dat het eigenlijk geen droom is, maar het is raar om te zeggen als je sliep... me opa heeft op de dag dat hij is overleden 's avonds nog afscheid van me genomen... ik zat in bed met een nachtlampje aan want ik kon niet slapen (wat erg logisch was) en ineens zat opa naast mij op bed...hij zei verder niks hij keek me alleen aan... maar ik was nog jong en werd dus bang... ben naar beneden gerent naar me ouders en die zeiden dat ik normaal moest doen want volgens hun sliep ik... en ik bleef zeggen van nee ik was wakker... zei me moeder ineens van als je nu niet ophoud en naar bed gaat krijg je straf... nou toen ben ik boos en verdrietig naar me bed gegaan en verder heb ik op niet meer gezien.. wel heb ik heel vaak het gevoel dat hij bij me is...
Dankjewel Leeuwtje, ik hoop het ook al mag ik niet klagen he, ik heb al 3 prachtige kids gun het jullie allen des te meer!!