@Muurtje Ja vervelend he. Ik wilde ook eigelijk wachten totdat ik een paar dagen overtijd zou zijn. Zit mezelf gek te maken en al die veranderingen die ik me zelf mischien wel aanpraat. Zelfs me vriend zag dat me ( .)( .) groter leken. EN pff ze doen zeer. En nog wat andere dingen die veranderen wat me opvalt. Zoals dat ik ineens graag wil gaan lezen. En erg gezond wil gaan eten. En dat het zal wel niet raak zijn moment heb ik nu ook. Knuff voor jou Groetjes Lynette
Heb ik nou ook, wordt langzaamaan gek denk ik! En niks voelen kan ook he! No worries Muur, kijk maar naar chicken! Ik heb besloten dat ik iig de 26 of de 27ste ga testen anders wordt het de 31ste pas weer want ik heb de 12de of de 17de ei gehad. Ik wil gewoon niet wachten en ik heb er toch 4 liggen dus ik heb er schijt aan Ik weet toch wel dat het nog altijd mis kan gaan als het eenmaal positief is maar dat weerhoudt me er niet van om vanaf het eerste moment te genieten! Maar waarom gaat die F-ing tijd zo langzaaaaaaaam!
Meiden... ik moet echt ff gaan douchen. Voel mij echt heel vies. Oh ja... vet haar... en pukkeltjes op mijn gezicht... veel!
Nou ik ga ook maar.....anders komt er nergens iets van terecht vandaag haha!! Maar heb het niet meer hier!! Liefs van mamatje!!
Allemaal de groetjes van Tante Mars! Ze is lekker de hort op. Poes zus is aan het bevallen en vanaaf is ze ook op hyves aanwezig...
Die van mij verschild ook met de maand dus zal vast niets zeggen of je deze keer wel zwanger bent of niet we duimen gewoon allemaal voor elkaar als een gek en dan komt het vast goed! Je symptomen klinken super dus spannend! Groetjes
Ja ik ook onder de pukkels, was alweer een jaar geleden dat ik dat ook had en mijn haar is nu heel vet maar vorige keer heel vol en het bleef schoon die hele 9 dagen lang (heb overigens wel gedoucht tussendoor hoor hahahahahhahahahahah). Ik ben er ook vandoor! Ik zie jullie misschien vanaaf want ik moet het hele weekend op mijn broertje passen. Is 2 jaar, zo'n schatje! Check mijn foto's op mijn hyves ! Tot spreeks! Dikke kus Sue
Ik ben ongesteld geworden. Ik weet niet hoe ik mezelf op rood kan zetten, misschien kan iemand dat voor mij doen?
zo heb gestoft stofgezogen en gedweild... nu nog afwassen, sabi uitlaten en boodschappen doen en dan vind ik t wel genoeg voor vandaag haha..
ze vinden je anders en onbekend, maar jij laat ze zien hoe bijzonder jij bent, dan zien ze t wel, ook zij (8)
1: Suekes 2: Redirosoe & Arka & Shyness & Senna04 3: Mariska165 & 1985Breezer& Mgwc 4: Klein Chrisje & Surf & Ladyjoey & Noor1987 & monica076 & Tihany 5: Nana33 & lievemama18 & Nadine29 & Tessa8 6: Kimski & Josjo & Lynd & Liedel & Anne77 7: Knorretje84 & vlinder29 & Crash & Hamtaro 8: Wgev & Mcellie & Zindy & Sabrine 9: Caromama & Maartje84 10: Line77 & LieseLeentje & Maria0& Susan27 & natjuh026 & Anne19791980 & Desi23 & MiriamKlaas & Anique & Nikita33 11: MariaX & Mup & ingearts & Bo20 & Susan71 & Meggytje & Bruidje77 & Matroosje & Dehaan2009 12: Ruby82 & Nonja & Nienke18 & Anniepannie 13: Cristel1980 &Eefje09 & kiki24 & Done & Bloempje83 & Tante Mars 14: Alina21 & Smokey & Ricmar94 & An00045 & Bollemieke 15: Kwek 16: Pearl29 & Niene & aecatz & Nala79 17: Patriez & Lieselke & Suzanne & Bianca & Ikke79 18: Kris34 & Rebbel & Jessy1983 & zwingertje & Rijtje 19: Mijs & Janis & Setti & Astrid85 & Snoopy1978 20: Laura28 & MamaT &Bink1976 & Angelea 21: Krokodieltje & Lauw & Mermaid & Yootje & Leeuwtje83 & 3kats & cat86 & Joanne1982 22: Qweenie & Love child & Koeky & Lefbekkie & Holagirl & Lynette84@ Sjaantje2006 & Loontje4 23: The Lady & Bramtim 24: Mamatje77 25: Chelle & Jo86 & Miza & nadeke & Puck24 & Sweetcandie & 1984 26: Luukske & Sylcor & Cyntje & Rapoenzel & PamPapilio & Angel79 27: Ninoshka & Brigit & Babylove1& Smile17 & Suekes & Muurtje 28: Moosje25 & Ladypink & Manu74 29: Bolle Buik & Dingetje 30: Naliey & Gemke& BB10 31: Yvie & Lotte2005 & Lotje1980 & Mammie69 & LadyIngrid & Heitjekarweitje ZONDER DATUM: P26 & Loesje13 & Puck24 & Antologias TESTMARATHON: * 22 Mei: Sjaantje & Loontje4 * 23 Mei: Mermaid & Leeuwtje83 * 28 Mei: Ninoshka & Love child * 29 Mei: Rapoenzel & Dingetje & puck24 * 31 Mei: Gemke & Naliey & Suekes & Muurtje 153 dames voor de ROZE HUMMER 26 Zwanger, 57 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 5 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 vlindertje, 0 Twijfel Ongi LET OP: gebruik de meest recente lijst én vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen! Roze kleur: 5e hokje van links op de onderste rij.Lastig met zoveel kleur keuzes nu Krokodieltje; Jammer voor je! Veel succes in juni! Je bent verandert op de lijst.
hallo allemaal, ik zat op het internet te speuren en kwam jullie forum tegen. vandaag is mijn nod en nog steeds niks. erg spannend hoor! ik ga me vanalles in mijn hoofd halen. een vriendin van mij had vorige week een pos test en dan word je toch wel jaloers hoor! maar ja ik kan niks anders dan afwachten he. afgelopen dinsdag stiekem getest omdat ik het niet kon afwachten, negatief natuurlijk. heb vanaf de 13e al buikpijntjes rond mijn navel, ribben, liezen en onderbuik. ook steeds misselijk van de honger en als ik dan wat eet is het weer weg, verder niet ergers echt last van, ok wel witte afscheiding en mijn borsten zijn af en toe wat gevoelig, maar dat heb ik de afgelopen maanden wel vaker gehad. nou ja, ik hoop dat mijn menstruatie weg blijft want we zijn al 7 maanden gestopt met de pil en het begint nu wel lang te duren hoor, ongeduldig he! bij mijn 1e duurde het maar 4 maanden voordat ik zwanger was.
hallo allemaal, ik zat op het internet te speuren en kwam jullie forum tegen. vandaag is mijn nod en nog steeds niks. erg spannend hoor! ik ga me vanalles in mijn hoofd halen. een vriendin van mij had vorige week een pos test en dan word je toch wel jaloers hoor! maar ja ik kan niks anders dan afwachten he. afgelopen dinsdag stiekem getest omdat ik het niet kon afwachten, negatief natuurlijk. heb vanaf de 13e al buikpijntjes rond mijn navel, ribben, liezen en onderbuik. ook steeds misselijk van de honger en als ik dan wat eet is het weer weg, verder niet ergers echt last van, ok wel witte afscheiding en mijn borsten zijn af en toe wat gevoelig, maar dat heb ik de afgelopen maanden wel vaker gehad. nou ja, ik hoop dat mijn menstruatie weg blijft want we zijn al 7 maanden gestopt met de pil en het begint nu wel lang te duren hoor, ongeduldig he! bij mijn 1e duurde het maar 4 maanden voordat ik zwanger was.
WELKOM!!! Ik zit alweer in ronde 10 voor iedereen duurt het te lang he we willen allemaal graag zo snel mogelijk kunnen genieten van een baby in onze buik. Dingen in onze hoofd halen doen we ook allemaal dat is helemaal niets raars. Ik droomde zelfs gisteren dat ik 2 positieve zwangerschaps testen in mijn handen had. Spannend hoop dat je weg blijft! Groetjes en veel plezier op dit forum!
Welkom za ikzwangerzijn.. op deze forum.. veel succes.. hoop dat de :devil: wegblijven. Groetje Sweetcandie.. @muurtje heb je een prive berichtje verzonden..