Helaas gaat het daar bij de meeste mensen mis he, het hoort zich niet om dingen waar te nemen, dan ben je niet normaal en ga je jezelf afsluiten. Terwijl het juist zo mooi is. Zo hebben mijn overleden neefje en mijn vader tijdens de bevalling van mijn zoontje aan mijn bed gestaan. Mijn zoontjes 2de naam Thomas is de naam van mijn overleden neefje (zou afgelopen maart 18 zijn geworden) ik had mijn posi test op zijn verjaardag, ben bevallen op de 25-jarige bruiloft van zijn ouders en mijn zoontje zette zijn eerste stapjes op weer zijn verjaardag maar dan 2 jaar later. Gewoon zo apart allemaal.
Ik ga hier nu toch eens richting bed morgen weer 3 rond rennende energieblokjes Hoef morgen trouwens niet meer te testen dames net al gedaan en negatief, nu test ik ook niet meer tot mijn NOD, maar verwacht echt gewoon de heb geen kwaaltjes meer Slaap lekker allemaal Naliey vannacht fijne dromen hebben he Leeuwtje werk ze
dat is wel mooi jha..het lijkt me geen toeval ik vond het in het begin erg eng omdat ik toen erg jong was... maar nu sta ik ervoor open... ik heb ook in het ziekenhuis gewerkt... ik werkte een x op een avond... dan werk je alleen... en er gebeurde rare dingen.. de lift ging open zonder dat er iemand uit kwam of inging... en niet 1x maar heel vaak... het licht knipperde af en toe.. op een gegeven moment was ik de drank aan het bijvullen... ik stond naast de kruk.. ik keek ff naar de kassa of er mensen waren zonder me voeten te bewegen, en keek daarna naar beneden, en is die kruk ineens verschoven zonder geluid... maar het mooiste moet nog komen... ik hoorde op een gegeven moment een meisjes stem van een jaar of 8... ik overal kijken maar er was niemand... er liep echt niemand door de gangen ofzo... maar ik kon het meisje ook niet verstaan... later ging ik naar een medium en wat zij allemaal vertelde niet normaal... ze vroeg oa heb jij weleens een brandend gevoel op je benen?? want dat gevoel heb ik nu.. ik zo jha soms wel... (dat wist niemand verder en het is niet iets wat een "normaal" mens heeft zeg maar...) dat blijkt dus mijn overleden hond te zijn die dan op me schoot ligt of tegen me aan staat ofzo... maar ze begon ook over die stem... zegt ze van dat is idd een meisje van 8 jaar die niet snapt wat er aan de hand is... ze zoekt haar ouders maar ze kan ze niet vinden en ze weet niet wat ze moet doen... toen heeft die medium uitgelegd van als je het witte licht ziet (in je slaap tijdens t werk of wanneer dan ook) moet je het aan dat meisje uitleggen... en dan kan zij der rust vinden.. diezelfde avond toen ik thuis was zag ik toen ik in bed lag en me ogen dicht deed aan de rechter kant een wit licht... de volgende avond moest ik weer werken en vertelde aan dat meisje waar ze heen moest... en weet je wat er toen gebeurde?? de lift ging weer open, het licht ging weer knipperen, en ik zag ineens op een muur waar nooit licht op schijnt (aan de rechterkant) een wit licht... zo wilde ze mij bedanken... is wel mooi zoiets en zeker als je kunt helpen...
ik weet niet of er nog iemand is, maar ik drink ff me glas leeg (ben niet zo'n drinker dus zal wel ffies duren haha) en daarna zoek ik me bedje ook maar eens op... begin nu eindelijk moe te worden...
Hé ben ik de eerste vandaag? Hebben we al testers in the house???? (of heeft iedereen al stiekem gisteravond getest net als Angel) Angel zou je ook voor mij willen pendelen? Ik kan het zelf ook maar ik vertrouw mezelf daarin niet ik denk altijd dat ik het beinvloed als het over mezelf gaat. Bij anderen sta ik daar verder vanaf en heb ik dat gelukkig niet. Naliey, ik heb dezelfde ervaring als jij. Mijn opa kwam ook afscheid nemen. Hij gaf me een hele dikke knuffel (wel in mijn "slaap") en toen kwam mijn moeder mij wakker maken. Die heb ik haar bril van haar neus geslagen (weer in mijn slaap) omdat ik opa nog niet los wilde laten. En eigenlijk ben ik een brood nuchtere muts maar ik heb in de loop der jaren zoveel "onverklaarbare" dingen meegemaakt dat ik er niet meer omheen kan.Ik ben nog steeds erg kritisch hoor, maar ik vertrouw wel op mijn gevoel en intuitie.
Goeiemorgen meiden, ik zou vanmorgen eigenlijk gaan testen na herhaaldelijke verzoeken van vooral Chikcken en Muur , maar zoals ik al verwachtte zijn gisteravond laat de gekomen. Helaas pindakaas dus. Ik ga nu even mijn banner e.d. aanpassen.
goedemorgen hoe ist hier ben zo aan het aftellen zucht heb ook niks gevoeld dus ik weet niet moet nog effe w8en
@mermaid: He, klote meid! Veel sterkte volgende ronde *knuffel* @BB10: Je bent de 1e sinds een paar uur
het zijn niet dat ik ze de hele tijd voel ik voel het af en toe dus ik twijfel zo leeuwtje ik vertrouw men lichaam niet meer zo
Thanx meiden! Ik ga me maar vast aanmelden bij juni. Mijn nieuwe nod is 18 juni, mijn man is 23 juni jarig, dus nu maar hopen dat ie een mooi cadeau krijgt.....
Jaa das niet eerlijk jij leeft in de toekomst dus je bent altijd het eerste. Oke ik ben de eerste vanuit Nederland dan.
@ Babylove: Nou idd,we gaan goed ons best doen deze ronde, haha Wil iemand mij op rood zetten op de lijst? Mijn laptop is zo traag, dat t me echt te lang duurt om die lijst op te zoeken. Thanx!!
Goeiemorgen dames, Nou...Heb net getest....ziet er negatief uit....alleen soms als ik hem op een bepaalde manier in het licht houd lijk ik wel iets heeeeel vaags te zien...maar nog even een oaar dagen wachten. Heb wel ook zere tepels en dat heb ik eigenlijk nooit. Net een bakkie koofie op en die smaakt me ook niet meer. Maar wacht nu weer netjes af... Ik had met die dipstick van matcare getest....die aller goedkoopste....maar dat is ook denk ik de laatste keer dat ik ze besteld heb haha...ze zijn zo dun...je kunt ze amper vasthouden haha. Mermaid balen dat je ongie geworden ben!! Angel, Ook jammer dat ie nega was.... Dat was ik die van de trouwringen......ja helemaal happy hoor!! Was zo`n verrassing van me aanstaande hihi...nu kan ik dat zeggen heh!! Me zoontje was ook helemaal hyper er van!! Aangezien de site hier nogal vastloopt iedere keer ed hoe zouden jullie het vinden om een besloten hyves groep aan te maken?? Kunnen we even wat meer kletsen, meer prive en ook foto`s erop zetten zodat we ook elkaar kunnen zien. Ik maak hem alvast wel aan...en zet de link hier wel neer. Wie zin heeft die kan er naar toe komen....De naam van de groep zal dan iets worden van "De koffieteuten" of zoiets...valt het niet zo op waarover we schrijven voor bekenden. En scherm hem dus af. Niemand kan dus de inhoud lezen. Liefs van mamatje