hallo! nee, ik heb nog niet getest. samen met vriendje besloten om nog te wachten (zolang als ik het volhoud, wil dat zegen). en zolang ik me maar goed genoeg op jullie concentreer en niet op mezelf, gaat dat mischien nog wel lukken ook! ik heb nog niet getest omdat mijn banner ingesteld is op mijn laatste en gemidelde cyclus. de langste is 33, dan is mijn nod maandag. ik heb geen idee wanneer mijn ei geweest is, dus vandaar!
whaaaaaaaaaaaa ik zit te tikken wis ik ineens alles nou meiden ik ga een korte vakantie houden misschien tot morgen en anders overmorgen alle testers succes alle zwangere gefeliciteerd alle ongi's jammer joh succes volgende ronde alle wachters: niet te vroeg testen hoor gewoon rustig blijven wachten nou doei doei kusssssssssssssssssssssss
Toch wel de laatste lijst... DAmes ik heb jullie hulp nodig... hij is al een tijdje niet aangepast... wie moet welk kleurtje hebben?
zooo nu ben ik echt weg moet ook het huis een beetje aan kant hebben voor we gaan doegieeeeeeeeeee have fun ...nouja niet teveel want dan moet ik weer zoveel bijlezen hihihi
Ja ja... kan je niet gebruiken als smoesje! hihi ik ga ff verder zoeken naar namen... die verandert moeten worden.
Nou... zoek me suf. donne kan pas over 13 dagen testen volgens haar banner... eh.. hier op rood zetten of op blauw laten staan?
@alle zwangeren: gefeliciteerd. @alle ongi dames: balen, ik hoop de volgende ronde meer succes. @all: Ik sta voor de 21e op de lijst... ik lees af en toe mee met jullie, maar kan het niet bijhouden om mee te babbelen... Maar zal ff een update van mij geven.... - 17 mei getest, veel te vroeg natuurlijk.. ja stom van me... maar negatief natuurlijk - Nu nog steeds geen ongi... ook geen verschijnselen.. - Ik ga zondag weer testen... dus dan zullen jullie meer horen... Of eerder als die zijn langs geweest, maar ik hoop het natuurlijk niet...
@Muur: Laat done maar op blauw staan, een ongi is het immers niet. @lauw: Spannend! Maak je er zondag een livetest van?