NOD Mei 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door ipad, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Zit ik hier weer tegen mezelf te praten gezellig hoor.
    Nou ja zal mijn tas pakken en ga sporten.
    Lees morgen wel weer verder.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hoi Allemaal,

Door enorme drukte ben ik inmiddels al een paar dagen niet meer op het forum geweest. Er wordt nu goed doorgekletst....En zo hoort het. Wel jammer om te zien dat NOD Mei enorm vol begint te raken.......Hopelijk is het voor vele van ons de laatste keer dat ze in een roze auto moeten stappen.....Heel veel succes allen, ennuhhh heb ik nog iets gemist (pffff, krijg het niet voor elkaar om al die pagina's terug te lezen!)

3. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    hoi dames
    Net een nest jonge katjes ontdekt in de garage,iemand nog een jong poesje??
    Ik heb en wil geeen KAT!!!
    Buurt langsgegaan om te vragen wie een voorheen dikke zwarte poes had, en nu een slanke maar nee hoor niemand heeft een poes die zwanger was.
    Dierenambulance gebeld maar ze komen niet,en zeggen dat ik ze rustig moet laten zitten..
    Lekker dan..

4. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    He meiden, daar ook zulk lekker weer Hier wel.
    Rebbel sterkte. Blijft klote, succes met de volgende periode.

Over eisprong en pilgebruik. Volgens mij krijg je ook als je de pil krijgt een eisprong hoor....(anders zou je echt niet door de pil heen zwanger kunnen worden) Het is volgens mij zo dat de pil voorkomt dat je ei kan innestelen......

Goed ik ga ff nazoeken, maar dit is zoals ik het altijd begrepen had.....

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames,

Kan iemand mij vertellen van hoeveel dagen ik uit moet gaan om mijn NOD uit te rekenen. Krijg a.s. donderdag een curretage. Voor de zwangerschap had ik maar 1 cyclus van 27 dagen. Zal ik daarvan uitgaan vanaf de dag van de curretage?

groet,
    MamaT

P.s. ik ga geen cyclus afwachten, maar gewoon aan de slag. Volgens gyn en verloskundige kan dat geen kwaad. Iemand ervaringen mee?

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    MamaT: ik heb hier gelukkig geen ervaring mee maar ik zou 28 dgn na donderdag aanhouden.
    En anders gewoon klussen en wachten tot de eerst volgende menstruatie om gericht te klussen.

XXX

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik geen cyclus afwachten.. dat kan ik geestelijk echnie aan. Ik ga gewoon meteen aan de slag. We zijn best erg vruchtbaar dus grote kans dat ik gewoon zwanger wordt eerste maand. Maar wil een banner aanmaken, maar weetnie hoeveel dagen.

8. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @mamat: ik zou een cyclus van 27 aanhouden na de curretage.....Hou er wel rekening mee dat je cyclus dan misschien iets van slag is door de inwendige ingreep. Maar in principe komt dat je cyclus toch weer op slag....Als jij altijd een cyclus van 27 hebt gehad zou ik dat dan ook weer aanhouden.....Mocht het toch langer worden, dan kan je je banner altijd aanpassen.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Knorretje... ik mis je knorretje avatar... ik herken je gewoon niet... hihi

Beertje met hart wel lief hoor!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ego;
    Gister ovu test gehad en die was positief, vandaag test niet meer positief. Heb ik dan vandaag mijn ei gehad?
    Moet wel zeggen dat ik nieuw klachten heb deze cyclus.Zo kende ik ze nog niet. Pijnlijke steken in mijn linker borst en een rommelende baarmoeder waar ik af en toe ook steken in heb. Steken echt pijnlijk. Zal dit door Etos zwanger word pillen kunnen komen?

11. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Hoi ladies hoe is het hier
    Rebel veel sterkte het is altijd balen als je zo iets overkomt.
    vandaag had ik de uitslag van men testen alles was goed en ik had ook nog wat steken rond men schaamstreek dus ben zo benieuwd wat het zou kunnen zijn moet nu nog maar afwachten.

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik mis hem ook.....maar kan hem nergens meer vinden!!!
    Beetje irritant....Grappig is dat hoe je meiden gaat herkennen aan hun avatars......Mis de jouwe ook, jij verandert ook nogal weleens!!!

Hoest trouwens met je muurschildering: vriendlief zei al: Cool, kunnen we haar inhuren als het zover is!!! Schattig toch!!!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Je had testen....waarvoor???
    Misschien heel dom dat ik het niet weet, maar ben een aantal dagen niet online geweest, en het zijn zoveel pagina's dat ik niet teruggelezen heb....dus als je wil vertellen.....

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knorretje;
    Avatar is nieuw sinds deze site... had mijn hub van zijn computer gegooid... Dus nieuwe Garfield dan maar. Vind hem wel leuker dan de vorige.
    Ik heb via google plaatjes gezocht van Garfield en ik heb daarna het leuke plaatje verkleind op plaatjesverkleinen.nl of fotoverkleinen.nl Zo kon ik m gebruiken... mischien is daar een leuk knorretje te vinden... Wacht ik ga voor je zoeken!!!

Oh ja, ik ben in te huren... pb... ;) Nou maar hopen dat je mij snel nodig hebt... ;)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @Knorretje;
    HE! snotverdorie... heb ik een paar leuke plaatjes en dan kan ik ze niet naar je mailen!
    Ok dus plaatjes zoeken via google en dan verkleinen via:
    http://fotoverkleinen.nl
    Voor een avatar heb je 80x80 pix nodig

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OH!!! geweldig! Het is je al gelukt!
    Hij is leuk!!!

17. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @muurtje:
    Heb een andere knorretje nu, maar vond die met het schepnet zo schattig. Je kan nu ook geen naam/zin meer onder je plaatje zetten he: Vond het zo leuk dat ik had: knorretje84 probeert zaad te vangen....

Maar ja, dat kan niet meer. Heb nu een knorretje met vlindertjes.....

Wow, je bent echt in te huren??? Ga ik zeker onthouden!!! Vind het helemaal gaaf......!!!

18. BabyLove1

BabyLove1 Bekend lid

8 dec 2008
    898
    0
    0
    Hai knorretje hoe ist ja ik had last van bruin afscheiding i.p.v. ongie dus liet een test doen bij de HA had ook een uitstrijkje laten doen alles was gelukkig goed. maar had gelukkig wel op 5 april een lichte bloeding dus dat was men ongie vandaar.

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @babylove:

Aha......Heb ik ook eens een maand gehad. Had ik ook alleen bruine afscheiding ipv bloed.....Moest het toen ook rekenen tot een ongie....Uiteindelijk 3 druppels echt bloed gehad......Raar he, dat het lichaam deed soms doet....Tja, lichaam, raar ding!!!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @muurtje:
    Waar komt je banner eigenlijk vandaan??? Vind het superleuk!

Deel Deze Pagina