Snapt iemand iets van die uitbox als je een berichtje wilt versturen? Bij mij blijft t gewoon staan... de berichten worden t dus niet verstuurd. Heb nl een aantal mensen een mailtje gestuurd maar die staat nog steeds bij mij... Hoes nel worden de berichtjes bij jullie verstuurd?
Dit heeft te maken met het feit of mensen het hebben gelezen. Zodra iemand het gelezen heeft staat hij bij jou niet meer in postvak uit, maar bij verzonden berichten
Gefeliciteerd joanne!! Zou eigenlijk ff weg zijn was ik ook....maar is het ook een voorteken als je mega veel en dan echt veel cremige witte afscheiding hebt?? Dit heb ik nooit eerder mee gemaakt!! Ook niet in februari van dat ik evenntjes zwanger mocht zijn.
Gefeliciteerd joanne!! Zou eigenlijk ff weg zijn was ik ook....maar is het ook een voorteken als je mega veel en dan echt veel cremige witte afscheiding hebt?? Dit heb ik nooit eerder mee gemaakt!! Ook niet in februari van dat ik eventjes zwanger mocht zijn.
HEB IK OOK! Normaal heb ik er kleine witte bonkjes in zitten en nu is het... zacht en romig... [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< dat het idd met een zwangerschap te maken heeft. hihi lekker onsmakelijk... hihi
Mamatje, dat is ook 1 van mijn kwaaltjes! Had ik vorig maand ook en was zwanger. Heel veel afscheiding waardoor je bijna het idee hebt dat je ei nu pas komt.
Bij me ei heb ik meestal een heeeel klein beetje witte afscheiding en dan dat doorzichtige rekbare slijm en dan langzamer hand word het weer wittig maar dat is zooooo weinig, maar nu is het echt mega mega veel, schrok ervan zo veel eigenlijk.
I know, ik heb zelf helemaal geeeeen afscheiding bij mijn ei, ik moet em echt gewoon voelen. En nu is het gewoon niet aan te slepen met de inlegkruisjes. Ik weet echt wat je bedoelt, alsof je de hele dag in je broek hebt geplast zo nat, lekker.... Ow en muur, ik heb bollemieke er ook even bijgezet, die stond er nog niet. Ik zag 7 dagen overtijd, dus heb ik haar op de 14de gezet.
en nu zit ik zomaar ook weer bijna te janken......whaaaa heb het niet meer.... Zou ik dan eindelijk een goede innesteling gehad hebben, waarom ik nu zo veel witte afscheiding heb? Suekes, klinkt ff vies.....maar normaal gesproken kan ik er nog geen theelepeltje mee vullen om het zo maar even te zeggen....nu zowat een eetlepel.....
dames, ik ga nu echt ff poetsen. vriendje zegt net dat de laptop wel een erg magnetisch effect op mij heeft. hoezo verslavend!
Mensen als jullie mij nu een konden zien zitten. WHAHAHA! Ik zit op de bank met mijn laptop op schoot... In een sweater met rits... Deze stond open... En mijn jongste kat... 8 a 9 kilo... Geen lichte en zeker geen kleine kat... wilde bij mij zitten... Ik kan je garanderen er is tussen mijn laptop en mijn buik niet zo heel veel ruimte... Maar hij is dus ondertussen inmijn sweater gekropen. En nu zie ik er heeel zwanger uit...hihi Alhouwel... ik heb eigenlijk meer een extra zwemband...hihi